![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() 2. En dat de laffe VLD meer leden met lidkaart zou hebben, dat betwijfel ik ten zeerste.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Lodi : 20 oktober 2006 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe komt het dan dat er minder mensen op het VB hebben gestemd bij de gemeenteraadsverkiezingen in vergelijking met 2004?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Heeft niets te maken met lidkaarten. In elke partij zitten wel mensen die niet partijgebonden zijn. En verloren t.o. 2004 ? Waarom appels met peren vergelijken ?
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanmorgen nog gelezen dat de ambitie nu al 2009 is (Vlaams parlement). over 2007 spreekt hij al niet meer.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ten tweede krijgt het VB een zee van tijd om een degelijke strutuur op poten te zetten en zijn programma verder uit te werken. ook krijgen zij op die manier de kans om kwaliteit aan te trekken, nodig om hun programma uit te voeren. het Vb zal dus nooit zoals de partij van Haider en Fortuyn imploderen en ten ondergaan aan interne ruzies en gebrek aan kwaliteit. Het vb krijgt door toedoen van het cordon de tijd om zich te ontwikkelen tot dé volkspartij bij uitstek. De linksen graven hun eigen graf. Of: wie een put graaft voor een ander valt er zelf in. Het cordon is een zege. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou er dus maar niet zo zeker van zijn dat het VB niet kan imploderen. Pas als er geregeerd moet worden, zullen de interne verschillen zichtbaar worden. En dan kan er werkelijk van alles gebeuren. Hoe goed je ook georganiseerd bent, als het erop aan komt kunnen karakters toch botsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Da's waar. Breken en afbreken kunnen als geen ander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
vr 27/10/06 - De Gentse professor Boudewijn Bouckaert beschouwt zichzelf niet langer als een lid van de VLD. Bouckaert zat tot enkele jaren terug nog in het partijbestuur van de VLD. http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...eg/index.shtml Volgens hem is de VLD een links-liberale partij geworden die aanleunt bij de SP.A. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Jean-Marie Dedecker ontkent dat hij weigert over te stappen naar Vlott.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 28 oktober 2006 om 03:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zit nu vermoedelijk te zoeken naar een manier om iets "VLOTT-achtigs" te doen aan de kust..... Blijkbaar zijn H.Coveliers en JMDD op persoonlijk vlak goeie vrienden,om dit zo te houden is enige geografische en politieke scheiding waarschijnlijk geen slecht idee ![]() Voordeel voor "het project" is dat Antwerpen en Oostende niet echt vergelijkbaar zijn qua werkomgeving....dus kan JMDD zich "onderscheiden".... Een "gedecentraliseerd" werkende liberale partij....het is weer eens iets anders ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Ik denk dat JMDD liever niet in de partij van iemand anders stapt. De drie musketiers (Dedecker, Coveliers, Bouckaert) zouden er goed aan doen om samen een nieuwe partij op te richten, medestanders te zoeken en met een eigen lijst deel te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Bof, ik had me wel voorgenomen om blanco te stemmen, maar dit zie ik ook nog wel zitten. Als hun communautaire visie een beetje meevalt...
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 oktober 2006 om 12:43. |
||
![]() |
![]() |