![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "Hans" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 16 Oct 2006 16:39:49 +0000, Edmund <[email protected]> wrote: > > > >> wat denk je, zullemn we zijn berichtje maar even forwarden naar tiscali > >> en justitie? ![]() > >> > >> kunnen ze ook eens lachen om de "grappige" mailtjes van onze vriend ![]() > > > >Zou ik zeker doen, zat je vader ook bij de NSB misschien? > >Tis maar een vraag hoor. > > Godwin's law in effect. > > > >BTW weet jij wel wat een smerige oplichters die ISP's zijn? > >Tiscali speedlinq multikabel KPN boeven zijn het, maar niemand > >die er iets aan doet, moet je dat niet even melden bij justitie? > >Dacht je dat het ze uit hun stoel kreeg? > > Hoezo oplichters? Internet is geen eerste levensbehoefte hoor, je kunt > best zonder. Niemand verplicht je zaken met deze mensen te doen. Wat je laatste tijd, steeds vaker hoort van instanties, bedrijven, etc. als je informatie wil aanvragen of doorgeven is: 'Hebt U ook internet? De informatie..., nee we sturen u geen folder, kost ons bedrijf teveel en dat moeten we aan de klanten weer doorberekenen.' En menig bank wil eigenlijk al helemaal geen contact meer met hun klanten. Geldzaken, enz. moeten allemaal via het internet verlopen. Wil je betalingen via de oude manier met betaalenveloppe's versturen, geen probleem hoor, alleen kost deze service u... Hoezo, internet geen eerste levensbehoefte... |
![]() |
#22 |
|
![]() "Esizkur" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]. .. > > "Hans" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Mon, 16 Oct 2006 16:39:49 +0000, Edmund <[email protected]> wrote: >> >> >> >> wat denk je, zullemn we zijn berichtje maar even forwarden naar >> >> tiscali >> >> en justitie? ![]() >> >> >> >> kunnen ze ook eens lachen om de "grappige" mailtjes van onze vriend ![]() >> > >> >Zou ik zeker doen, zat je vader ook bij de NSB misschien? >> >Tis maar een vraag hoor. >> >> Godwin's law in effect. >> > >> >BTW weet jij wel wat een smerige oplichters die ISP's zijn? >> >Tiscali speedlinq multikabel KPN boeven zijn het, maar niemand >> >die er iets aan doet, moet je dat niet even melden bij justitie? >> >Dacht je dat het ze uit hun stoel kreeg? >> >> Hoezo oplichters? Internet is geen eerste levensbehoefte hoor, je kunt >> best zonder. Niemand verplicht je zaken met deze mensen te doen. > > Wat je laatste tijd, steeds vaker hoort van instanties, bedrijven, etc. > als > je informatie wil aanvragen of doorgeven is: 'Hebt U ook internet? De > informatie..., nee we sturen u geen folder, kost ons bedrijf teveel en dat > moeten we aan de klanten weer doorberekenen.' > > En menig bank wil eigenlijk al helemaal geen contact meer met hun klanten. > Geldzaken, enz. moeten allemaal via het internet verlopen. > Wil je betalingen via de oude manier met betaalenveloppe's versturen, > geen probleem hoor, alleen kost deze service u... > > Hoezo, internet geen eerste levensbehoefte... Exact dat heb je mooi verwoord. Het wordt de hoogste tijd dat Justitie internet providers gaat vervolgen voor het blokkeren van iemand's zijn internet verbinding ! Bye, Skybuck. |
![]() |
#23 |
|
![]() On Tue, 17 Oct 2006 00:15:13 +0200, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >>> Ik ben zelf onlangs ook door Tiscali afgesloten nadat ik een paar maanden >>> betalingsachterstand met acceptgiro's had opgelopen. >> Steuntrekkers zijn notoire wanbetalers ja. > Leuterkoek; dan zou ik uiteraard niet al 10 jaar abonnee kunnen zijn. Niet betalen, geen Internet. Internet is geen primaire zaak, Internet is luxe. -- Na hoeveel records is een ramp? |
![]() |
#24 |
|
![]() On Tue, 17 Oct 2006 05:31:53 +0200, Hans <[email protected]>
wrote: >On Tue, 17 Oct 2006 00:15:13 +0200, Sjoerd Bakker <[email protected]> >wrote: > >>>> Ik ben zelf onlangs ook door Tiscali afgesloten nadat ik een paar maanden >>>> betalingsachterstand met acceptgiro's had opgelopen. > >>> Steuntrekkers zijn notoire wanbetalers ja. > >> Leuterkoek; dan zou ik uiteraard niet al 10 jaar abonnee kunnen zijn. > >Niet betalen, geen Internet. Afsluiten na een maanden niet betalen van een inbelabonnement van 6,81 euro per maand is klantonvriendelijke muggezifterij. > Internet is geen primaire zaak, Internet >is luxe. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#25 |
|
![]() On Tue, 17 Oct 2006 05:31:53 +0200, Hans <[email protected]>
wrote: >On Tue, 17 Oct 2006 00:15:13 +0200, Sjoerd Bakker <[email protected]> >wrote: > >>>> Ik ben zelf onlangs ook door Tiscali afgesloten nadat ik een paar maanden >>>> betalingsachterstand met acceptgiro's had opgelopen. > >>> Steuntrekkers zijn notoire wanbetalers ja. > >> Leuterkoek; dan zou ik uiteraard niet al 10 jaar abonnee kunnen zijn. > >Niet betalen, geen Internet. Afsluiten na een paar maanden niet betalen van een inbelabonnement van 6,81 euro per maand is klantonvriendelijke muggezifterij. > Internet is geen primaire zaak, Internet >is luxe. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#26 |
|
![]() Lieve iedereen,
Wij schamen ons vreselijk voor het gedrag van ons zoontje. Hij kan er zelf weinig aan doen want het komt allemaal doordat hij te lang vast heeft gezeten in het geboortekanaal. Ook is gebleken dat zijn vader beschadigt zaad heeft en dus is hij niet helemaal gezond in de bovenkamer. Maar het is toch wel een lieve jongen en als je hem zo ziet spelen met z'n autotjes en poppen dan lijkt hij net normaal. Helaas verandert hij in een gruwelijk monster zodra hij achter een toetsenbord zit. Dan draait hij helemaal door, Krijgt schuim op de kaken en z'n ogen bollen dan helemaal uit. En (zoals jullie kunnen lezen) kraamt hij dan de grootst mogelijke onzin uit. Het is allemaal erg dom wat hij schrijft maar wat verwacht je van iemand met een IQ van 64? Het is gewoon zielig. Dus schenk gewoon geen aandacht aan hem want dan gaat z'n aanval het snelste voorbij en kunnen wij hem weer in z'n bedje leggen en een slaapliedje voor hem zingen. Groetjes, Paps en Mams Skybuck Skybuck Flying schreef: > Hallo, > > Hier weer een grappig verhaaltje over de vieze vuile gore smerige tering > hoeren van een Tiscali/12move. > > Deze hoeren zitten mij na 4 maanden nog steeds lastig te vallen nadat ze > mijn internet verbinding blokkeerde. > > Waar kan ik een machinegeweer kopen om af te reken met deze hoeren ? ![]() > > Groetjes > van > Skybuck. > > > > > |
![]() |
#27 |
|
![]() In message <[email protected]>, Hans wrote:
> On Mon, 16 Oct 2006 16:39:49 +0000, Edmund <[email protected]> wrote: > > > > >BTW weet jij wel wat een smerige oplichters die ISP's zijn? > >Tiscali speedlinq multikabel KPN boeven zijn het, maar niemand > >die er iets aan doet, moet je dat niet even melden bij justitie? > >Dacht je dat het ze uit hun stoel kreeg? > > Hoezo oplichters? Even een stukje uit "providers.nl" een wat dooie nieuwsgroep want alle klachten en schelppartijen leiden tot niets. ------------------------------------------ > >>Wie heeft er ervaring met Speedlinq? > >>en is het zo dat je voor het downloaden uit nieuwsgroepen extra moet > >>betalen? > >> > >> > > > >Speedlinq zijn zwendelaars! > >Net zoals alle mij bekende isp' overigens, nieuwsgroepen werken matig > >zijn onvolledig maar ik hoef niets extra te betalen, soms doen > >ze het gewoon niet. > >BTW per maand schrijven ze tweemaal zoveel geld van m'n rekening > >als waarmee ik akkord ben gegaan maar een Email hebben ISP's niet. > >Antwoord krijg je nergens op en opzeggen doen ze niet aan. > > > >>Johan > > > Dan betaal je toch niet ,krijg je snel genoeg reactie.Je kan ze gewoon > bellen en opzeggen. Dat kan maar het is echte maffia en ze hebben nog een paar kunstjes achter de hand. Namelijk die %$##! pieeep oplichters hebben een deal met de KPN. Alle providers claimen jou telefoonlijn als ze eenmaal een ADSL signaal erop gezet hebben. Die viezerikken halen dat er niet af en zodoende kan een andere provider je geen ADSL signaal bieden. Dus niet betalen kan maar dan heb ik ook geen internet meer ook niet via een andere provider. Ik heb alles gebeld maar ze dekken elkaar omdat ze dit allemaal doen. Vandaag nog met een klant gesproken, die heeft hetzelfde probleem met Orange! > > http://www.speedlinq.nl/php/contact.php > > Opzeggen: > > 0900 - 4042404 (¤ 0,70 p/m) > Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 22:00 uur Precies 70 cent per minuut om een tijd nutteloos doorgeschakeld te worden naar een nietzeggende computer of als je mazzel hebt naar een nono van een medewerker die er ook niets aan kan doen. ------------------------------------ Verder is er geen ISP per email te bereiken, met als kennelijk enige reden dat ze alle mogelijke contact zo moeilijk en zo duur mogelijk willen maken met $$$$$$$tel lijnen waar je in de wacht gezet wordt en uiteindelijk nooit een antwoordt krijgt op je vraag. Hierom en vele vele andere zwendel praktijken zijn het zwendelaars oplichters of wat de juiste juridische term ook mag zijn. > Internet is geen eerste levensbehoefte hoor, je kunt > best zonder. Niemand verplicht je zaken met deze mensen te doen. Sommige mensen hebben wel internet nodig, en ISP's zijn allemaal hetzelfde, ze verdienen extra aan slechte service en sabotage zodat mensen MOETEN bellen a 70 cent per minuut. Opzeggen is vrijwel nooit mogelijk zonder aangetekend met ontvangst bevestiging anders reageren ze niet ( Tiscali ). Hoewel ik heeeel toevallig vd week een berichtje kreeg van iemand die ZONDER problemen kon opzeggen bij Tiscali, dat is de eerste keer dat ik dat hoor. |
![]() |
#28 |
|
![]() "Hans" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > On Mon, 16 Oct 2006 16:39:49 +0000, Edmund <[email protected]> wrote: > > >>> wat denk je, zullemn we zijn berichtje maar even forwarden naar tiscali >>> en justitie? ![]() >>> >>> kunnen ze ook eens lachen om de "grappige" mailtjes van onze vriend ![]() >> >>Zou ik zeker doen, zat je vader ook bij de NSB misschien? >>Tis maar een vraag hoor. > > Godwin's law in effect. Bekt goed, dat Godwin's Law. Begint me onderhand wel een beetje de strot uit te hangen, door daar zo makkelijk aan te refereren. Da's puur misbruik en poogt op voorhand te censureren. Bah (3x). Frank's Law: Het overmatig refereren aan Godwin's Law om zo iemand op goedkope wijze de mond te snoeren. Wordt ook graag gebruikt om te veinzen dat men een erudiet persoon zou zijn, maar past beter onder de noemer 'niet weten waar de klepel hangt'. -- Thanks, Frank. (remove 'q' and '.invalid' when replying by email) |
![]() |
#29 |
|
![]() On Tue, 17 Oct 2006 13:26:08 +0200, Edmund wrote
(in article <[email protected]>): > Hierom en vele vele andere zwendel praktijken zijn het zwendelaars > oplichters of wat de juiste juridische term ook mag zijn. Omdat jij blijkbaar niet de juiste kanalen weet te bewandelen. Als je een abo wilt opzeggen dan is een aangetekende brief met correcte omschrijving daarvoor voldoende aangenomen dat je in je recht staat. Recent nog een contract (zelfs met terugwerkende kracht en creditering) laten beëindigen wegens wanprestatie. KPN is degene die "de macht" over de ADSL aansluiting heeft en als jij een nieuwe provider neemt dan bepaald deze wanneer jij wordt overgeschakeld. KPN werkt met de nieuwe provider mee. Wel is en blijft het jouw probleem om de oude provider gewoon te blijven betalen indien het contract nog loopt. Trollen als Skybuck denken dat ze alles weten en kunnen maar zoals alle trollen zijn er er alleen op uit om anderen op het verkeerde been te zetten. |
![]() |
#30 |
|
![]() In message <[email protected] et>, Finance&legal
wrote: > On Tue, 17 Oct 2006 13:26:08 +0200, Edmund wrote > (in article <[email protected]>): > > > Hierom en vele vele andere zwendel praktijken zijn het zwendelaars > > oplichters of wat de juiste juridische term ook mag zijn. > > Omdat jij blijkbaar niet de juiste kanalen weet te bewandelen. Dat zal best en ik heb er geen advocaten salaris voor over om met alle ergernis een klein gedeelte aan geld terug te krijgen. > > Als je een abo wilt opzeggen dan is een aangetekende brief met correcte > omschrijving daarvoor voldoende aangenomen dat je in je recht staat. Dat is beslist niet waar Multkabel EN Tiscali hebben mij achter elkaar een wanprestatie geleverd, netjes gemeld en opgezegd maar dan doen ze gewoon niet. Sterker ze dreigen met deurwaarders en het blokkeren van je tel lijn zodat een andere provider je geen signaal kan geven. Om dit nog even te onderstrepen, toen ik bij de bank de rekening NAAR tiscali blokkeerde vroeg een bali medewerkster: " U komt toch niet OOK voor Tsicali he? " Jawel dus, dat is dus duidelijk geen incident maar dit is structureel. > Recent > nog een contract (zelfs met terugwerkende kracht en creditering) laten > beëindigen wegens wanprestatie. OK mag ik vragen in welke hoedanigheid? als er nl "mr." bij staat of Radar oid dan werken die zwendelaars nl ineens heel anders. > > KPN is degene die "de macht" over de ADSL aansluiting heeft en als jij een > nieuwe provider neemt dan bepaald deze wanneer jij wordt overgeschakeld. > KPN werkt met de nieuwe provider mee. Ik heb inmiddels ierdeen van de KPN aan de lijn gehad en ze hebben GEEN argumenten maar meewerken doen ze beslist niet, afschuiven met dat is uw probleem. > Wel is en blijft het jouw probleem om de > oude provider gewoon te blijven betalen indien het contract nog loopt. Wat zou je zeggen als ze me een Gratis snelheid verhoging aangeboden hebben waarvoor ze me nu het dubbele bedrag afschrijven, is dat een contract of is dat zwendel? Opzeggen doen ze niet aan. > Trollen als Skybuck denken dat ze alles weten en kunnen maar zoals alle > trollen zijn er er alleen op uit om anderen op het verkeerde been te zetten. Ik heb persoonlijk zonder uitzondering problemen met alle providers gehad, van klanten hoor ik dezelfde klachten wekelijks, dus ik kan me Skybuck's reaktie wel voorstellen. ( deze week nog met Orange ) Het is heus flink mis met die ISP bendes. De KPN is GEEN uitzonmdering die stuurden bv oude vrouwetjes een ADSL lijn en bijbehorende rekening, niet dat ze ooit daarom gevraagd heeft ofzo, ze doen maar. Oh een computer heeft ze ook niet maar dat mag de pret niet drukken bij de KPN ( hetnet ) Ook het niet hebben van een computer belet de KPN niet om desondanks WEL data verkeer in rekening te brengen bij iemand die niet eens een computer heeft, knap he van de KPN? Toen ik het uiteraard 0900 nummer belde hoe dit kon en hoe je hiervan af kon komen, bleek dit alleen per computer opgezegd te kunnen worden, maar die had mevr niet. :-0 Het is wel duidelijk zo dacht ik. |
![]() |
#31 |
|
![]() On Tue, 17 Oct 2006 12:02:59 +0200, "Frank Bemelman"
<[email protected]> wrote: >> Godwin's law in effect. > Bekt goed, dat Godwin's Law. Begint me onderhand wel een beetje > de strot uit te hangen, door daar zo makkelijk aan te refereren. > Da's puur misbruik en poogt op voorhand te censureren. Bah (3x). Sukkel. -- Na hoeveel records is een ramp? |
![]() |
#32 |
|
![]() On Tue, 17 Oct 2006 18:48:27 +0200, Edmund wrote
(in article <[email protected]>): > In message <[email protected] et>, > Finance&legal > wrote: >> On Tue, 17 Oct 2006 13:26:08 +0200, Edmund wrote >> (in article <[email protected]>): >> >>> Hierom en vele vele andere zwendel praktijken zijn het zwendelaars >>> oplichters of wat de juiste juridische term ook mag zijn. >> >> Omdat jij blijkbaar niet de juiste kanalen weet te bewandelen. > > Dat zal best en ik heb er geen advocaten salaris voor over > om met alle ergernis een klein gedeelte aan geld terug te > krijgen. Heb je geen advocaat voor nodig. Gewoon een duidelijke brief aan het hoofdkantoor met exacte omschrijving wat het probleem is, sedert wanneer en vaststelling dat het duidelijk aan hun kant ligt. Het heeft uiteraard geen zin als je nooit verder dan de 1st-line helpdesk bent gekomen. Die zitten er alleen om iedereen af te poeieren. Maar de 2nd line is i.h.a. (bij elke provider) bekwaam, geeft ook zijn naam en heeft geen probleem om vast te stellen dat het probleem aan hun kant ligt. (Als het dat ook is, uiteraard) >> >> Als je een abo wilt opzeggen dan is een aangetekende brief met correcte >> omschrijving daarvoor voldoende aangenomen dat je in je recht staat. > > Dat is beslist niet waar Multkabel EN Tiscali hebben mij > achter elkaar een wanprestatie geleverd, netjes gemeld en > opgezegd maar dan doen ze gewoon niet. > Sterker ze dreigen met deurwaarders en het blokkeren van > je tel lijn zodat een andere provider je geen signaal kan geven. Blokkeren kunnen ze dus niet! Zie soortgelijke draadje in een xs4all groep over speedlink. Zodra een nieuwe provider KPN vraagt om de ADSL aansluiting voor hen in te richten dan doet KPN dat ongeacht wat de oude provider daarvan vindt. Het interesseert de oude provider ook niets, die interesseert zich allen voor jouw (evt.) financiële verplichtingen want die lopen door ongeacht of je een via hun werkende aansluiting hebt. Trollen als Skybuck kunnen zich dus zo bij een nieuwe provider melden tenzij ze al elke provider hebben gehad en zich overal al als troll hebben gedragen. > Om dit nog even te onderstrepen, toen ik bij de bank de rekening > NAAR tiscali blokkeerde vroeg een bali medewerkster: > " U komt toch niet OOK voor Tsicali he? " > Jawel dus, dat is dus duidelijk geen incident maar dit is > structureel. > >> Recent >> nog een contract (zelfs met terugwerkende kracht en creditering) laten >> beëindigen wegens wanprestatie. > > OK mag ik vragen in welke hoedanigheid? als er nl "mr." bij staat > of Radar oid dan werken die zwendelaars nl ineens heel anders. Zoals gezegd, niks Mr. gewoon simpel duidelijk briefje van max 2 kantjes. >> >> KPN is degene die "de macht" over de ADSL aansluiting heeft en als jij een >> nieuwe provider neemt dan bepaald deze wanneer jij wordt overgeschakeld. >> KPN werkt met de nieuwe provider mee. > > Ik heb inmiddels ierdeen van de KPN aan de lijn gehad en ze hebben > GEEN argumenten maar meewerken doen ze beslist niet, afschuiven > met dat is uw probleem. > >> Wel is en blijft het jouw probleem om de >> oude provider gewoon te blijven betalen indien het contract nog loopt. > > Wat zou je zeggen als ze me een Gratis snelheid verhoging aangeboden > hebben waarvoor ze me nu het dubbele bedrag afschrijven, is > dat een contract of is dat zwendel? Opzeggen doen ze niet aan. > >> Trollen als Skybuck denken dat ze alles weten en kunnen maar zoals alle >> trollen zijn er er alleen op uit om anderen op het verkeerde been te zetten. > > Ik heb persoonlijk zonder uitzondering problemen met alle > providers gehad, van klanten hoor ik dezelfde klachten > wekelijks, dus ik kan me Skybuck's reaktie wel voorstellen. > ( deze week nog met Orange ) > Het is heus flink mis met die ISP bendes. > De KPN is GEEN uitzonmdering die stuurden bv oude vrouwetjes > een ADSL lijn en bijbehorende rekening, niet dat ze ooit daarom > gevraagd heeft ofzo, ze doen maar. Oh een computer heeft ze ook > niet maar dat mag de pret niet drukken bij de KPN ( hetnet ) > Ook het niet hebben van een computer belet de KPN niet om > desondanks WEL data verkeer in rekening te brengen bij iemand > die niet eens een computer heeft, knap he van de KPN? > Toen ik het uiteraard 0900 nummer belde hoe dit kon en hoe > je hiervan af kon komen, bleek dit alleen per computer > opgezegd te kunnen worden, maar die had mevr niet. :-0 > > Het is wel duidelijk zo dacht ik. > > > > |
![]() |
#33 |
|
![]() In message <[email protected] et>, Finance&legal
wrote: > On Tue, 17 Oct 2006 18:48:27 +0200, Edmund wrote > (in article <[email protected]>): > > > In message <[email protected] et>, > > Finance&legal > > wrote: > >> On Tue, 17 Oct 2006 13:26:08 +0200, Edmund wrote > >> (in article <[email protected]>): > >> > >>> Hierom en vele vele andere zwendel praktijken zijn het zwendelaars > >>> oplichters of wat de juiste juridische term ook mag zijn. > >> > >> Omdat jij blijkbaar niet de juiste kanalen weet te bewandelen. > > > > Dat zal best en ik heb er geen advocaten salaris voor over > > om met alle ergernis een klein gedeelte aan geld terug te > > krijgen. > > Heb je geen advocaat voor nodig. Gewoon een duidelijke brief aan het > hoofdkantoor met exacte omschrijving wat het probleem is, sedert wanneer en > vaststelling dat het duidelijk aan hun kant ligt. > > Het heeft uiteraard geen zin als je nooit verder dan de 1st-line helpdesk > bent gekomen. Die zitten er alleen om iedereen af te poeieren. Maar de 2nd > line is i.h.a. (bij elke provider) bekwaam, geeft ook zijn naam en heeft > geen > probleem om vast te stellen dat het probleem aan hun kant ligt. (Als het > dat > ook is, uiteraard) Dit wordt net zo zinloos als met ISP's gaan praten, ze ontkennen gewoon spijkerhard dat het aan hun kant ligt. Je moet windows maar even opnieuw installeren, dat heb ik geeneens maar weten hun veel. > > >> > >> Als je een abo wilt opzeggen dan is een aangetekende brief met correcte > >> omschrijving daarvoor voldoende aangenomen dat je in je recht staat. > > > > Dat is beslist niet waar Multkabel EN Tiscali hebben mij > > achter elkaar een wanprestatie geleverd, netjes gemeld en > > opgezegd maar dan doen ze gewoon niet. > > Sterker ze dreigen met deurwaarders en het blokkeren van > > je tel lijn zodat een andere provider je geen signaal kan geven. > > Blokkeren kunnen ze dus niet! Zie soortgelijke draadje in een xs4all groep > over speedlink. Das vreemd ik heb dat toch meer dan eens op de site van een ISP gelezen, ook werd dit telefonosch bevestigd door een Tele2 medewerker. ( kort geleden ) Ik vraag me af waarom dat dan op de site staat of stond. > > Zodra een nieuwe provider KPN vraagt om de ADSL aansluiting voor hen in te > richten dan doet KPN dat ongeacht wat de oude provider daarvan vindt. Het > interesseert de oude provider ook niets, die interesseert zich allen voor > jouw (evt.) financiële verplichtingen want die lopen door ongeacht of je > een > via hun werkende aansluiting hebt. > > Trollen als Skybuck kunnen zich dus zo bij een nieuwe provider melden > tenzij > ze al elke provider hebben gehad en zich overal al als troll hebben > gedragen. > > > > > Om dit nog even te onderstrepen, toen ik bij de bank de rekening > > NAAR tiscali blokkeerde vroeg een bali medewerkster: > > " U komt toch niet OOK voor Tsicali he? " > > Jawel dus, dat is dus duidelijk geen incident maar dit is > > structureel. > > > >> Recent > >> nog een contract (zelfs met terugwerkende kracht en creditering) laten > >> beëindigen wegens wanprestatie. > > > > OK mag ik vragen in welke hoedanigheid? als er nl "mr." bij staat > > of Radar oid dan werken die zwendelaars nl ineens heel anders. > > Zoals gezegd, niks Mr. gewoon simpel duidelijk briefje van max 2 kantjes. Vreemd dat het bij talloze anderen niet werkt, zoals kennelijk bij de rij mensen bij de bank die allemaal hun rekening naar Tiscali moesten blokkeren. Fijn dat het voor jou gewerkt heeft zonder problemen, ik heb dit 1 keer eerder gehoord, heel toevallig ook bij tiscali. DWZ ze hebben bevestigd dat de opzegging ontvangen is en dit nog wel zonder aangetekend verstuurd te hebben!! Mijn conclusie is dat jullie de 2 uitzonderingen zijn. > > > >> > >> KPN is degene die "de macht" over de ADSL aansluiting heeft en als jij > een > >> nieuwe provider neemt dan bepaald deze wanneer jij wordt overgeschakeld. > >> KPN werkt met de nieuwe provider mee. > > > > Ik heb inmiddels ierdeen van de KPN aan de lijn gehad en ze hebben > > GEEN argumenten maar meewerken doen ze beslist niet, afschuiven > > met dat is uw probleem. > > > >> Wel is en blijft het jouw probleem om de > >> oude provider gewoon te blijven betalen indien het contract nog loopt. > > > > Wat zou je zeggen als ze me een Gratis snelheid verhoging aangeboden > > hebben waarvoor ze me nu het dubbele bedrag afschrijven, is > > dat een contract of is dat zwendel? Opzeggen doen ze niet aan. > > > >> Trollen als Skybuck denken dat ze alles weten en kunnen maar zoals alle > >> trollen zijn er er alleen op uit om anderen op het verkeerde been te > zetten. > > > > Ik heb persoonlijk zonder uitzondering problemen met alle > > providers gehad, van klanten hoor ik dezelfde klachten > > wekelijks, dus ik kan me Skybuck's reaktie wel voorstellen. > > ( deze week nog met Orange ) > > Het is heus flink mis met die ISP bendes. > > De KPN is GEEN uitzonmdering die stuurden bv oude vrouwetjes > > een ADSL lijn en bijbehorende rekening, niet dat ze ooit daarom > > gevraagd heeft ofzo, ze doen maar. Oh een computer heeft ze ook > > niet maar dat mag de pret niet drukken bij de KPN ( hetnet ) > > Ook het niet hebben van een computer belet de KPN niet om > > desondanks WEL data verkeer in rekening te brengen bij iemand > > die niet eens een computer heeft, knap he van de KPN? > > Toen ik het uiteraard 0900 nummer belde hoe dit kon en hoe > > je hiervan af kon komen, bleek dit alleen per computer > > opgezegd te kunnen worden, maar die had mevr niet. :-0 > > > > Het is wel duidelijk zo dacht ik. > > > > > > > > > > |
![]() |
#34 |
|
![]() "Hans" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Tue, 17 Oct 2006 12:02:59 +0200, "Frank Bemelman" > <[email protected]> wrote: > >>> Godwin's law in effect. > >> Bekt goed, dat Godwin's Law. Begint me onderhand wel een beetje >> de strot uit te hangen, door daar zo makkelijk aan te refereren. >> Da's puur misbruik en poogt op voorhand te censureren. Bah (3x). > > Sukkel. PLONK! -- Thanks, Frank. (remove 'q' and '.invalid' when replying by email) |
![]() |
#35 |
|
![]() Edmund schreef:
> Verder is er geen ISP per email te bereiken, met als kennelijk > enige reden dat ze alle mogelijke contact zo moeilijk en zo > duur mogelijk willen maken met $$$$$$$tel lijnen waar je in de wacht > gezet wordt en uiteindelijk nooit een antwoordt krijgt op je vraag. mijn provider ie perfect te bereiken, zowel telefonisch als per e-mail > > Hierom en vele vele andere zwendel praktijken zijn het zwendelaars > oplichters of wat de juiste juridische term ook mag zijn. > >> Internet is geen eerste levensbehoefte hoor, je kunt >> best zonder. Niemand verplicht je zaken met deze mensen te doen. > > Sommige mensen hebben wel internet nodig, en ISP's zijn > allemaal hetzelfde, ze verdienen extra aan slechte service en > sabotage zodat mensen MOETEN bellen a 70 cent per minuut. bij mijn provider betaal ik normaal tarief, en deze levert BESLIST geen slechte service > Opzeggen is vrijwel nooit mogelijk zonder aangetekend met > ontvangst bevestiging anders reageren ze niet ( Tiscali ). > > Hoewel ik heeeel toevallig vd week een berichtje kreeg van > iemand die ZONDER problemen kon opzeggen bij Tiscali, dat > is de eerste keer dat ik dat hoor. > > |
![]() |
#36 |
|
![]() Edmund schreef:
> Ik heb persoonlijk zonder uitzondering problemen met alle > providers gehad, van klanten hoor ik dezelfde klachten > wekelijks, dus ik kan me Skybuck's reaktie wel voorstellen. > ( deze week nog met Orange ) en je weet zeker dat het niet aan jou ligt?? > Het is heus flink mis met die ISP bendes. > De KPN is GEEN uitzonmdering die stuurden bv oude vrouwetjes > een ADSL lijn en bijbehorende rekening, niet dat ze ooit daarom > gevraagd heeft ofzo, ze doen maar. Oh een computer heeft ze ook > niet maar dat mag de pret niet drukken bij de KPN ( hetnet ) > Ook het niet hebben van een computer belet de KPN niet om > desondanks WEL data verkeer in rekening te brengen bij iemand > die niet eens een computer heeft, knap he van de KPN? > Toen ik het uiteraard 0900 nummer belde hoe dit kon en hoe > je hiervan af kon komen, bleek dit alleen per computer > opgezegd te kunnen worden, maar die had mevr niet. :-0 > > Het is wel duidelijk zo dacht ik. > ja inderrdaad, je lult behoorlijk uit je nek > > > |
![]() |
#37 |
|
![]() In message <[email protected]>, Arie de Jonge wrote:
> Edmund schreef: > > > Ik heb persoonlijk zonder uitzondering problemen met alle > > providers gehad, van klanten hoor ik dezelfde klachten > > wekelijks, dus ik kan me Skybuck's reaktie wel voorstellen. > > ( deze week nog met Orange ) > > en je weet zeker dat het niet aan jou ligt?? Wat dacht je zelf en hoe zou het aan mij kunnen liggen als mijn klanten met deze berichten komen en nieuwgroepen bol staan met exact dezelfde klachten. > > > Het is heus flink mis met die ISP bendes. > > De KPN is GEEN uitzonmdering die stuurden bv oude vrouwetjes > > een ADSL lijn en bijbehorende rekening, niet dat ze ooit daarom > > gevraagd heeft ofzo, ze doen maar. Oh een computer heeft ze ook > > niet maar dat mag de pret niet drukken bij de KPN ( hetnet ) > > Ook het niet hebben van een computer belet de KPN niet om > > desondanks WEL data verkeer in rekening te brengen bij iemand > > die niet eens een computer heeft, knap he van de KPN? > > Toen ik het uiteraard 0900 nummer belde hoe dit kon en hoe > > je hiervan af kon komen, bleek dit alleen per computer > > opgezegd te kunnen worden, maar die had mevr niet. :-0 > > > > Het is wel duidelijk zo dacht ik. > > > > ja inderrdaad, je lult behoorlijk uit je nek Hoezo, het zijn allemaal feiten. Maar ach een argument zal je wel niet hebben. |
![]() |
#38 |
|
![]() On Tue, 17 Oct 2006 23:17:29 +0200, Edmund wrote
(in article <[email protected]>): > hoe zou het aan mij kunnen liggen > als mijn klanten met deze berichten komen Soort zoekt soort? > en nieuwgroepen > bol staan met exact dezelfde klachten. Ik zie maar 1 schrijver van dergelijke berichten en die produceert inderdaad zo ontzettend veel dat het lijkt alsof er veel aan de hand is. Maar dat is eigenlijk een vorm van "zelfbevlekking". |
![]() |
#39 |
|
![]() "Finance&legal" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] al.net... > On Tue, 17 Oct 2006 23:17:29 +0200, Edmund wrote > (in article <[email protected]>): > > > hoe zou het aan mij kunnen liggen > > als mijn klanten met deze berichten komen > > Soort zoekt soort? Prima hoor, let vooral niet op de rij mensen bij de bank die allemaal hun rekening moesten blokkeren tegen de Tiscali dieven. > > > > en nieuwgroepen > > bol staan met exact dezelfde klachten. > > Ik zie maar 1 schrijver van dergelijke berichten en die produceert inderdaad > zo ontzettend veel dat het lijkt alsof er veel aan de hand is. Maar dat is > eigenlijk een vorm van "zelfbevlekking". Misschien omdat dergelijke berichten niet op nl.politiek gepost worden? |
![]() |
#40 |
|
![]() On Wed, 18 Oct 2006 00:45:05 +0200, Edmund wrote
(in article <[email protected]>): > > "Finance&legal" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] al.net... >> On Tue, 17 Oct 2006 23:17:29 +0200, Edmund wrote >> (in article <[email protected]>): >> >>> hoe zou het aan mij kunnen liggen >>> als mijn klanten met deze berichten komen >> >> Soort zoekt soort? > > Prima hoor, let vooral niet op de rij mensen bij de bank die allemaal > hun rekening moesten blokkeren tegen de Tiscali dieven. >> >> >>> en nieuwgroepen >>> bol staan met exact dezelfde klachten. >> >> Ik zie maar 1 schrijver van dergelijke berichten en die produceert > inderdaad >> zo ontzettend veel dat het lijkt alsof er veel aan de hand is. Maar dat is >> eigenlijk een vorm van "zelfbevlekking". > > Misschien omdat dergelijke berichten niet op nl.politiek gepost worden? > > > > In nl.providers staat maandelijks hooguit een handjevol berichten. |