![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
0,3% van de bevolking, maar wel bijna 50% van de stemmen!!! Het einde is nabij!!! Dipshit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
0,3%? En dan voor zoveel last en problemen en kosten zorgen??? Daar hebben we dringend nog een paar procenten van nodig... Laatst gewijzigd door andev : 19 oktober 2006 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
In Frankrijk is OP DIT MOMENT REEDS 25% van de jongeren (ik vermoed -25j) van Islamitische (Marokkaanse, Algerijnse...) afkomst. Deze cijfers zijn OFFICIEEL. Denemarken: 5% vreemdelingen, 40% van de sociale steun gaat naar hen. De gemiddelde bevolkingsgroei is daar iets van een 4.6 kinderen/gezin bij allochtonen van Turkse afkomst, de Denen komen met moeite aan 1.8. Als je een beetje handig bent met cijfertjes kan je wel conclusies trekken naar de toekomst. Europa: 90% van de gevangenen is van allochtone afkomst. Hierbij nemen we natuurlijk de dubbele nationaliteit ook in rekening. De cijfers van Belgie wat betreft steuntrekkers/gevangenen en percentage vreemdelingen zal ook geen rozengeur zijn. ALS je hier al ooit cijfers van vindt, betwijfel ik ten sterkste de betrouwbaarheid ervan. Maar ik ben zeker dat je ze (de correcte cijfers) liever niet weet...De overheid hier weet ook dat het beter is zo. DROOM JIJ MAAR VERDER. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() In belgie zijn ze quasi allemaal al snel-belg geworden nog zo een wet waar de tsjeven onnodig steun aan verlenen..
Nog stukken nefaster voor vlaanderen dan het vreemdelingenstemrecht dat juist door die criminele snel-belgwet eerder symbolisch is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Van de SPAllochtoon konden we natuurlijk niets anders verwachten. Hoezeer ik hun standpunt ook verfoei, ze komen er tenminste eerlijk voor uit wat hun plannen zijn.
Van de CD&V-NVA had ik toch meer intelligentie verwacht... Zijn ze nu al vergeten dat ze maar zo groot zijn geworden na de afstraffing van de VLD omwille van... inderdaad, het vreemdelingenstemrecht. Willen ze de kick van die vrije val soms ook eens beleven?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 19 oktober 2006 om 22:21. Reden: aanvulling |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() Dat heeft hij een keer gezegd in 'De zevende dag'!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
0,3% ...??????????????????? Zal eerder tussen de 10 �* 15% zijn,........and rising. En inderdaad het einde is nabij !!!! Doe even de moeite om de volgende beredenering te lezen: Neem nu 500.000 geslachtsrijpe islamitische Marokkanen (dat is 5% van de Belgische bevolking, en dus niet eens overdreven ook) Van die 500.000 kan statistisch worden gesteld dat het om 250.000 mannen en 250.000 vrouwen gaat. Neem nu dat het % homosexuelen in die bevolkingsgroep gelijk is aan dat van de westerse groep, met name 1 op 20 is homo/lesbienne, dwz 5% Trek nu die 5% af van die 500.000 en je houdt 475.000 reproductie-driftige Noord-Afrikanen over. Gemakkelijkshalve laten we de steriele of onvruchtbare elementen uit de berekening , omdat ook in die bevolkingsgroep homos/Lesbiennes trouwen en kinderen krijgen.(je zou als homosexuele Marokkaan voor minder trouwen als je weet dat je eigen bevolkingsgroep je met je hoofd naar beneden van het hoogste gebouw willen laten vallen ) Maar goed, even de concrete berekening nu: 475.000 mannen en vrouwen die zoals we weten niets van gemengde huwelijken moeten hebben, en nog liever met een neef of nicht trouwen dan met westerse partners. Wetende dat in elk kroostrijk Marokkaans gezin een kinderaantal van 8 tot 12 het gemiddelde is, kan met het huidige bestand van 237.500 (475000 gedeeld door 2) vrouwen het voortgebrachte aantal goed geintegreerde en wetnalevende Marokkaanse lieverdjes worden berekend. Laat me onder de onderste grens van het kinderaantal blijven , en geen 8 maar 6 snoezige werklustige schatjes per uitmuntend geintegreerd gezin onze rangen komen vervoegen. Dat betekent op één generatie :.....237500 maal 6 = 1.425.000 meisjes en jongens die op hun beurt voor een volgende generatie zullen zorgen. En we gaan verder: Weer gaan die 1425000 onder druk van hun gemeenschap niet mengen met westerse partners, maar blijft de verplichting om geloofsgenoten uit te kiezen van kracht. Ook hier trekken we er 5% af voor de categorie flikkers en flikkerinnen en dat geeft ons 1425000 - 5% = 1353750 entiteiten die meer dan klaar staan voor het betere copulatie-werk. Dat betekent 1353750 gedeeld door 2 = 676875 vrouwen van Marokkaanse origine die in hun bestaan weer die gemiddeld 6 gezellige zogezegd verwesterse ettertjes uitbraken.(let ook hier dat ik niet het meer realistische cijfer van 8 tot 12 spruitjes gebruik) Hierna vermenigvuldigen we zoals hierboven weer het totaal aantal voorgebrachte kinderen met het aantal families, en dat brengt ons op .....676875 maal 6 = 4061250 Maken we nu even een tussentijdse balans van 3 generaties ja : *eerste generatie = 500.000 (reproductieve , homo/lesbo en onvruchtbare samen) *tweede generatie = 1425000 ( ook hier alles samen) *derde generatie= 4061250 (idem) Tellen we nu voor de gezelligheid even de drie generaties samen : 500.000 + 1.425.000 + 4.061250 = 5986250 vijf miljoen negenhonderdzesentachtigduizend tweehondervijftig !! En hier stopt het niet hoor, we komen nog maar pas goed op dreef na de derde generatie. Elke volgende exponentieel groeiende generatie zal het sterftecijfer van de vorige generaties meer dan compenseren. Ja hoor , komen we nu niet net over die 50% van de Belgische bevolking. En voor alle duidelijkheid ;............ik telde als blijk van preventieve toegeving aan de ongelovigen en andere poco's niet eens de massale gezinshereniging mee, laat staan dat ik de escalerende uithuwelijkingen incalculeerde. Uithuwelijkingen die almaar meer voorkomen, en het voortgebrachte kinderaantal verhogen door extra geimporteerde leeftijdsgenoten. Dat maakt dat mijn gebruikte cijfer van 6 voorgebrachte schatjes , die op hun beurt in de reproductieve voetsporen stappen van hun ouders , ver onder het realistische aantal zal liggen omdat België het vertikt om exacte cijfers van de uithuwelijkingen bij te houden. We zitten dus met een gigantisch probleem, langs de ene kant willen onze islamitische nieuwe Belgen van gemengde huwelijken niet weten (ze radicaliseren er zelfs nog verder in) en zorgen de uithuwelijkingen voor een brutaal demografisch onevenwicht dat onze regeringen vroeg of laat moeten stoppen, en langs de andere kant zou bij een uithuwelijkingsstop het aantal inteelt huwelijken dramatisch verhogen met een genetische tijdbom als gevolg. Resultaat ?.......een patstelling waarin geen van de westerse leiders ook maar een uitkomst of weg terug ziet. Dat niemand mij dus komt vertellen dat de derde poging tot islamitische overrompeling van de westerse beschaving dit keer weer zal mislukken. Het is zoals Filip Dewinter ooit zei,....." we haalden het paard van Troye binnen en we geven het dan nog eens te eten ook " Laatst gewijzigd door bob. : 20 oktober 2006 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan men vrijgesteld worden van dat bidden, want ik heb pijnlijke knieën en een slechte rug...
al even verder denken he.... En of het nu in drie generaties gaat gebeuren of het in 5 zal zijn weet ik niet maar de enorme toename van vreemde Belgen in dit land is explosief.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oefening baart he.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() De mannelijke allochtone kunne geniet met volle teugen van het uitgaansleven!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 20 oktober 2006 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Die kerels trouwen daarna toch met een maagd van hun gemeenschap... Bob.; nog iets: de illegalen ben je vergeten! Dat is ook een niet te overziene massa...letterlijk & figuurlijk. We kunnen misschien maar hopen dat d�*�*r niet teveel Moslims tussenzitten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Een ontnuchterende, treffende en welsprekende analyse van Bob. Maar is er iemand die het niet al wist? Iemand die zich plots realiseert hoe nijpend de toestand wel niet is?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |