![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() donnerwetter! wrote:
> el misti stelde de volgende uitleg voor : >> donnerwetter! wrote: >>> el misti stelde dit idée voor : >>>> donnerwetter! wrote: >>>>> el misti heeft ons zojuist aangekondigd : >>>>>> donnerwetter! wrote: >>>>>>> el misti tikte : >>>>>>>> donnerwetter! wrote: >>>>>>>>> Na rijp beraad schreef Username : >>>>>>>>>> Go Go Go Faizel, don't wanna handshake.......zet hem op, daag >>>>>>>>>> ze allemaal voor het gerecht. Bijna meester in rechten,dus >>>>>>>>>> pak ze aan en laat je niet de mond snoeren,,,,deze brother >>>>>>>>>> wenst je alle succes en voor alle rascisten op de >>>>>>>>>> nieuwsgroep,,,KRIJG DE KANKER,trek me niks aan van jullie >>>>>>>>>> gezanik over moslims, dus what de fuck wil je dan >>>>>>>>> >>>>>>>>> Als je denkt dat ik racist ben, heb je het mis. Ik ga om met >>>>>>>>> mensen van allerlei afkomsten, alleen ben ik atheïst en heb >>>>>>>>> een gruwelijke hekel aan geloofsgroepen die zich meer rechten >>>>>>>>> toeëigenen dan de anderen ook hebben. Waarom zouden moslims, >>>>>>>>> refo's en andere religieuzen meer rechten moeten hebben dan >>>>>>>>> mensen die niet in sprookjesboeken geloven? >>>>>>>> >>>>>>>> Jij hebt toch ook het recht om vrowen niet de hand te schdden? >>>>>>> >>>>>>> Die Faizal doet net of hij gediscrimmineerd wordt, en dat is >>>>>>> volslagen larie. Moslims eisen gewoon meer rechten op dan >>>>>>> anderen. Zij voelen zich Uebermensch. >>>>>> >>>>>> Je kakelt. >>>>> >>>>> Nee, ik word kotsmisselijk van die relifanaten met hun rechten >>>>> opeisen. >>>> >>>> Jij hebt evenveel recht om rechten op te eisen, ds stel je niet >>>> aan. >>> >>> Zo'n figuur als die faizal stelt zich aan door te suggereren dat >>> moslims in Nederland minder rechten hebben. Niet de zaak omdraaien. >> >> Jij hebt evenveel recht om dat te sggereren. > > Dat hoef ik niet, want homo's worden tegenover hetero's niet door de > overheid of het bedrijfsleven gediscrimmineerd, terwijl relifanaten > als die faizal al roepen dat ze gediscrimmineerd worden om dat ze > niet in de functieprofiel passen. Als ik ga solliciteren met een > leren broek, waarvan de kont open is, ga ik ook niet staan janken als > ik niet word aangenomen. Maar je mag dan wel janken, dat recht heb je, net als die moslimmeneer waar je zo denigrerend over spreekt. |
![]() |
#22 |
|
![]() Z.O.Z. wrote:
> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> donnerwetter! wrote: >>> Na rijp beraad schreef Username : >>>> Go Go Go Faizel, don't wanna handshake.......zet hem op, daag ze >>>> allemaal voor het gerecht. Bijna meester in rechten,dus pak ze aan >>>> en laat je niet de mond snoeren,,,,deze brother wenst je alle >>>> succes en voor alle rascisten op de nieuwsgroep,,,KRIJG DE >>>> KANKER,trek me niks aan van jullie gezanik over moslims, dus what >>>> de fuck wil je dan >>> >>> Als je denkt dat ik racist ben, heb je het mis. Ik ga om met mensen >>> van allerlei afkomsten, alleen ben ik atheïst en heb een gruwelijke >>> hekel aan geloofsgroepen die zich meer rechten toeëigenen dan de >>> anderen ook hebben. Waarom zouden moslims, refo's en andere >>> religieuzen meer rechten moeten hebben dan mensen die niet in >>> sprookjesboeken geloven? >> >> Jij hebt toch ook het recht om vrowen niet de hand te schdden? > > Maar daar beledig je mensen wel mee die je de hand aanbieden. Ja, en? |
![]() |
#23 |
|
> Z.O.Z. heeft uiteengezet op 19-10-2006 : >> "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Totdat ze het land niet uitgekotst, maar uitgeschoten worden. >>> >>> Handweigeraar: Ik zal nóóit capituleren >>> >>> ROTTERDAM - Handweigeraar Faizel Enait (31) begint een spijkerhard >>> juridisch gevecht tegen de gemeente Rotterdam. Gisteren werd hem, >>> ten tweede male, te verstaan gegeven dat hij géén klantmanager bij >>> de sociale dienst kan worden, omdat hij gewaden draagt en weigert >>> om vrouwen de hand te schudden. Dat pikt hij niet. ,,Dit is >>> moslimpje pesten. De gemeente wil kennelijk aftasten hoe ver zij >>> kan gaan. Ik stap naar de rechter." Faizel Enait klinkt strijdbaar als altijd. In >>> dichterlijke volzinnen >>> probeert de Rotterdamse moslim zijn punt te maken. Hij is scherp. >>> Intelligent. Bijna meester in de rechten. En tot op het bot >>> gemotiveerd een voorbeeld te stellen. 'Voor de hele samenleving'. >>> ,,Kent u Rosa Parks?" Dat was een zwarte vrouw die wereldberoemd is >>> geworden omdat ze weigerde haar plaats in de bus af te staan aan >>> een blanke medepassagier. ,,Ze maakte héél veel los, maar kreeg >>> uiteindelijk wél een staatsbegrafenis." >> >> Maar ze gaf ze wel een hand? >> Dat mannetje heeft dus niet door dat HIJ discrimeert. > > Moslims hebben wel zeker door dat ze discrimmineren, alleen willen ze > dat recht in de grondwet vastgelegd hebben... En homo's willen in hn blote reet bovenop boten in de Amsterdamse grachten dansen, en sexen. Bah, vieze homo's! |
![]() |
#24 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Z.O.Z. wrote: >> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> donnerwetter! wrote: >>>> Na rijp beraad schreef Username : >>>>> Go Go Go Faizel, don't wanna handshake.......zet hem op, daag ze >>>>> allemaal voor het gerecht. Bijna meester in rechten,dus pak ze aan >>>>> en laat je niet de mond snoeren,,,,deze brother wenst je alle >>>>> succes en voor alle rascisten op de nieuwsgroep,,,KRIJG DE >>>>> KANKER,trek me niks aan van jullie gezanik over moslims, dus what >>>>> de fuck wil je dan >>>> >>>> Als je denkt dat ik racist ben, heb je het mis. Ik ga om met mensen >>>> van allerlei afkomsten, alleen ben ik atheïst en heb een gruwelijke >>>> hekel aan geloofsgroepen die zich meer rechten toeëigenen dan de >>>> anderen ook hebben. Waarom zouden moslims, refo's en andere >>>> religieuzen meer rechten moeten hebben dan mensen die niet in >>>> sprookjesboeken geloven? >>> >>> Jij hebt toch ook het recht om vrowen niet de hand te schdden? >> >> Maar daar beledig je mensen wel mee die je de hand aanbieden. > > Ja, en? Dan gaan ze steken he, we hebben de voorbeelden gehoord. |
![]() |
#25 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > donnerwetter! wrote: >> Z.O.Z. heeft uiteengezet op 19-10-2006 : >>> "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Totdat ze het land niet uitgekotst, maar uitgeschoten worden. >>>> >>>> Handweigeraar: Ik zal nóóit capituleren >>>> >>>> ROTTERDAM - Handweigeraar Faizel Enait (31) begint een spijkerhard >>>> juridisch gevecht tegen de gemeente Rotterdam. Gisteren werd hem, >>>> ten tweede male, te verstaan gegeven dat hij géén klantmanager bij >>>> de sociale dienst kan worden, omdat hij gewaden draagt en weigert >>>> om vrouwen de hand te schudden. Dat pikt hij niet. ,,Dit is >>>> moslimpje pesten. De gemeente wil kennelijk aftasten hoe ver zij >>>> kan gaan. Ik stap naar de rechter." Faizel Enait klinkt strijdbaar als >>>> altijd. In dichterlijke volzinnen >>>> probeert de Rotterdamse moslim zijn punt te maken. Hij is scherp. >>>> Intelligent. Bijna meester in de rechten. En tot op het bot >>>> gemotiveerd een voorbeeld te stellen. 'Voor de hele samenleving'. >>>> ,,Kent u Rosa Parks?" Dat was een zwarte vrouw die wereldberoemd is >>>> geworden omdat ze weigerde haar plaats in de bus af te staan aan >>>> een blanke medepassagier. ,,Ze maakte héél veel los, maar kreeg >>>> uiteindelijk wél een staatsbegrafenis." >>> >>> Maar ze gaf ze wel een hand? >>> Dat mannetje heeft dus niet door dat HIJ discrimeert. >> >> Moslims hebben wel zeker door dat ze discrimmineren, alleen willen ze >> dat recht in de grondwet vastgelegd hebben... > > En homo's willen in hn blote reet bovenop boten in de Amsterdamse grachten > dansen, en sexen. Bah, vieze homo's! Ben je verSjoerd? |
![]() |
#26 |
|
![]() Z.O.Z. wrote:
> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> donnerwetter! wrote: >>> Z.O.Z. heeft uiteengezet op 19-10-2006 : >>>> "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> Totdat ze het land niet uitgekotst, maar uitgeschoten worden. >>>>> >>>>> Handweigeraar: Ik zal nóóit capituleren >>>>> >>>>> ROTTERDAM - Handweigeraar Faizel Enait (31) begint een spijkerhard >>>>> juridisch gevecht tegen de gemeente Rotterdam. Gisteren werd hem, >>>>> ten tweede male, te verstaan gegeven dat hij géén klantmanager bij >>>>> de sociale dienst kan worden, omdat hij gewaden draagt en weigert >>>>> om vrouwen de hand te schudden. Dat pikt hij niet. ,,Dit is >>>>> moslimpje pesten. De gemeente wil kennelijk aftasten hoe ver zij >>>>> kan gaan. Ik stap naar de rechter." Faizel Enait klinkt >>>>> strijdbaar als altijd. In dichterlijke volzinnen >>>>> probeert de Rotterdamse moslim zijn punt te maken. Hij is scherp. >>>>> Intelligent. Bijna meester in de rechten. En tot op het bot >>>>> gemotiveerd een voorbeeld te stellen. 'Voor de hele samenleving'. >>>>> ,,Kent u Rosa Parks?" Dat was een zwarte vrouw die wereldberoemd >>>>> is geworden omdat ze weigerde haar plaats in de bus af te staan >>>>> aan een blanke medepassagier. ,,Ze maakte héél veel los, maar kreeg >>>>> uiteindelijk wél een staatsbegrafenis." >>>> >>>> Maar ze gaf ze wel een hand? >>>> Dat mannetje heeft dus niet door dat HIJ discrimeert. >>> >>> Moslims hebben wel zeker door dat ze discrimmineren, alleen willen >>> ze dat recht in de grondwet vastgelegd hebben... >> >> En homo's willen in hn blote reet bovenop boten in de Amsterdamse >> grachten dansen, en sexen. Bah, vieze homo's! > > Ben je verSjoerd? Nee, verDonnerwetterd. Lekker ongenanceerd bashen. Ik woon in een wijk met vele moslims, en heb nog niet meegemaakt dat er gediscrimineerd wordt. Het overgrote deel doet dat dan ook niet, maar wil gewoon een gezinnetje, een baantje en een otootje. En verder geen gezeik. |
![]() |
#27 |
|
![]() "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > el misti stelde de volgende uitleg voor : >> donnerwetter! wrote: >>> el misti stelde dit idée voor : >>>> donnerwetter! wrote: >>>>> el misti heeft ons zojuist aangekondigd : >>>>>> donnerwetter! wrote: >>>>>>> el misti tikte : >>>>>>>> donnerwetter! wrote: >>>>>>>>> Na rijp beraad schreef Username : >>>>>>>>>> Go Go Go Faizel, don't wanna handshake.......zet hem op, daag >>>>>>>>>> ze allemaal voor het gerecht. Bijna meester in rechten,dus pak >>>>>>>>>> ze aan en laat je niet de mond snoeren,,,,deze brother wenst >>>>>>>>>> je alle succes en voor alle rascisten op de >>>>>>>>>> nieuwsgroep,,,KRIJG DE KANKER,trek me niks aan van jullie >>>>>>>>>> gezanik over moslims, dus what de fuck wil je dan >>>>>>>>> >>>>>>>>> Als je denkt dat ik racist ben, heb je het mis. Ik ga om met >>>>>>>>> mensen van allerlei afkomsten, alleen ben ik atheïst en heb een >>>>>>>>> gruwelijke hekel aan geloofsgroepen die zich meer rechten >>>>>>>>> toeëigenen dan de anderen ook hebben. Waarom zouden moslims, >>>>>>>>> refo's en andere religieuzen meer rechten moeten hebben dan >>>>>>>>> mensen die niet in sprookjesboeken geloven? >>>>>>>> >>>>>>>> Jij hebt toch ook het recht om vrowen niet de hand te schdden? >>>>>>> >>>>>>> Die Faizal doet net of hij gediscrimmineerd wordt, en dat is >>>>>>> volslagen larie. Moslims eisen gewoon meer rechten op dan anderen. >>>>>>> Zij voelen zich Uebermensch. >>>>>> >>>>>> Je kakelt. >>>>> >>>>> Nee, ik word kotsmisselijk van die relifanaten met hun rechten >>>>> opeisen. >>>> >>>> Jij hebt evenveel recht om rechten op te eisen, ds stel je niet aan. >>> >>> Zo'n figuur als die faizal stelt zich aan door te suggereren dat >>> moslims in Nederland minder rechten hebben. Niet de zaak omdraaien. >> >> Jij hebt evenveel recht om dat te sggereren. > > Dat hoef ik niet, want homo's worden tegenover hetero's niet door de > overheid of het bedrijfsleven gediscrimmineerd, terwijl relifanaten als > die faizal al roepen dat ze gediscrimmineerd worden om dat ze niet in de > functieprofiel passen. Als ik ga solliciteren met een leren broek, waarvan > de kont open is, ga ik ook niet staan janken als ik niet word aangenomen. Ligt eraan waar je sollicitewrt natuurlijk, het zou soms in je voordeel kunnen werken. En dat gaat het hier juist om, in zijn functie, die hij amibieert, is handen schudden een normaal gebruik, en daar kan/wil hij niet aan meedoen, als het vrouwen betreft dan, dus is hij gewoon ongeschikt voor zijn functie. |
![]() |
#28 |
|
![]() Z.O.Z. wrote:
> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Z.O.Z. wrote: >>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> donnerwetter! wrote: >>>>> Z.O.Z. heeft uiteengezet op 19-10-2006 : >>>>>> "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> Totdat ze het land niet uitgekotst, maar uitgeschoten worden. >>>>>>> >>>>>>> Handweigeraar: Ik zal nóóit capituleren >>>>>>> >>>>>>> ROTTERDAM - Handweigeraar Faizel Enait (31) begint een >>>>>>> spijkerhard juridisch gevecht tegen de gemeente Rotterdam. >>>>>>> Gisteren werd hem, ten tweede male, te verstaan gegeven dat hij >>>>>>> géén klantmanager bij de sociale dienst kan worden, omdat hij >>>>>>> gewaden draagt en weigert om vrouwen de hand te schudden. Dat >>>>>>> pikt hij niet. ,,Dit is moslimpje pesten. De gemeente wil >>>>>>> kennelijk aftasten hoe ver zij kan gaan. Ik stap naar de >>>>>>> rechter." Faizel Enait klinkt strijdbaar als altijd. In dichterlijke volzinnen >>>>>>> probeert de Rotterdamse moslim zijn punt te maken. Hij is >>>>>>> scherp. Intelligent. Bijna meester in de rechten. En tot op het >>>>>>> bot gemotiveerd een voorbeeld te stellen. 'Voor de hele >>>>>>> samenleving'. ,,Kent u Rosa Parks?" Dat was een zwarte vrouw >>>>>>> die wereldberoemd is geworden omdat ze weigerde haar plaats in >>>>>>> de bus af te staan aan een blanke medepassagier. ,,Ze maakte >>>>>>> héél veel los, maar kreeg uiteindelijk wél een >>>>>>> staatsbegrafenis." >>>>>> >>>>>> Maar ze gaf ze wel een hand? >>>>>> Dat mannetje heeft dus niet door dat HIJ discrimeert. >>>>> >>>>> Moslims hebben wel zeker door dat ze discrimmineren, alleen willen >>>>> ze dat recht in de grondwet vastgelegd hebben... >>>> >>>> En homo's willen in hn blote reet bovenop boten in de Amsterdamse >>>> grachten dansen, en sexen. Bah, vieze homo's! >>> >>> Ben je verSjoerd? >> >> Nee, verDonnerwetterd. Lekker ongenanceerd bashen. Ik woon in een >> wijk met vele moslims, en heb nog niet meegemaakt dat er >> gediscrimineerd wordt. Het overgrote deel doet dat dan ook niet, >> maar wil gewoon een gezinnetje, een baantje en een otootje. En >> verder geen gezeik. > > Denk je dat ik niet in een wijk woon met moslims? waar jij woont interesseert me geen ene moer. |
![]() |
#29 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Z.O.Z. wrote: >> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> donnerwetter! wrote: >>>> Z.O.Z. heeft uiteengezet op 19-10-2006 : >>>>> "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> Totdat ze het land niet uitgekotst, maar uitgeschoten worden. >>>>>> >>>>>> Handweigeraar: Ik zal nóóit capituleren >>>>>> >>>>>> ROTTERDAM - Handweigeraar Faizel Enait (31) begint een spijkerhard >>>>>> juridisch gevecht tegen de gemeente Rotterdam. Gisteren werd hem, >>>>>> ten tweede male, te verstaan gegeven dat hij géén klantmanager bij >>>>>> de sociale dienst kan worden, omdat hij gewaden draagt en weigert >>>>>> om vrouwen de hand te schudden. Dat pikt hij niet. ,,Dit is >>>>>> moslimpje pesten. De gemeente wil kennelijk aftasten hoe ver zij >>>>>> kan gaan. Ik stap naar de rechter." Faizel Enait klinkt >>>>>> strijdbaar als altijd. In dichterlijke volzinnen >>>>>> probeert de Rotterdamse moslim zijn punt te maken. Hij is scherp. >>>>>> Intelligent. Bijna meester in de rechten. En tot op het bot >>>>>> gemotiveerd een voorbeeld te stellen. 'Voor de hele samenleving'. >>>>>> ,,Kent u Rosa Parks?" Dat was een zwarte vrouw die wereldberoemd >>>>>> is geworden omdat ze weigerde haar plaats in de bus af te staan >>>>>> aan een blanke medepassagier. ,,Ze maakte héél veel los, maar kreeg >>>>>> uiteindelijk wél een staatsbegrafenis." >>>>> >>>>> Maar ze gaf ze wel een hand? >>>>> Dat mannetje heeft dus niet door dat HIJ discrimeert. >>>> >>>> Moslims hebben wel zeker door dat ze discrimmineren, alleen willen >>>> ze dat recht in de grondwet vastgelegd hebben... >>> >>> En homo's willen in hn blote reet bovenop boten in de Amsterdamse >>> grachten dansen, en sexen. Bah, vieze homo's! >> >> Ben je verSjoerd? > > Nee, verDonnerwetterd. Lekker ongenanceerd bashen. Ik woon in een wijk met > vele moslims, en heb nog niet meegemaakt dat er gediscrimineerd wordt. Het > overgrote deel doet dat dan ook niet, maar wil gewoon een gezinnetje, een > baantje en een otootje. En verder geen gezeik. Denk je dat ik niet in een wijk woon met moslims? En velen willen gewoon in hun eigen groepje blijven en geven totaal geen problemen, maar of ze vriendelijk naar je kijken? Ik heb het niet zo op ze, terwijl ik genoeg andere bevolkingsgroepen ken waar ik heel plezeirig mee omga. (Moeilijk te gekoven he ;o) ) |
![]() |
#30 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Z.O.Z. wrote: >> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Z.O.Z. wrote: >>>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> donnerwetter! wrote: >>>>>> Z.O.Z. heeft uiteengezet op 19-10-2006 : >>>>>>> "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>> Totdat ze het land niet uitgekotst, maar uitgeschoten worden. >>>>>>>> >>>>>>>> Handweigeraar: Ik zal nóóit capituleren >>>>>>>> >>>>>>>> ROTTERDAM - Handweigeraar Faizel Enait (31) begint een >>>>>>>> spijkerhard juridisch gevecht tegen de gemeente Rotterdam. >>>>>>>> Gisteren werd hem, ten tweede male, te verstaan gegeven dat hij >>>>>>>> géén klantmanager bij de sociale dienst kan worden, omdat hij >>>>>>>> gewaden draagt en weigert om vrouwen de hand te schudden. Dat >>>>>>>> pikt hij niet. ,,Dit is moslimpje pesten. De gemeente wil >>>>>>>> kennelijk aftasten hoe ver zij kan gaan. Ik stap naar de >>>>>>>> rechter." Faizel Enait klinkt strijdbaar als altijd. In >>>>>>>> dichterlijke volzinnen >>>>>>>> probeert de Rotterdamse moslim zijn punt te maken. Hij is >>>>>>>> scherp. Intelligent. Bijna meester in de rechten. En tot op het >>>>>>>> bot gemotiveerd een voorbeeld te stellen. 'Voor de hele >>>>>>>> samenleving'. ,,Kent u Rosa Parks?" Dat was een zwarte vrouw >>>>>>>> die wereldberoemd is geworden omdat ze weigerde haar plaats in >>>>>>>> de bus af te staan aan een blanke medepassagier. ,,Ze maakte >>>>>>>> héél veel los, maar kreeg uiteindelijk wél een >>>>>>>> staatsbegrafenis." >>>>>>> >>>>>>> Maar ze gaf ze wel een hand? >>>>>>> Dat mannetje heeft dus niet door dat HIJ discrimeert. >>>>>> >>>>>> Moslims hebben wel zeker door dat ze discrimmineren, alleen willen >>>>>> ze dat recht in de grondwet vastgelegd hebben... >>>>> >>>>> En homo's willen in hn blote reet bovenop boten in de Amsterdamse >>>>> grachten dansen, en sexen. Bah, vieze homo's! >>>> >>>> Ben je verSjoerd? >>> >>> Nee, verDonnerwetterd. Lekker ongenanceerd bashen. Ik woon in een >>> wijk met vele moslims, en heb nog niet meegemaakt dat er >>> gediscrimineerd wordt. Het overgrote deel doet dat dan ook niet, >>> maar wil gewoon een gezinnetje, een baantje en een otootje. En >>> verder geen gezeik. >> >> Denk je dat ik niet in een wijk woon met moslims? > > waar jij woont interesseert me geen ene moer. Het blijft lekker discussieren met jou he. Als ik je had willen laten weten waar ik woon had ik dat hier wel vermeld. Het ging om de discussie, maar je had geen antwoord, dus zoek je een domme uitvlucht. |
![]() |
#31 |
|
![]() Z.O.Z. wrote:
> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Z.O.Z. wrote: >>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Z.O.Z. wrote: >>>>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> donnerwetter! wrote: >>>>>>> Z.O.Z. heeft uiteengezet op 19-10-2006 : >>>>>>>> "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>> Totdat ze het land niet uitgekotst, maar uitgeschoten worden. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Handweigeraar: Ik zal nóóit capituleren >>>>>>>>> >>>>>>>>> ROTTERDAM - Handweigeraar Faizel Enait (31) begint een >>>>>>>>> spijkerhard juridisch gevecht tegen de gemeente Rotterdam. >>>>>>>>> Gisteren werd hem, ten tweede male, te verstaan gegeven dat >>>>>>>>> hij géén klantmanager bij de sociale dienst kan worden, omdat >>>>>>>>> hij gewaden draagt en weigert om vrouwen de hand te schudden. >>>>>>>>> Dat pikt hij niet. ,,Dit is moslimpje pesten. De gemeente wil >>>>>>>>> kennelijk aftasten hoe ver zij kan gaan. Ik stap naar de >>>>>>>>> rechter." Faizel Enait klinkt strijdbaar als altijd. In >>>>>>>>> dichterlijke volzinnen >>>>>>>>> probeert de Rotterdamse moslim zijn punt te maken. Hij is >>>>>>>>> scherp. Intelligent. Bijna meester in de rechten. En tot op >>>>>>>>> het bot gemotiveerd een voorbeeld te stellen. 'Voor de hele >>>>>>>>> samenleving'. ,,Kent u Rosa Parks?" Dat was een zwarte vrouw >>>>>>>>> die wereldberoemd is geworden omdat ze weigerde haar plaats in >>>>>>>>> de bus af te staan aan een blanke medepassagier. ,,Ze maakte >>>>>>>>> héél veel los, maar kreeg uiteindelijk wél een >>>>>>>>> staatsbegrafenis." >>>>>>>> >>>>>>>> Maar ze gaf ze wel een hand? >>>>>>>> Dat mannetje heeft dus niet door dat HIJ discrimeert. >>>>>>> >>>>>>> Moslims hebben wel zeker door dat ze discrimmineren, alleen >>>>>>> willen ze dat recht in de grondwet vastgelegd hebben... >>>>>> >>>>>> En homo's willen in hn blote reet bovenop boten in de Amsterdamse >>>>>> grachten dansen, en sexen. Bah, vieze homo's! >>>>> >>>>> Ben je verSjoerd? >>>> >>>> Nee, verDonnerwetterd. Lekker ongenanceerd bashen. Ik woon in een >>>> wijk met vele moslims, en heb nog niet meegemaakt dat er >>>> gediscrimineerd wordt. Het overgrote deel doet dat dan ook niet, >>>> maar wil gewoon een gezinnetje, een baantje en een otootje. En >>>> verder geen gezeik. >>> >>> Denk je dat ik niet in een wijk woon met moslims? >> >> waar jij woont interesseert me geen ene moer. > > Het blijft lekker discussieren met jou he. > Als ik je had willen laten weten waar ik woon had ik dat hier wel > vermeld. Het ging om de discussie, Het ging om de domme generalisaties van Donnerwetter, en niet om waar jij woont. Jij lijkt soms net Hieke, alleen over jezelf knnen kakelen. |
![]() |
#32 |
|
![]() als ik jou geen hand wil schudden, dan is dat mijn recht,,,of het nou uit
geloofovertuiging is of omdat jij smerige handen hebt,,het is mijn keuze als ik dat dan wil,,, en nog iets,,,,,,iemand uit japan die hier solliciteert en woont die schudt geen handen maar bukt voorover om iemand te groeten,,het is traditie om dat te doen en ook respectvol na diegene die je groet,,,en het is niet gebruikelijk als japanner iemand de hand te schudden,,,,word hij dan ook afgewezen omdat het gebruikelijk is voor een japanner om te bukken inplaats van handschudden,,,,,,,DACHT HET TOCH VAN NIET WANT DAT IS WEL GEACCEPTEERD,,,,,,,EN WAAROM ALS EEN MOSLIM WEIGERT EEN HAND TE GEVEN AAN EEN DAME UIT RESPECT DAN MAG HET OPEENS NIET EN DAN WORD JE AFGEWEZEN,,,,,DIT NOEM IK EEN VOORBEELD VAN MET 2 MATEN METEN,,,,,,,,,,,,, DUS FAIZEL ZET HEM OP EN ZORG DAT JE DE MAROKKAANSE ROSA PARKS WORD EN ZE ALLEMAAL EEN POEPIE LAAT RUIKEN DUS DONNERWETTER GA ZO DOOR HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAH HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO "donnerwetter!" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > el misti stelde de volgende uitleg voor : > > donnerwetter! wrote: > >> el misti stelde dit idée voor : > >>> donnerwetter! wrote: > >>>> el misti heeft ons zojuist aangekondigd : > >>>>> donnerwetter! wrote: > >>>>>> el misti tikte : > >>>>>>> donnerwetter! wrote: > >>>>>>>> Na rijp beraad schreef Username : > >>>>>>>>> Go Go Go Faizel, don't wanna handshake.......zet hem op, daag > >>>>>>>>> ze allemaal voor het gerecht. Bijna meester in rechten,dus pak > >>>>>>>>> ze aan en laat je niet de mond snoeren,,,,deze brother wenst > >>>>>>>>> je alle succes en voor alle rascisten op de > >>>>>>>>> nieuwsgroep,,,KRIJG DE KANKER,trek me niks aan van jullie > >>>>>>>>> gezanik over moslims, dus what de fuck wil je dan > >>>>>>>> > >>>>>>>> Als je denkt dat ik racist ben, heb je het mis. Ik ga om met > >>>>>>>> mensen van allerlei afkomsten, alleen ben ik atheïst en heb een > >>>>>>>> gruwelijke hekel aan geloofsgroepen die zich meer rechten > >>>>>>>> toeëigenen dan de anderen ook hebben. Waarom zouden moslims, > >>>>>>>> refo's en andere religieuzen meer rechten moeten hebben dan > >>>>>>>> mensen die niet in sprookjesboeken geloven? > >>>>>>> > >>>>>>> Jij hebt toch ook het recht om vrowen niet de hand te schdden? > >>>>>> > >>>>>> Die Faizal doet net of hij gediscrimmineerd wordt, en dat is > >>>>>> volslagen larie. Moslims eisen gewoon meer rechten op dan anderen. > >>>>>> Zij voelen zich Uebermensch. > >>>>> > >>>>> Je kakelt. > >>>> > >>>> Nee, ik word kotsmisselijk van die relifanaten met hun rechten > >>>> opeisen. > >>> > >>> Jij hebt evenveel recht om rechten op te eisen, ds stel je niet aan. > >> > >> Zo'n figuur als die faizal stelt zich aan door te suggereren dat > >> moslims in Nederland minder rechten hebben. Niet de zaak omdraaien. > > > > Jij hebt evenveel recht om dat te sggereren. > > Dat hoef ik niet, want homo's worden tegenover hetero's niet door de > overheid of het bedrijfsleven gediscrimmineerd, terwijl relifanaten als > die faizal al roepen dat ze gediscrimmineerd worden om dat ze niet in > de functieprofiel passen. Als ik ga solliciteren met een leren broek, > waarvan de kont open is, ga ik ook niet staan janken als ik niet word > aangenomen. > > -- > (...) > > |
![]() |
#33 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Z.O.Z. wrote: >> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Z.O.Z. wrote: >>>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> Z.O.Z. wrote: >>>>>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> donnerwetter! wrote: >>>>>>>> Z.O.Z. heeft uiteengezet op 19-10-2006 : >>>>>>>>> "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>> Totdat ze het land niet uitgekotst, maar uitgeschoten worden. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Handweigeraar: Ik zal nóóit capituleren >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> ROTTERDAM - Handweigeraar Faizel Enait (31) begint een >>>>>>>>>> spijkerhard juridisch gevecht tegen de gemeente Rotterdam. >>>>>>>>>> Gisteren werd hem, ten tweede male, te verstaan gegeven dat >>>>>>>>>> hij géén klantmanager bij de sociale dienst kan worden, omdat >>>>>>>>>> hij gewaden draagt en weigert om vrouwen de hand te schudden. >>>>>>>>>> Dat pikt hij niet. ,,Dit is moslimpje pesten. De gemeente wil >>>>>>>>>> kennelijk aftasten hoe ver zij kan gaan. Ik stap naar de >>>>>>>>>> rechter." Faizel Enait klinkt strijdbaar als altijd. In >>>>>>>>>> dichterlijke volzinnen >>>>>>>>>> probeert de Rotterdamse moslim zijn punt te maken. Hij is >>>>>>>>>> scherp. Intelligent. Bijna meester in de rechten. En tot op >>>>>>>>>> het bot gemotiveerd een voorbeeld te stellen. 'Voor de hele >>>>>>>>>> samenleving'. ,,Kent u Rosa Parks?" Dat was een zwarte vrouw >>>>>>>>>> die wereldberoemd is geworden omdat ze weigerde haar plaats in >>>>>>>>>> de bus af te staan aan een blanke medepassagier. ,,Ze maakte >>>>>>>>>> héél veel los, maar kreeg uiteindelijk wél een >>>>>>>>>> staatsbegrafenis." >>>>>>>>> >>>>>>>>> Maar ze gaf ze wel een hand? >>>>>>>>> Dat mannetje heeft dus niet door dat HIJ discrimeert. >>>>>>>> >>>>>>>> Moslims hebben wel zeker door dat ze discrimmineren, alleen >>>>>>>> willen ze dat recht in de grondwet vastgelegd hebben... >>>>>>> >>>>>>> En homo's willen in hn blote reet bovenop boten in de Amsterdamse >>>>>>> grachten dansen, en sexen. Bah, vieze homo's! >>>>>> >>>>>> Ben je verSjoerd? >>>>> >>>>> Nee, verDonnerwetterd. Lekker ongenanceerd bashen. Ik woon in een >>>>> wijk met vele moslims, en heb nog niet meegemaakt dat er >>>>> gediscrimineerd wordt. Het overgrote deel doet dat dan ook niet, >>>>> maar wil gewoon een gezinnetje, een baantje en een otootje. En >>>>> verder geen gezeik. >>>> >>>> Denk je dat ik niet in een wijk woon met moslims? >>> >>> waar jij woont interesseert me geen ene moer. >> >> Het blijft lekker discussieren met jou he. >> Als ik je had willen laten weten waar ik woon had ik dat hier wel >> vermeld. Het ging om de discussie, > > Het ging om de domme generalisaties van Donnerwetter, en niet om waar jij > woont. Jij lijkt soms net Hieke, alleen over jezelf knnen kakelen. Jij begon over je buurt met moslims, ik begon over mijn buur met moslims. ik zie toch echt wel een verband. |
![]() |
#34 |
|
> Totdat ze het land niet uitgekotst, maar uitgeschoten worden. > > Handweigeraar: Ik zal nóóit capituleren > > ROTTERDAM - Handweigeraar Faizel Enait (31) begint een spijkerhard > juridisch gevecht tegen de gemeente Rotterdam. Gisteren werd hem, ten > tweede male, te verstaan gegeven dat hij géén klantmanager bij de > sociale dienst kan worden, omdat hij gewaden draagt en weigert om > vrouwen de hand te schudden. Dat pikt hij niet. ,,Dit is moslimpje > pesten. De gemeente wil kennelijk aftasten hoe ver zij kan gaan. Ik > stap naar de rechter." > > Faizel Enait klinkt strijdbaar als altijd. In dichterlijke volzinnen > probeert de Rotterdamse moslim zijn punt te maken. Hij is scherp. > Intelligent. Bijna meester in de rechten. En tot op het bot gemotiveerd > een voorbeeld te stellen. 'Voor de hele samenleving'. ,,Kent u Rosa > Parks?" Dat was een zwarte vrouw die wereldberoemd is geworden omdat ze > weigerde haar plaats in de bus af te staan aan een blanke > medepassagier. ,,Ze maakte héél veel los, maar kreeg uiteindelijk wél > een staatsbegrafenis." > > http://www.ad.nl/rotterdam/article723463.ece Hij heeft een punt, maar, ik vraag me af of iemand blij zou moeten zijn als hij zijn of haar klant manager zou zijn. Ik denk dat hij daar om andere redenen niet geschikt voor is. Bij Pauw en Witteman bleek dat hij geen touw kon vastknopen aan een gewoon Nederlands tafelgesprek. http://tinyurl.com/yms2ml -- Steven |
![]() |
#35 |
|
![]() el misti heeft uiteengezet op 19-10-2006 :
> donnerwetter! wrote: >> el misti stelde de volgende uitleg voor : >>> donnerwetter! wrote: >>>> el misti stelde dit idée voor : >>>>> donnerwetter! wrote: >>>>>> el misti heeft ons zojuist aangekondigd : >>>>>>> donnerwetter! wrote: >>>>>>>> el misti tikte : >>>>>>>>> donnerwetter! wrote: >>>>>>>>>> Na rijp beraad schreef Username : >>>>>>>>>>> Go Go Go Faizel, don't wanna handshake.......zet hem op, daag >>>>>>>>>>> ze allemaal voor het gerecht. Bijna meester in rechten,dus >>>>>>>>>>> pak ze aan en laat je niet de mond snoeren,,,,deze brother >>>>>>>>>>> wenst je alle succes en voor alle rascisten op de >>>>>>>>>>> nieuwsgroep,,,KRIJG DE KANKER,trek me niks aan van jullie >>>>>>>>>>> gezanik over moslims, dus what de fuck wil je dan >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Als je denkt dat ik racist ben, heb je het mis. Ik ga om met >>>>>>>>>> mensen van allerlei afkomsten, alleen ben ik atheïst en heb >>>>>>>>>> een gruwelijke hekel aan geloofsgroepen die zich meer rechten >>>>>>>>>> toeëigenen dan de anderen ook hebben. Waarom zouden moslims, >>>>>>>>>> refo's en andere religieuzen meer rechten moeten hebben dan >>>>>>>>>> mensen die niet in sprookjesboeken geloven? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Jij hebt toch ook het recht om vrowen niet de hand te schdden? >>>>>>>> >>>>>>>> Die Faizal doet net of hij gediscrimmineerd wordt, en dat is >>>>>>>> volslagen larie. Moslims eisen gewoon meer rechten op dan >>>>>>>> anderen. Zij voelen zich Uebermensch. >>>>>>> >>>>>>> Je kakelt. >>>>>> >>>>>> Nee, ik word kotsmisselijk van die relifanaten met hun rechten >>>>>> opeisen. >>>>> >>>>> Jij hebt evenveel recht om rechten op te eisen, ds stel je niet >>>>> aan. >>>> >>>> Zo'n figuur als die faizal stelt zich aan door te suggereren dat >>>> moslims in Nederland minder rechten hebben. Niet de zaak omdraaien. >>> >>> Jij hebt evenveel recht om dat te sggereren. >> >> Dat hoef ik niet, want homo's worden tegenover hetero's niet door de >> overheid of het bedrijfsleven gediscrimmineerd, terwijl relifanaten >> als die faizal al roepen dat ze gediscrimmineerd worden om dat ze >> niet in de functieprofiel passen. Als ik ga solliciteren met een >> leren broek, waarvan de kont open is, ga ik ook niet staan janken als >> ik niet word aangenomen. > > Maar je mag dan wel janken, dat recht heb je, net als die moslimmeneer waar > je zo denigrerend over spreekt. Alsof hij in een eerder interview met het AD niet denigrerend over de autochtone bevolking heeft gesproken: hij noemt Nederlanders aboriginals. -- (...) |
![]() |
#36 |
|
![]() Steven bracht volgend idée uit :
> donnerwetter! wrote: > >> Totdat ze het land niet uitgekotst, maar uitgeschoten worden. >> >> Handweigeraar: Ik zal nóóit capituleren >> >> ROTTERDAM - Handweigeraar Faizel Enait (31) begint een spijkerhard >> juridisch gevecht tegen de gemeente Rotterdam. Gisteren werd hem, ten >> tweede male, te verstaan gegeven dat hij géén klantmanager bij de sociale >> dienst kan worden, omdat hij gewaden draagt en weigert om vrouwen de hand >> te schudden. Dat pikt hij niet. ,,Dit is moslimpje pesten. De gemeente wil >> kennelijk aftasten hoe ver zij kan gaan. Ik stap naar de rechter." >> >> Faizel Enait klinkt strijdbaar als altijd. In dichterlijke volzinnen >> probeert de Rotterdamse moslim zijn punt te maken. Hij is scherp. >> Intelligent. Bijna meester in de rechten. En tot op het bot gemotiveerd een >> voorbeeld te stellen. 'Voor de hele samenleving'. ,,Kent u Rosa Parks?" Dat >> was een zwarte vrouw die wereldberoemd is geworden omdat ze weigerde haar >> plaats in de bus af te staan aan een blanke medepassagier. ,,Ze maakte héél >> veel los, maar kreeg uiteindelijk wél een staatsbegrafenis." >> >> http://www.ad.nl/rotterdam/article723463.ece > > Hij heeft een punt, maar, ik vraag me af of iemand blij zou moeten zijn als > hij zijn of haar klant manager zou zijn. Ik denk dat hij daar om andere > redenen niet geschikt voor is. Bij Pauw en Witteman bleek dat hij geen touw > kon vastknopen aan een gewoon Nederlands tafelgesprek. > http://tinyurl.com/yms2ml Hij kon er we een touw aan vastknopen, maar hij zat daar om zijn zielig verhaal te houden en wat een ander beweegt of vindt interesseert die faizal geen moer; behalve als je kritisch op hem en de zijnen bent. Dan slaan ze op tilt en gaan ze dreigen: of met een rechtzaak of met andere zaken. -- (...) |
![]() |
#37 |
|
> Steven bracht volgend idée uit : > >> donnerwetter! wrote: >> >>> Totdat ze het land niet uitgekotst, maar uitgeschoten worden. >>> >>> Handweigeraar: Ik zal nóóit capituleren >>> >>> ROTTERDAM - Handweigeraar Faizel Enait (31) begint een spijkerhard >>> juridisch gevecht tegen de gemeente Rotterdam. Gisteren werd hem, ten >>> tweede male, te verstaan gegeven dat hij géén klantmanager bij de sociale >>> dienst kan worden, omdat hij gewaden draagt en weigert om vrouwen de hand >>> te schudden. Dat pikt hij niet. ,,Dit is moslimpje pesten. De gemeente wil >>> kennelijk aftasten hoe ver zij kan gaan. Ik stap naar de rechter." >>> >>> Faizel Enait klinkt strijdbaar als altijd. In dichterlijke volzinnen >>> probeert de Rotterdamse moslim zijn punt te maken. Hij is scherp. >>> Intelligent. Bijna meester in de rechten. En tot op het bot gemotiveerd een >>> voorbeeld te stellen. 'Voor de hele samenleving'. ,,Kent u Rosa Parks?" Dat >>> was een zwarte vrouw die wereldberoemd is geworden omdat ze weigerde haar >>> plaats in de bus af te staan aan een blanke medepassagier. ,,Ze maakte héél >>> veel los, maar kreeg uiteindelijk wél een staatsbegrafenis." >>> >>> http://www.ad.nl/rotterdam/article723463.ece >> >> Hij heeft een punt, maar, ik vraag me af of iemand blij zou moeten zijn als >> hij zijn of haar klant manager zou zijn. Ik denk dat hij daar om andere >> redenen niet geschikt voor is. Bij Pauw en Witteman bleek dat hij geen touw >> kon vastknopen aan een gewoon Nederlands tafelgesprek. >> http://tinyurl.com/yms2ml > > Hij kon er we een touw aan vastknopen, Nee, hij kon misschien de woorden allemaal verstaan, maar de strekking van wat er aan tafel gecommuniceerd werd ontging hem volledig. Het had dus geen betekenis voor hem, betekende dus niks voor hem, interesseerde hem dus niet. Zo iemand is niet geschikt om case manager te worden die mensen in onze samenleving moet beoordelen en begeleiden en beslissingen voor/over die mensen kan nemen die grote consequenties hebben. Dat hij daar niet op is afgewezen maar op het niet geven van handen is een ontzettend domme beslissing van de gemeente. ---8<--- -- Steven |
![]() |
#38 |
|
![]() Steven schreef: > donnerwetter! wrote: > > > Steven bracht volgend idée uit : > > > >> donnerwetter! wrote: > >> > >>> Totdat ze het land niet uitgekotst, maar uitgeschoten worden. > >>> > >>> Handweigeraar: Ik zal nóóit capituleren > >>> > >>> ROTTERDAM - Handweigeraar Faizel Enait (31) begint een spijkerhard > >>> juridisch gevecht tegen de gemeente Rotterdam. Gisteren werd hem, ten > >>> tweede male, te verstaan gegeven dat hij géén klantmanager bij desociale > >>> dienst kan worden, omdat hij gewaden draagt en weigert om vrouwen de hand > >>> te schudden. Dat pikt hij niet. ,,Dit is moslimpje pesten. De gemeente wil > >>> kennelijk aftasten hoe ver zij kan gaan. Ik stap naar de rechter." > >>> > >>> Faizel Enait klinkt strijdbaar als altijd. In dichterlijke volzinnen > >>> probeert de Rotterdamse moslim zijn punt te maken. Hij is scherp. > >>> Intelligent. Bijna meester in de rechten. En tot op het bot gemotiveerd een > >>> voorbeeld te stellen. 'Voor de hele samenleving'. ,,Kent u Rosa Parks?" Dat > >>> was een zwarte vrouw die wereldberoemd is geworden omdat ze weigerde haar > >>> plaats in de bus af te staan aan een blanke medepassagier. ,,Ze maakte héél > >>> veel los, maar kreeg uiteindelijk wél een staatsbegrafenis." > >>> > >>> http://www.ad.nl/rotterdam/article723463.ece > >> > >> Hij heeft een punt, maar, ik vraag me af of iemand blij zou moeten zijn als > >> hij zijn of haar klant manager zou zijn. Ik denk dat hij daar om andere > >> redenen niet geschikt voor is. Bij Pauw en Witteman bleek dat hij geentouw > >> kon vastknopen aan een gewoon Nederlands tafelgesprek. > >> http://tinyurl.com/yms2ml > > > > Hij kon er we een touw aan vastknopen, > > Nee, hij kon misschien de woorden allemaal verstaan, maar de strekking > van wat er aan tafel gecommuniceerd werd ontging hem volledig. Het had > dus geen betekenis voor hem, betekende dus niks voor hem, interesseerde > hem dus niet. Zo iemand is niet geschikt om case manager te worden die > mensen in onze samenleving moet beoordelen en begeleiden en beslissingen > voor/over die mensen kan nemen die grote consequenties hebben. > > Dat hij daar niet op is afgewezen maar op het niet geven van handen is > een ontzettend domme beslissing van de gemeente. > > ---8<--- > Je moet op 'm spugen, dat is hun wijze van begroeten!!! > > > > > -- > Steven |
![]() |
#39 |
|
> el misti heeft uiteengezet op 19-10-2006 : >> donnerwetter! wrote: >>> el misti stelde de volgende uitleg voor : >>>> donnerwetter! wrote: >>>>> el misti stelde dit idée voor : >>>>>> donnerwetter! wrote: >>>>>>> el misti heeft ons zojuist aangekondigd : >>>>>>>> donnerwetter! wrote: >>>>>>>>> el misti tikte : >>>>>>>>>> donnerwetter! wrote: >>>>>>>>>>> Na rijp beraad schreef Username : >>>>>>>>>>>> Go Go Go Faizel, don't wanna handshake.......zet hem op, >>>>>>>>>>>> daag ze allemaal voor het gerecht. Bijna meester in >>>>>>>>>>>> rechten,dus pak ze aan en laat je niet de mond >>>>>>>>>>>> snoeren,,,,deze brother wenst je alle succes en voor alle >>>>>>>>>>>> rascisten op de nieuwsgroep,,,KRIJG DE KANKER,trek me niks >>>>>>>>>>>> aan van jullie gezanik over moslims, dus what de fuck wil >>>>>>>>>>>> je dan >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Als je denkt dat ik racist ben, heb je het mis. Ik ga om met >>>>>>>>>>> mensen van allerlei afkomsten, alleen ben ik atheïst en heb >>>>>>>>>>> een gruwelijke hekel aan geloofsgroepen die zich meer >>>>>>>>>>> rechten toeëigenen dan de anderen ook hebben. Waarom zouden >>>>>>>>>>> moslims, refo's en andere religieuzen meer rechten moeten >>>>>>>>>>> hebben dan mensen die niet in sprookjesboeken geloven? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Jij hebt toch ook het recht om vrowen niet de hand te >>>>>>>>>> schdden? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Die Faizal doet net of hij gediscrimmineerd wordt, en dat is >>>>>>>>> volslagen larie. Moslims eisen gewoon meer rechten op dan >>>>>>>>> anderen. Zij voelen zich Uebermensch. >>>>>>>> >>>>>>>> Je kakelt. >>>>>>> >>>>>>> Nee, ik word kotsmisselijk van die relifanaten met hun rechten >>>>>>> opeisen. >>>>>> >>>>>> Jij hebt evenveel recht om rechten op te eisen, ds stel je niet >>>>>> aan. >>>>> >>>>> Zo'n figuur als die faizal stelt zich aan door te suggereren dat >>>>> moslims in Nederland minder rechten hebben. Niet de zaak >>>>> omdraaien. >>>> >>>> Jij hebt evenveel recht om dat te sggereren. >>> >>> Dat hoef ik niet, want homo's worden tegenover hetero's niet door de >>> overheid of het bedrijfsleven gediscrimmineerd, terwijl relifanaten >>> als die faizal al roepen dat ze gediscrimmineerd worden om dat ze >>> niet in de functieprofiel passen. Als ik ga solliciteren met een >>> leren broek, waarvan de kont open is, ga ik ook niet staan janken >>> als ik niet word aangenomen. >> >> Maar je mag dan wel janken, dat recht heb je, net als die >> moslimmeneer waar je zo denigrerend over spreekt. > > Alsof hij in een eerder interview met het AD niet denigrerend over de > autochtone bevolking heeft gesproken: hij noemt Nederlanders > aboriginals. Ja en? Wikipedia: "Met de Aborigines (vaak ook aboriginals en vroeger austraalnegers genoemd) worden de eerste menselijke bewoners van het Australische continent en hun afstammelingen aangeduid. Het woord aborigine stamt uit het Engels en betekent van oorsprong, dus de oorspronkelijke bewoners. " *Het woord aborigine stamt uit het Engels en betekent van oorsprong, dus de oorspronkelijke bewoners.* Is dat zo erg, om voor oorspronkelijke bewoner itgemaakt te worden? Jij laat je gedrag wéér eens bepalen door anderen. Door anderen waar je een hekel aan hebt nog wel. |
![]() |
#40 |
|
![]() "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >> Maar je mag dan wel janken, dat recht heb je, net als die moslimmeneer >> waar je zo denigrerend over spreekt. > > Alsof hij in een eerder interview met het AD niet denigrerend over de > autochtone bevolking heeft gesproken: hij noemt Nederlanders aboriginals. Dat zijn we toch ook? Wim |