![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
Piet Poters wrote:
> el misti schreef : >> Euker Voorn wrote: >>> On Fri, 20 Oct 2006 18:18:13 +0200, "Hieke" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>> "Gerben" <[email protected]> schreef in bericht news: >>>>> terwijl ze er nog van stikken. >>>> >>>> Bron? >>> >>> Jij. Jij bent immers degene die blijft posten over akties tegen >>> Taliban. En daar waar er akties tegen Taliban zijn, zijn er Taliban. >> >> Dat hoeft niet hoor. Ik kan me nog een Amerikaanse actie tegen de >> kernwapens van Saddam heugen, maar die kernwapens waren er mooi niet! > > Natuurlijk waren die kernwapens er wel, alleen bij de Amerikaanse > invaal van Irak zijn die gelijk verhuisd naar Iran. > Simpel alleen je moet maar op het idee komen, voor de buitenwereld > verdeeld maar als echte muhadjedin gewoon een lijn trekken. Jij moet zo graag met alle geweld tegen mij ingaan, dat je je heil zoekt in het verkondigen van debiele theorieën. Amerika zal daar een zooitje geld en energie steken in het weerhouden van een Iraans kernenergieprogramma, terwijl ze allang kernwapens in huis hebben. Want Saddam zal ze niet meer terugvragen hoor. |
|
|
#22 |
|
|
"Hieke" <[email protected]> wrote in news:4psb67Fkc9l5U1
@individual.net: > > BBC, beeld, helaas geen opname voor je van gemaakt, zal ik de volgende keer ook niet voor je doen, kijk je maar zelf |
|
|
#23 |
|
|
<PieterW>
> Henk Kamp & zijn mannen hebben een fors aantal Talibanstrijders > gedood, maar nog niet 1 gevangen kunnen nemen. > Da's toch raar. Omdat het een vredesmissie betreft worden eventuele gevangenen direct overgedragen aan de de Afghaanse autoriteiten. Wat je niet ziet is er niet. proost wd -------------------------------------------------------------------------------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 2230 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |
|
|
#24 |
|
|
On Fri, 20 Oct 2006 19:15:05 +0200, "Hieke"
<[email protected]> wrote: > >"Euker Voorn" <[email protected]> schreef in bericht news: >> Jij. Jij bent immers degene die blijft posten over akties tegen >> Taliban. > >Ik?! >Waar dan? Sorry ik had net aan mijn lul zitten sjorren en was wat suf |
|
|
#25 |
|
|
"Hieke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > <PieterW> schreef in bericht > news:[email protected]... > > On Fri, 20 Oct 2006 17:11:50 +0200, "Hieke" > > <[email protected]> wrote: > > > >> > >><PieterW> schreef in bericht news: > >>> Henk Kamp & zijn mannen hebben een fors aantal Talibanstrijders > >>> gedood, maar nog niet 1 gevangen kunnen nemen. > >>> Da's toch raar. > >> > >>Nee, waarom? > >>M'n ene opa vertelde, na enig aandringen van m'n broer, weleens verhalen > >>over zijn WO2 oorlogservaringen waarin er geen Japanner was die na een > >>creatieve confrontatie met explosieven & een vlammenwerpers nog verslag > >>kon > >>uitbrengen aan keizer Hirohito. > > > > dat wilden de jappen zelf graag, een eervolle dood i.p.v. > > krijgsgevangenschap. > > Ik kreeg niet de indruk dat Opa en z'n strijdmakkers de Jappen enige > keuzemogelijkheid boden. > > > a decharge zou nog aangevoerd kunnen worden dat jouw opa geen snars > > wist van de japanse cultuur, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk > > Fietsen die zo slecht van kwaliteit waren dat je er na een paar honderd > meter op gefietst te hebben al doorheen zakte. > Hadden de Engelsen graag zo gewild, toen een Japanse fietsclub hun Gibraltar van het Oosten, Singapore, veroverden. |
|
|
#26 |
|
|
"Piet Poters" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > el misti schreef : > > Euker Voorn wrote: > >> On Fri, 20 Oct 2006 18:18:13 +0200, "Hieke" > >> <[email protected]> wrote: > >> > >>> > >>> "Gerben" <[email protected]> schreef in bericht news: > >>>> terwijl ze er nog van stikken. > >>> > >>> Bron? > >> > >> Jij. Jij bent immers degene die blijft posten over akties tegen > >> Taliban. En daar waar er akties tegen Taliban zijn, zijn er Taliban. > > > > Dat hoeft niet hoor. Ik kan me nog een Amerikaanse actie tegen de kernwapens > > van Saddam heugen, maar die kernwapens waren er mooi niet! > > Natuurlijk waren die kernwapens er wel, alleen bij de Amerikaanse > invaal van Irak zijn die gelijk verhuisd naar Iran. > Simpel alleen je moet maar op het idee komen, voor de buitenwereld > verdeeld maar als echte muhadjedin gewoon een lijn trekken. > Lijkt me sterk. Ten eerste, omdat de Yankers het luchtoverwicht hadden, dus zouden ze de verplaatsing van materieel naar het buurland hebben opgemerkt. Ten tweede, Irak de kernwapens aan aartsvijand Iran uitleveren? Ten derde strookt dat niet met de gedachte van het westen over Saddam als genadeloze dictator. Als hij ze al zou hebben gehad, waren ze allang op weg naar Israel en de posities van de coalitietroepen gestuurd. Hij had toch niets meer te verliezen. Ten vierde, als Iran de kernraketten zou hebben gekregen, waarom zouden ze dan nog de moeite doen om ze te maken? En tenslotte, als Iran ze zou hebben, hadden ze de raketten ook gewoon door kunnen sluizen naar hun andere buurland Afghanistan. Osama zou er wat blij mee zijn geweest. OK, bij de laatste kan nog als tegenantwoord worden gegeven, wie iets bewaard, heeft nog iets achter de hand. |
|
|
#27 |
|
|
On Fri, 20 Oct 2006 22:36:48 +0200, "Webdroom" <[email protected]>
wrote: ><PieterW> > >> Henk Kamp & zijn mannen hebben een fors aantal Talibanstrijders >> gedood, maar nog niet 1 gevangen kunnen nemen. >> Da's toch raar. > >Omdat het een vredesmissie betreft worden eventuele gevangenen >direct overgedragen aan de de Afghaanse autoriteiten. klopt, maar dat is nog niet voorgevallen volgens defensie. Cheers, Pieter |
|
|
#28 |
|
|
Schnappi das kleine Krokodil schreef: > PieterW schreef: > > > Henk Kamp & zijn mannen hebben een fors aantal Talibanstrijders > > gedood, maar nog niet 1 gevangen kunnen nemen. > > Da's toch raar. > > Inderdaad. Vroeger werden negers ook bij bosjes afgeknald maar er > werden er op zijn minst een stelletje meegenomen om ze ten toon te > stellen. > > > Op de Grebbeberg nam 1 enkele dienstplichtige zelfs 1 heel peloton > > SSers gevangen. > > Dat zette zoden aan de dijk! Krijgsgevangenen kosten meer geld. |