![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() el misti schreef: > Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > el misti schreef: > > > >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > >>> el misti schreef: > >>> > >>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > >>>>> el misti schreef: > >>>>> > >>>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > >>>>>>> el misti schreef: > >>>>>>> > >>>>>>>> FNn wrote: > >>>>>>>>> On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine Krokodil" > >>>>>>>>> <[email protected]> wrote: > >>>>>>>>>> FNn schreef: > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>> Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. > >>>>>>>>> > >>>>>>>>>>> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 > >>>>>>>>>>> zetels weg bij links (mogelijk dus ook bij hen zelf!) > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>>> Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA > >>>>>>>>>> juist zetels kosten en dat is in het verleden wel eens > >>>>>>>>>> gebeurd. > >>>>>>>>> > >>>>>>>>> Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de reden? > >>>>>>>> > >>>>>>>> Welnee. Wouter Bos is een loopjongen van het bedrijfsleven en > >>>>>>>> het grootkapitaal en als zodanig reservepremier van het > >>>>>>>> toekomstige CDA-PvdA kabinet. Mocht PvdA onverhoopt groter > >>>>>>>> worden dan het CDA, dan wordt hij gepromoveerd tot premier. > >>>>>>>> Het zal geen moment in hem, of andere partijbaronnen van de > >>>>>>>> PvdA opkomen dat hij ook de ideologische veren kan > >>>>>>>> terugplaatsen en een richting kiezen waarvoor ze liegen te > >>>>>>>> staan: links. > >>>>>>> > >>>>>>> Natuurlijk, laten we het vooral niet over het democratisch > >>>>>>> gebrek van de SP hebben.... > >>>>>> > >>>>>> Een partij hoeft intern helemaal niet democratisch te opereren, > >>>>>> dat moeten ze in het politieke bestel doen, en dat doet de SP > >>>>>> gewoon. > >>>>> > >>>>> De SP is een vereniging, dus ze zullen wel moeten. > >>>> > >>>> Wat moeten ze? > >>>> > >>>>>> Jij bent een typisch voorbeeld van domheid die niet in staat is > >>>>>> om valide argumenten tegen de SP te bedenken, en dus maar met > >>>>>> zwartmakerij aankomt. > >>>>> > >>>>> Zwartmakerij? Wat klopt er dan niet? > >>>> > >>>> Ze hebben geen politbureau. > >>> > >>> Ik dacht al dat je over een detail zou vallen. > >> > >> Jan heet geen Maorijnissen. > > > > Dat weet ik, el maoisti. > > En worsten draait hij niet. Ook geen waorsten? |
![]() |
#22 |
|
![]() Schnappi das kleine Krokodil wrote:
> el misti schreef: > >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>> el misti schreef: >>> >>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>>>> el misti schreef: >>>>> >>>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>>>>>> el misti schreef: >>>>>>> >>>>>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>>>>>>>> el misti schreef: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> FNn wrote: >>>>>>>>>>> On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine >>>>>>>>>>> Krokodil" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>> FNn schreef: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 >>>>>>>>>>>>> zetels weg bij links (mogelijk dus ook bij hen zelf!) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA >>>>>>>>>>>> juist zetels kosten en dat is in het verleden wel eens >>>>>>>>>>>> gebeurd. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de reden? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Welnee. Wouter Bos is een loopjongen van het bedrijfsleven en >>>>>>>>>> het grootkapitaal en als zodanig reservepremier van het >>>>>>>>>> toekomstige CDA-PvdA kabinet. Mocht PvdA onverhoopt groter >>>>>>>>>> worden dan het CDA, dan wordt hij gepromoveerd tot premier. >>>>>>>>>> Het zal geen moment in hem, of andere partijbaronnen van de >>>>>>>>>> PvdA opkomen dat hij ook de ideologische veren kan >>>>>>>>>> terugplaatsen en een richting kiezen waarvoor ze liegen te >>>>>>>>>> staan: links. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Natuurlijk, laten we het vooral niet over het democratisch >>>>>>>>> gebrek van de SP hebben.... >>>>>>>> >>>>>>>> Een partij hoeft intern helemaal niet democratisch te opereren, >>>>>>>> dat moeten ze in het politieke bestel doen, en dat doet de SP >>>>>>>> gewoon. >>>>>>> >>>>>>> De SP is een vereniging, dus ze zullen wel moeten. >>>>>> >>>>>> Wat moeten ze? >>>>>> >>>>>>>> Jij bent een typisch voorbeeld van domheid die niet in staat is >>>>>>>> om valide argumenten tegen de SP te bedenken, en dus maar met >>>>>>>> zwartmakerij aankomt. >>>>>>> >>>>>>> Zwartmakerij? Wat klopt er dan niet? >>>>>> >>>>>> Ze hebben geen politbureau. >>>>> >>>>> Ik dacht al dat je over een detail zou vallen. >>>> >>>> Jan heet geen Maorijnissen. >>> >>> Dat weet ik, el maoisti. >> >> En worsten draait hij niet. > > Ook geen waorsten? En de SP is geen vergaarbak van klagers. |
![]() |
#23 |
|
![]() el misti schreef: > Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > el misti schreef: > > > >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > >>> el misti schreef: > >>> > >>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > >>>>> el misti schreef: > >>>>> > >>>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > >>>>>>> el misti schreef: > >>>>>>> > >>>>>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > >>>>>>>>> el misti schreef: > >>>>>>>>> > >>>>>>>>>> FNn wrote: > >>>>>>>>>>> On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine > >>>>>>>>>>> Krokodil" <[email protected]> wrote: > >>>>>>>>>>>> FNn schreef: > >>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>> Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. > >>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 > >>>>>>>>>>>>> zetels weg bij links (mogelijk dus ook bij hen zelf!) > >>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>> Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA > >>>>>>>>>>>> juist zetels kosten en dat is in het verleden wel eens > >>>>>>>>>>>> gebeurd. > >>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>> Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de reden? > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>>> Welnee. Wouter Bos is een loopjongen van het bedrijfsleven en > >>>>>>>>>> het grootkapitaal en als zodanig reservepremier van het > >>>>>>>>>> toekomstige CDA-PvdA kabinet. Mocht PvdA onverhoopt groter > >>>>>>>>>> worden dan het CDA, dan wordt hij gepromoveerd tot premier. > >>>>>>>>>> Het zal geen moment in hem, of andere partijbaronnen van de > >>>>>>>>>> PvdA opkomen dat hij ook de ideologische veren kan > >>>>>>>>>> terugplaatsen en een richting kiezen waarvoor ze liegen te > >>>>>>>>>> staan: links. > >>>>>>>>> > >>>>>>>>> Natuurlijk, laten we het vooral niet over het democratisch > >>>>>>>>> gebrek van de SP hebben.... > >>>>>>>> > >>>>>>>> Een partij hoeft intern helemaal niet democratisch te opereren, > >>>>>>>> dat moeten ze in het politieke bestel doen, en dat doet de SP > >>>>>>>> gewoon. > >>>>>>> > >>>>>>> De SP is een vereniging, dus ze zullen wel moeten. > >>>>>> > >>>>>> Wat moeten ze? > >>>>>> > >>>>>>>> Jij bent een typisch voorbeeld van domheid die niet in staat is > >>>>>>>> om valide argumenten tegen de SP te bedenken, en dus maar met > >>>>>>>> zwartmakerij aankomt. > >>>>>>> > >>>>>>> Zwartmakerij? Wat klopt er dan niet? > >>>>>> > >>>>>> Ze hebben geen politbureau. > >>>>> > >>>>> Ik dacht al dat je over een detail zou vallen. > >>>> > >>>> Jan heet geen Maorijnissen. > >>> > >>> Dat weet ik, el maoisti. > >> > >> En worsten draait hij niet. > > > > Ook geen waorsten? > > En de SP is geen vergaarbak van klagers. Dat is wel de leukste opmerking van de dag. Waarom is de SP dan de grootste concurrent van klaaggraag rechts? |
![]() |
#24 |
|
> el misti schreef: > >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>> el misti schreef: >>> >>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>>>> el misti schreef: >>>>> >>>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>>>>>> el misti schreef: >>>>>>> >>>>>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>>>>>>>> el misti schreef: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>>>>>>>>>> el misti schreef: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> FNn wrote: >>>>>>>>>>>>> On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine >>>>>>>>>>>>> Krokodil" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>>>> FNn schreef: >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 >>>>>>>>>>>>>>> zetels weg bij links (mogelijk dus ook bij hen zelf!) >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA >>>>>>>>>>>>>> juist zetels kosten en dat is in het verleden wel eens >>>>>>>>>>>>>> gebeurd. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de >>>>>>>>>>>>> reden? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Welnee. Wouter Bos is een loopjongen van het bedrijfsleven >>>>>>>>>>>> en het grootkapitaal en als zodanig reservepremier van het >>>>>>>>>>>> toekomstige CDA-PvdA kabinet. Mocht PvdA onverhoopt groter >>>>>>>>>>>> worden dan het CDA, dan wordt hij gepromoveerd tot premier. >>>>>>>>>>>> Het zal geen moment in hem, of andere partijbaronnen van de >>>>>>>>>>>> PvdA opkomen dat hij ook de ideologische veren kan >>>>>>>>>>>> terugplaatsen en een richting kiezen waarvoor ze liegen te >>>>>>>>>>>> staan: links. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Natuurlijk, laten we het vooral niet over het democratisch >>>>>>>>>>> gebrek van de SP hebben.... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Een partij hoeft intern helemaal niet democratisch te >>>>>>>>>> opereren, dat moeten ze in het politieke bestel doen, en dat >>>>>>>>>> doet de SP gewoon. >>>>>>>>> >>>>>>>>> De SP is een vereniging, dus ze zullen wel moeten. >>>>>>>> >>>>>>>> Wat moeten ze? >>>>>>>> >>>>>>>>>> Jij bent een typisch voorbeeld van domheid die niet in staat >>>>>>>>>> is om valide argumenten tegen de SP te bedenken, en dus maar >>>>>>>>>> met zwartmakerij aankomt. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Zwartmakerij? Wat klopt er dan niet? >>>>>>>> >>>>>>>> Ze hebben geen politbureau. >>>>>>> >>>>>>> Ik dacht al dat je over een detail zou vallen. >>>>>> >>>>>> Jan heet geen Maorijnissen. >>>>> >>>>> Dat weet ik, el maoisti. >>>> >>>> En worsten draait hij niet. >>> >>> Ook geen waorsten? >> >> En de SP is geen vergaarbak van klagers. > > Dat is wel de leukste opmerking van de dag. Waarom is de SP dan de > grootste concurrent van klaaggraag rechts? De SP is helemaal niet in de strijd om de stem van René Peters, yew betcha en Roeptoeter. |
![]() |
#25 |
|
![]() el misti schreef: > Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > el misti schreef: > > > >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > >>> el misti schreef: > >>> > >>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > >>>>> el misti schreef: > >>>>> > >>>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > >>>>>>> el misti schreef: > >>>>>>> > >>>>>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > >>>>>>>>> el misti schreef: > >>>>>>>>> > >>>>>>>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > >>>>>>>>>>> el misti schreef: > >>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>> FNn wrote: > >>>>>>>>>>>>> On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine > >>>>>>>>>>>>> Krokodil" <[email protected]> wrote: > >>>>>>>>>>>>>> FNn schreef: > >>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>> Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. > >>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 > >>>>>>>>>>>>>>> zetels weg bij links (mogelijk dus ook bij hen zelf!) > >>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>> Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de PvdA > >>>>>>>>>>>>>> juist zetels kosten en dat is in het verleden wel eens > >>>>>>>>>>>>>> gebeurd. > >>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>> Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de > >>>>>>>>>>>>> reden? > >>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>> Welnee. Wouter Bos is een loopjongen van het bedrijfsleven > >>>>>>>>>>>> en het grootkapitaal en als zodanig reservepremier van het > >>>>>>>>>>>> toekomstige CDA-PvdA kabinet. Mocht PvdA onverhoopt groter > >>>>>>>>>>>> worden dan het CDA, dan wordt hij gepromoveerd tot premier. > >>>>>>>>>>>> Het zal geen moment in hem, of andere partijbaronnen van de > >>>>>>>>>>>> PvdA opkomen dat hij ook de ideologische veren kan > >>>>>>>>>>>> terugplaatsen en een richting kiezen waarvoor ze liegen te > >>>>>>>>>>>> staan: links. > >>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>> Natuurlijk, laten we het vooral niet over het democratisch > >>>>>>>>>>> gebrek van de SP hebben.... > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>>> Een partij hoeft intern helemaal niet democratisch te > >>>>>>>>>> opereren, dat moeten ze in het politieke bestel doen, en dat > >>>>>>>>>> doet de SP gewoon. > >>>>>>>>> > >>>>>>>>> De SP is een vereniging, dus ze zullen wel moeten. > >>>>>>>> > >>>>>>>> Wat moeten ze? > >>>>>>>> > >>>>>>>>>> Jij bent een typisch voorbeeld van domheid die niet in staat > >>>>>>>>>> is om valide argumenten tegen de SP te bedenken, en dus maar > >>>>>>>>>> met zwartmakerij aankomt. > >>>>>>>>> > >>>>>>>>> Zwartmakerij? Wat klopt er dan niet? > >>>>>>>> > >>>>>>>> Ze hebben geen politbureau. > >>>>>>> > >>>>>>> Ik dacht al dat je over een detail zou vallen. > >>>>>> > >>>>>> Jan heet geen Maorijnissen. > >>>>> > >>>>> Dat weet ik, el maoisti. > >>>> > >>>> En worsten draait hij niet. > >>> > >>> Ook geen waorsten? > >> > >> En de SP is geen vergaarbak van klagers. > > > > Dat is wel de leukste opmerking van de dag. Waarom is de SP dan de > > grootste concurrent van klaaggraag rechts? > > De SP is helemaal niet in de strijd om de stem van René Peters, yew betcha en Roeptoeter. Waarom niet? jieuw betje was vroeger links. Nu niet meer, maar hij blijft wel klagen en dat is de schuld van een ander. Poeptoeter was vroeger stalinist. Peuters wordt dat nog wel eenss. |
![]() |
#26 |
|
> el misti schreef: > >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>> el misti schreef: >>> >>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>>>> el misti schreef: >>>>> >>>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>>>>>> el misti schreef: >>>>>>> >>>>>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>>>>>>>> el misti schreef: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>>>>>>>>>> el misti schreef: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>>>>>>>>>>>> el misti schreef: >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> FNn wrote: >>>>>>>>>>>>>>> On 21 Oct 2006 06:57:28 -0700, "Schnappi das kleine >>>>>>>>>>>>>>> Krokodil" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>>>>>> FNn schreef: >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Allereerst, een goede bijdrage want ik leer graag bij. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> Lijstverbinding wijst men af en zo vallen pak m beet 2 >>>>>>>>>>>>>>>>> zetels weg bij links (mogelijk dus ook bij hen zelf!) >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> Dat is nog maar de vraag. Een lijstverbinding kan de >>>>>>>>>>>>>>>> PvdA juist zetels kosten en dat is in het verleden wel >>>>>>>>>>>>>>>> eens gebeurd. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Dat is mij onbekend, maar sterker, is dit nu oook de >>>>>>>>>>>>>>> reden? >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Welnee. Wouter Bos is een loopjongen van het >>>>>>>>>>>>>> bedrijfsleven en het grootkapitaal en als zodanig >>>>>>>>>>>>>> reservepremier van het toekomstige CDA-PvdA kabinet. >>>>>>>>>>>>>> Mocht PvdA onverhoopt groter worden dan het CDA, dan >>>>>>>>>>>>>> wordt hij gepromoveerd tot premier. Het zal geen moment >>>>>>>>>>>>>> in hem, of andere partijbaronnen van de PvdA opkomen dat >>>>>>>>>>>>>> hij ook de ideologische veren kan terugplaatsen en een >>>>>>>>>>>>>> richting kiezen waarvoor ze liegen te staan: links. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Natuurlijk, laten we het vooral niet over het democratisch >>>>>>>>>>>>> gebrek van de SP hebben.... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Een partij hoeft intern helemaal niet democratisch te >>>>>>>>>>>> opereren, dat moeten ze in het politieke bestel doen, en >>>>>>>>>>>> dat doet de SP gewoon. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> De SP is een vereniging, dus ze zullen wel moeten. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Wat moeten ze? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Jij bent een typisch voorbeeld van domheid die niet in >>>>>>>>>>>> staat is om valide argumenten tegen de SP te bedenken, en >>>>>>>>>>>> dus maar met zwartmakerij aankomt. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Zwartmakerij? Wat klopt er dan niet? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Ze hebben geen politbureau. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Ik dacht al dat je over een detail zou vallen. >>>>>>>> >>>>>>>> Jan heet geen Maorijnissen. >>>>>>> >>>>>>> Dat weet ik, el maoisti. >>>>>> >>>>>> En worsten draait hij niet. >>>>> >>>>> Ook geen waorsten? >>>> >>>> En de SP is geen vergaarbak van klagers. >>> >>> Dat is wel de leukste opmerking van de dag. Waarom is de SP dan de >>> grootste concurrent van klaaggraag rechts? >> >> De SP is helemaal niet in de strijd om de stem van René Peters, yew >> betcha en Roeptoeter. > > Waarom niet? Gewoon, daarom niet. |