![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ga toch patatten schellen man
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Duizenden jaren zijn drugs toegelaten geweest. Nu ineens mag dat nimeer, is gewoon manipulatie, want drugs zouden mensen wel eens teveel buiten de norm kunnen doen denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geeft geen problemen.
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() De enige partij die naar mijn weten tegen drugs is is het vb,weeral.
Vld en sp-a en groen zijn ervoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op 100 mensen die met heroïne beginnen, gaan er 95 verslaafd worden.De 5 overschietenden hebben genoeg wilskracht en verstand om het enkel af en toe eens te doen, of er zéér snel definitief mee te stoppen.En die 95 verslaafden zullen geen 20 jaar meegaan, ofwel moeten ze rijk zijn, en onder gedurig doktersvoorschrift staan, en af en toe eens hun ganse bloedvoorraad gaan laten verwisselen in Zwitserse klinieken (zoals Sir Mick Jagger & de Rolling Stones). Als je alle dagen heroïne pakt, ben je op 3 maand kompleet verslaafd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ochja,daar komen ze weer mee af natuurlijk:met alcohol,zucht.Dit is nu eenmaal een grote uitzondering en het is hier al aangetoond dat het verschil enorm is met mensen die bv xtc en noem maar op gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De ouders zijn 2 onnozelaars, maar dat zie je wel meer met die schijt-junkies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een speciale taxi-dienst om gedrogeerden naar huis te vervoeren zou ook georganiseerd kunnen worden (gratis), dat die mensen niet het stuur in handen nemen, zoals den Barman and Co, of de trein onderkotsen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij al eens naar een AA bijeenkomst geweest,ze hebben er nu ook al voor kinderen ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zeker dat U daar niet in staat voor bent om kinderen te helpen met U extreme vreemde kronkels in Uw (hersenen?) Je kan het mss. eens aan Uwe filip vragen,en zeg er wel bij dat de kinderen niet van vreemde afkomst zijn hé
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat zijn toch een minderheid die zo aflopen hoor.Mischien 1 procent ofzo , van alle mensen die alkohol gebruiken, moest het even gevaarlijk zijn als heroïne, zou héél Europa vol verzopen wrakken lopen, denk je niet? En dat is dus niet zo: van alle drinkers word enkel een klein aantal verslaafd aan de alkohol.Wij, Europeanen, hebben daarvoor een verdraagzaamheid opgebouwd door de eeuwen heen, die andere volken en/of rassen niet hebben.Ik denk bvb. aan de Amer-Indianen, die door de alkohol doeltreffender verslagen werden dan door kogels. De mensen die uit landen komen waar de papaver sinds mensenheugnis gebruikt word, verdragen mischien beter opium als blanken.Maar zelfs deze weten en zeggen dat heroïne iets zéér gevaarlijk is: opium vinden ze een kadoo van de goden, maar heroïne een gift, van de duivel. De overgrote meerderheid van heroïne gebruikers gaan er aan kapot, en hebben daar geen 20 jaar voor nodig.Tegendeel beweren is liegen of van toeten noch blazen weten.Ooit al eens in een kliniek geweest, waar die gaan ontwennen ? Of in een cel gezeten op een politieburo met een kerel die ziek omdat hij zijn dosis niet heeft? Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 22 oktober 2006 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik ken geene Filip (ben geen VB-er ook niet, gij partijdierige hokjesdenker), vraag trouwens zelden raad aan andere mensen, voor wat morele zaken betreft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tiens, is het VB tegen alcohol dan ook? en tegen nicotine?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |