![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Indien je bovenstaande niet kunt lezen, laat het me weten. De top van een partij is altijd uit op macht. Het stinkt, maar ik haat het wanneer een groep de Messias uithangt, de andere uitsluit en bespuwt, terwijl ze zelf niets meer is dan de verzameling van een hoop demagogen, sjoemelaars en pottenkakkers. |
|
|
|
|
|
|
#22 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |||
|
Parlementslid
|
Citaat:
No hard feelings hoor Joriske. |
|||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gouverneur
|
Geen probleem, met zo een nick kan er over je objectiviteit toch geen misverstand bestaan.....
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben het trouwens helemaal niet eens met die nickname. Konijn is best wel lekker hoor!
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Burgemeester
|
als ik ooit te weten kom dat er zo gehandeld word in het school waar mijn kinderen zitten,dan ga ik onmiddelijk klacht neerleggen,die politiekers moeten maken dat ze mijn kinderen gerust laten met hunne zever
|
|
|
#27 |
|
Gouverneur
|
Om het vlaams blok tegen te houden is op het VB stemmen simpel he had je nog niet aan gedacht
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ze winnen telkens maar stemmen bij, omdat ze niet kunnen afgerekend worden op een beleid.
|
|
|
|
#29 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar eerst zijn eigen zak, en dan de rest. Nietwaar Lucien. |
|||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Vreemdeling
|
Het cordon sanitair afschaffen ?
De vraag is wil het Blok wel dat het cordon word afgeschaft ? Nu staan ze even sterk als CD&V, VLD, en SPa. Het Blok is een van de 4 grote partijen in Vlaanderen. Als ze bij het VB vandaag hun programma iets afzwakken zitten ze morgen in de regering, maar net dat willen of kunnen ze niet. Als het VB zo inzit met ons zoals ze beweren, waarom dan die kleine stap niet zetten. Hun houding hieromtrent gijzelt de bevolking. Vlaanderen moet 4 even sterke parijen hebben zodanig dat wij als burgers iedere keer als ze het verbrodden, de hele rotzooi kunnen wegstemmen. Nu worden de stoelen telkens verdeeld onder 3 partijen, één partij doet altijd in de daaropvolgende regeringsronde mee, dezelfde prutsers duiken steeds weer op. Als politici gaan beseffen dat hun carrière snel afgelopen kan zijn, zullen ze zeker op hun tellen letten en zal hun arrogante gedrag van de laatste jaren sterk minderen. Maar zolang de heisa rond het cordon blijft bestaan gaan veel stemmen verloren, en het zijn net die stemmen die het belangrijkste zijn. Ik ben ook niet tuk op sommige ideeën van het VB, voor mij zijn er maar 2 richtingen mogelijk ofwel zwakken ze hun punten af of houden op met bestaan. Nu word een VB stem door velen als protest stem gebruikt, het word tijd dat de bevolking en het Blok dat inzien, want dit bananen land word stilaan onbestuurbaar wegens te veel belangen vermenging en vriendjes politiek en allemaal op kosten van de belasting betaler. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Parlementslid
|
Ik zou graag die 'argumenten die voor zich spreken' van Joriske eens horen! Kan dat?
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Gouverneur
|
ik vind dat men kinderen van 10 jaar nog niet moet lastig vallen met politiek,en ik vind ook dat politiek buiten de scholen moet blijven,scholen moeten de politiek niet binnenhalen,en was het dan ook democratisch om geen enkele vertegenwoordiger van het vb uit te nodigen,als men dan toch politiek wil bedrijven in een school,moet men ook anderen de kans geven om zich te verdedigen.ik vind het een schande,en als dit zou voorvallen in de school waar mijn kinderen gaan ik haalde ze er direct af.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
laat die scholen gewoon verder doen zoals ze bezig zijn, de DDR had ongeveer dezelfde taktiek, men kan kinderen niet bedriegen, vroeg of laat komen zij tot de vaststelling dat politiek iets heel anders is of zo moeten zijn dan mensen bedriegen.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
De beste manier om het VB tegen te houden is door hen niet te willen tegenhouden. (zo hebben we AGALEV tegen gehouden)
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#36 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij ons hebben ze zo ooit eens Regine Beer gestuurd, zolang ze het over haar leven in de kampen had was het interessant, maar toen werd het gauw over een andere boeg gegooid, het blok moest eraan geloven, het was slecht des duivels, er werd nog net niet 666 op het bord getekend, Toen kwamen de vragen en de comentaren, los, een paar weken daarachter hielden ze een poll in onze klas, resultaat, 18 van de 20 voor 't blok, een sos en ne Ceveeper. ... |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Vreemdeling
|
hoe meer stemmen de VB krijgt, hoe langer ze actief blijven.
dat is totaal ni de bedoeling, ze mogen in elk geval ni aan de macht komen!! xxx |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dus indien men het VB medebestuurschap geeft in een stad, dan zullen de maskers wel snel vallen.
|
|
|
|
#39 | |
|
Minister-President
|
Iedereen mag hier hard roepen, maar denk eens effe na over de volgende tekst, dewelke Vicky heeft vertaald?
Hij lijkt me wel erg relevant! Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Banneling
|
Heb de tekst ook gelezen en ik kan niet anders doen dan dit te bevestigen. Proficiat Vicky voor uw waardevolle analyse
|
|
|
|