![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Die overtuigen mij niet. Bijv: eerst waren jullie tegen het referendum, nu zijn jullie plots voor. Jullie zeggen A en dan weer B. Hetzelfde met de VLD en de regering: eerst A (ze recupereert federale bevoegheden), dan B (ze gaat verder splitsen).
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Maar kijk eens hoeveel stemmen de VLD heeft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik doe geen moeite (meer) om u te overtuigen. U gelooft in de succesformule van nazi Ward Beysen, wiens "federalisme" ik enkele posts geleden met de grond gelijk maakte. U doet maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die man een separatist noemen is zo dom, dat ik wel graag die discussie eens zou nalezen. Heeft u de link of de titel?
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat maar. Het willen splitsen van de SZ, de politie, justitie, NMBS,... maakt je tot goeie Belg, dat was ik even vergeten, sorry. Stem maar rustig voor de ontmanteling van de Belgische Staat, en slaap op uw beide oren, want zij die voor eenmaking pleiten zijn zó incompetent dat Vlaanderen maar beter onafhankelijk kan worden. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() Nooit stem ik op zo'n extreem links clubke.
![]() ![]() blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub blub ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Als het moet, sterven voor de koning" zie ik staan in het onderschrift van Rechts België.
Awel, het moet. Nu. Onmiddelijk! Het leven van de nobele vorst is in gevaar! Snel snel, naar het Paleis!
![]() |
![]() |
#38 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Overtuigen doe je mij pas als de BUB verandert, niet als jullie je woorden veranderen!
![]() |
![]() |
#39 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zet een bestuurder aan het hoofd die alle Belgisch gezinden niet na een kwartier de boom in jaagt, die het niet moet hebben van laag bij de grond discussies en die zijn partij niet leidt als een Vlaams Blokker. Luister dan ook eens naar de mensen (want hoewel ik nu mijn tijd steek in dit te typen, weet ik dat de BUB het toch 100% naast zich neer gaat leggen). Ga ook buiten het forum werken aan de BUB. Op dit forum lijkt het alsof jullie een massapartij zijn die de meerderheid van de bevolking achter zich heeft. In realiteit schijnen er veel nepprofielen te zijn van de BUB en heb ik nooit een affiche gezien, nooit een pamflet gekregen, nooit een krantje in mijn bus gehad, zelfs nooit de BUB in het straatbeeld gezien. Zijn jullie een e-partij?
![]() |