Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 oktober 2002, 14:18   #21
Stefanie
Minister-President

Standaard

Barmhartig??? Hoeveel geld vloeit er niet van Vlaanderen naar Wallonië? Dat de Belgicisten zich dus maar koest houden, of die geldstroom houdt op. Ik hoor dat de Waalse economie het nu beter doet, maar Wallonië heeft Vlaanderen nog altijd nodig. Dus barmhartig... Nu, ik zeg niet dat financiële hulp voor Wallonië slecht is, dat is een andere discussie. Aangezien het aan Vlaanderen grenst, is het beter dat 't daar goed gaat. Maar waarom moet Vlaanderen dat wel betalen en Frankrijk, dat er ook aan grenst, niet? Zij spreken dan nog dezelfde taal! Hoedanook, door de economische situatie kunnen de Belgicisten moeilijk anders dan barmhartig zijn, denk ik. En dan dat Nabholz rapport. De Vlaamse reputatie gaan schaden in de raad van Europa terwijl de Vlamingen juist zo solidair zijn met de Walen. Ik las dat de Vlamingen in de faciliteitengemeenten regelmatig in het Frans gaan winkelen. Moeten ze dan om bescherming gaan vragen???
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2002, 14:28   #22
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Belg zijn ze we hoedanook allemaal.
Dat vind ik dan ook geweldig. Al die flaminganten die elke dag moeten horen dat ze Belg zijn.
Fan-tas-tisch!
En zo zal het nog millenia zijn
Arme, arme schapen!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2002, 15:16   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Superstaaf zei niet "barmhartig" maar "bramhartig"...en ik geloof niet dat hij per ongeluk taalfoutjes maakt...

Ach Patriot, het kan nog een tijdje duren, dat wel, maar ooit komt de dag dat België "vervliegt" zoals alcohol. En dan jongen, hoor jij bij de arme schapen.
Zoals het echter gewoonlijk gaat, draaien de "slimmeriken" optijd hun jas als het op schaapscheren aankomt. Ik hoop dat jij dan bij de moedigen bent die voet bij stuk houden. Je kan ook nog altijd naar Wallonië natuurlijk. Misschien willen onze brave buren die verrekte flaminganten wel van hun ongewenst vorstenhuis bevrijden?

Je hebt dus nog keuze.

Veel geluk ermee.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2002, 15:27   #24
Stefanie
Minister-President

Standaard

Ja, ik heb dat gezien, Knuppel. Maar wat wilt bramhartig zeggen? Ik dacht dat het een tikfout was.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2002, 15:48   #25
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Knuppel, zolang de (meerderheid van de) bevolking Belg wil blijven, waarom dan splitsen?
Democratisch?!?!
Maar goed, als het zwarte ongedierte van het vlaams blok ooit aan de macht komt dan zal ik er nog altijd zijn, wees gerust... maar niet voor lang vrees ik... het is algemeen geweten dat tegenstanders van een extreem-rechts regime het niet lang overleven...
Oud 20 oktober 2002, 16:21   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Knuppel, zolang de (meerderheid van de) bevolking Belg wil blijven, waarom dan splitsen?
Democratisch?!?!
Maar goed, als het zwarte ongedierte van het vlaams blok ooit aan de macht komt dan zal ik er nog altijd zijn, wees gerust... maar niet voor lang vrees ik... het is algemeen geweten dat tegenstanders van een extreem-rechts regime het niet lang overleven...
Aan dit, en andere fora te zien, merk ik eerder het tegenovergestelde van wat jij "democratisch" noemt.

Wat dat "zwarte ongedierte" betreft heb jij duidelijk les gehad van het grote opperhoofd van de VLD. En die heeft zijn les waarschijnlijk geleerd van een nog groter (Duits) voorbeeld. Die had er ook een handje van weg een bepaald volkje als insecten te betitelen.
ALS het Blok ooit aan de macht komt dan is dat wel dankzij het cordon sanitaire. Denk d�*�*r maar eens over na.

Jouw Belgische Superdemocraten waren slimmer geweest als ze destijds gedaan hadden wat ze met de LPF in Nederland deden. Wat ze hier ten lande met de VU hebben gedaan. Wat ze nu ook weer met Agalev bezig zijn.
Vandaag kunnen ze echter niet meer terug. Het Blok heeft tijd zat gehad om zich beter te organiseren dan de LPF. Het is telaat. Zelfs als ze het zouden willen kan het nog nauwelijks meer. Met alle gevolgen vandien. Die partij zal blijven teren op het ongenoegen van de mensen. Ongenoegen dat er nu eenmaal is! Ik kan dan maar één ding op zeggen: Boontje komt om zijn loontje.

In tegenstelling tot jou ben ik er vrij gerust in. Europa is er ook nog. Groot en log en even ondemocratisch als de rest maar een landje van zes miljoen inwoners, dat ook nog midden tussen al de anderen in ligt, zullen ze zeker niet "aan zijn droeve lot overlaten".
Oud 20 oktober 2002, 17:09   #27
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Ja, ik heb dat gezien, Knuppel. Maar wat wilt bramhartig zeggen? Ik dacht dat het een tikfout was.
Klopt Stefanie.
Knuppel overschat me.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2002, 17:28   #28
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Men verwijt het vlaams Blok dat het teert op het ongenoegen van de mensen, en ook op de vele geweldmisdrijven. Maar is dat verwijt niet al te gek.

Het Vlaams Blok heeft dat ongenoegen niet uitgevonden en zet ook niemand aan tot crimineel gedrag. Wij zeggen toch ook niet dat Agalev teert op de milieuverloedering.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2002, 18:32   #29
amexx
Schepen

Standaard

Om een antwoord te geven op knuppel. Ik vermoed dat je het hebt over je toegang van "rechts". Het is zo dat ik een paar weken geleden verhuisd ben. Mijn internet aansluiting heeft wat langer op zich laten wachten. Mijn internet account was meer dan 1 week afgesloten. Ik kon het niet opmerken dat u een aanvraag heeft ingediend. Vermits uw aanvraag ook gemeld werd via mijn email. Die toen al afgesloten was.

Er gaat geen onderzoek aan vooraf. Sorry voor het ongemak zou ik zeggen.
amexx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2002, 19:05   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het was enkel een grapje Amexx. De dag erna mocht ik al binnen. Bij "links" heeft het nog een dagje langer geduurd.
Maar intussen draaide dit toch weer uit op een leuke topic, hé?
Oud 20 oktober 2002, 19:12   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym
Men verwijt het vlaams Blok dat het teert op het ongenoegen van de mensen, en ook op de vele geweldmisdrijven. Maar is dat verwijt niet al te gek.

Het Vlaams Blok heeft dat ongenoegen niet uitgevonden en zet ook niemand aan tot crimineel gedrag. Wij zeggen toch ook niet dat Agalev teert op de milieuverloedering.
Ik zei al dat dit ongenoegen er nu eenmaal IS, Duympje. Ook en zelfs bij mij.
Het is echter een feit dat het Vlaams Blok de enige partij is die niets verkeerds k�*n doen dankzij een uiterst "veilige" schutkring. De verleiding is dus groot om een eventuele proteststem op zo een partij uit te brengen. Niettemin is hen zelfs dat niet te verwijten. Met de opkomstplicht af te schaffen zou dat "probleem" ineens opgelost zijn. Kortom, "ze" vragen ernaar.
Oud 20 oktober 2002, 19:20   #32
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Klopt Stefanie.
Knuppel overschat me.
...anyway...leuk dat die tikfout net staat waar ze staat. Doet me denken aan drammen, brallen, alles behalve bram-hartigheid dus.
Oud 17 april 2003, 17:04   #33
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Uit de duistere archieven van het forum komt dit eeuwenoud schrift weer bovendrijven. We vinden er een uitspraak van de jonge Patriot, die toen slechts één medestander had op het forum. U zal verbaasd zijn om zijn lamentabele profetische eigenschappen.

Citaat:
Wij kunnen er ook niet aan doen dat de zwart-gelen de Belgische fora overspoelen, terwijl de Belgen op de achtergrond blijven hoewel ze niet altijd akkoord zijn.
Maar dat is dan weer typisch Belgisch....
Ondertussen, maanden later, klopt mijn uitspraak totaal niet meer.
Er zijn nu wel een 'beetje' meer Belgischgezinden dan de twee die er toen waren...
Het snelgroeiend aantal Belgisch-gezinden en BUB-sympathisanten sinds het begin van de aanwezigheid van de BUB hier, toont toch het grote succes aan dat de BUB zal hebben eens iedereen ons kent

Misschien moeten we echt wel Belgische en Vlaamsgezinde fora oprichten, waarom niet? Die tegenstelling is waarschijnlijk nog groter dan de Links-Rechts tegenstelling.
Oud 17 april 2003, 17:25   #34
datri
Gouverneur

Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Citaat:
Uit de duistere archieven van het forum komt dit eeuwenoud schrift weer bovendrijven. We vinden er een uitspraak van de jonge Patriot, die toen slechts één medestander had op het forum. U zal verbaasd zijn om zijn lamentabele profetische eigenschappen.

Citaat:
Wij kunnen er ook niet aan doen dat de zwart-gelen de Belgische fora overspoelen, terwijl de Belgen op de achtergrond blijven hoewel ze niet altijd akkoord zijn.
Er zijn nu wel een 'beetje' meer Belgischgezinden dan de twee die er toen waren...
Het snelgroeiend aantal Belgisch-gezinden en BUB-sympathisanten sinds het begin van de aanwezigheid van de BUB hier, toont toch het grote succes aan dat de BUB zal hebben eens iedereen ons kent

Misschien moeten we echt wel Belgische en Vlaamsgezinde fora oprichten, waarom niet? Die tegenstelling is waarschijnlijk nog groter dan de Links-Rechts tegenstelling.
als ge met die 10 leden afspreekt om één forum te bevuilen met uw belgicistisch gezever kunt ge inderdaad over een 'groot' succes spreken.
Na de verkiezingen zullen we wellicht met die uitspraak kunnen lachen
Oud 17 april 2003, 19:28   #35
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door datri
Citaat:

Citaat:

als ge met die 10 leden afspreekt om één forum te bevuilen met uw belgicistisch gezever kunt ge inderdaad over een 'groot' succes spreken.
Na de verkiezingen zullen we wellicht met die uitspraak kunnen lachen
1. Van de hier aanwezige BUB'ers en sympathisanten zijn er 3 die bij de BUB waren voor ze op het forum kwamen. Al de andere hier aanwezige BUB'ers en sympathisanten zijn dat geworden onder invloed van de BUB aanwezigheid hier. Vroeger, voor Patriot zijn intrede maakte, was Superstaaf nagenoeg de enige Belgischgezinde op dit forum. Nu, daarentegen...

2. Wie spreekt er van deze verkiezingen?
Oud 17 april 2003, 19:31   #36
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vroeger, voor Patriot zijn intrede maakte, was Superstaaf nagenoeg de enige Belgischgezinde op dit forum.
Ik denk dat het dringend tijd wordt dat de moderatoren iets ondernemen tegen mensen met 5 nicks
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2003, 19:39   #37
datri
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Vroeger, voor Patriot zijn intrede maakte, was Superstaaf nagenoeg de enige Belgischgezinde op dit forum.
Ik denk dat het dringend tijd wordt dat de moderatoren iets ondernemen tegen mensen met 5 nicks
en hoe noemt gij dan nog??

Kwebbel, Lui ????
Oud 17 april 2003, 19:41   #38
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Kwebbel, Lui ????
Datri, Jan van den Berghe, Vlaanderen72, Raf én Bartje
Oud 17 april 2003, 19:51   #39
datri
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Kwebbel, Lui ????
en hoe voelt dat om met uzelf in discussie te gaan?
Oud 17 april 2003, 19:53   #40
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Kwebbel, Lui ????
en hoe voelt dat om met uzelf in discussie te gaan?
Fantastisch pervers, maar waarom vraag ik dit?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be