![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Minister
|
Citaat:
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 24 oktober 2006 om 21:17. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vraag het eens aan de moderatie , kaffer is pas recent hier . Maar natuurlijk de onderwerpen die kaffer start hebben meer succes dan die van u , ik heb eens bij je onderwerpen gekeken . Wat is dat ? Hoe origineel kan je zijn . |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Niet origineel genoeg voor u ? Ik heb dan ook geen massa vrije tijd zoals u...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 24 oktober 2006 om 21:46. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
en de reacties vallen best mee, maar zeg eens zogezegde nieuweling, hoeveel reacties moeten een thread hebben vooraleer hij een "succes" is volgens uw plots op dit forum geldende standaards ? persoonlijk verkies ik het "succes" in mijn privé leven en carriere, maar ja dan heb je natuurlijk geen tijd om 1500 posts te plaatsen op nog geen twee maanden...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 24 oktober 2006 om 22:02. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banneling
|
Den draad gaat hier verloren .
Als Amerika straks Iran aanvalt met het geld van Saudi-Arabie , die Soennitische Wahabieten moeten nu eenmaal niks hebben van die Sjiitische geestelijken zal Europa de olierekening betalen . De Saud's gaan dan immers de olieprijs etwat verhogen . Het zal dan wel gedaan zijn met de Palestijnen te sponseren . |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#29 |
|
Burgemeester
|
De euro wordt maar overgenomen als die de grootste economische betekenis heeft, nu is die daar nog ver van.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Indien de Opec vandaag de dag beslist om olie in Euro te verhandelen stort de Amerikaanse economie, gevolgd door de wereldeconomie, volledig in en blijven enkele een aantal rijke olieboeren over ...
|
|
|
#31 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
Mijn gedacht , en voor zo'n mensen betalen wij belastingen .
Er zijn ook al aanslagen gepland in Europa betaald met Europees geld dat bedoeld was voor de noodhulp in Pakistan . Vandaar , de Europese Unie wordt het slachtoffer van haar eigen truken . |
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Burgemeester
|
Dat moet je mij eens mooi macro-economisch uitleggen. Volgens mij ziet het plaatje er anders uit. Ik zie eigenlijk enkel het euro-risico tegenover de energieprijzen dalen. Gevolg, stijging van de euro... Joepie! de euro stijgt! Gevolg, de dollar goedkoper, niet? Oei, de VS-economie sterker.. shit man.
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Schoon braaf gaan de Saud's zijn . |
|
|
|
|
|
|
#36 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#37 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
dollar goedkoper = is betere export mogelijkheden voor de US , behalve dat de US veel meer invoert dan het uitvoert. Dus de exportgroei gaat de US economie niet bijster veel helpen. Bovendien: Reserves aangehouden in $ verliezen dan (nog meer) hun aantrekkelijkheid, men doet nu al zijn uiterste best om de $ met hoge rentes als beleggingsmunt vast te houden. gevolg: afbouwen van $ reserves en minder aantrekkelijkheid als belegging, gevolg : krediet afbetalingsproblemen (en we weten allemaal hoe de kredeit situatie is van de USA en WIE die eigenlijk in portefeuille heeft). USA economie sterker
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 24 oktober 2006 om 22:56. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Minister-President
|
Je was mij voor om deze lachwekkende nonsens te ontkrachten.
Mijn excuses , maar als ik iemand met zo een nick dergelijke idiotieën zie verkondigen, kan ik me niet inhouden he |
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
Citaat:
|
|