![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Askatasuna wrote:
> Pijlstaartrog <[email protected]> wrote: >> yew betcha wrote: >> >>> Askatasuna wrote: >>> >>>> "De Albert Hijen dient men ten alle tijden te boykotten, aangezien >>>> het een Joodse supermarkt is, als ik mij niet vergis." (eerste >>>> reaktie). >>> >>> Albert Heijn moet je om de juiste redenen boycotten. Zo werkt dat in >>> de Linkse Kerk. >> >> het alternatief is een boycot op grond van foutieve redenen. >> >> ?? > > Precies. Een boycot op grond van mensenrechtenschendingen door het land > dat de producten levert, of op grond van je eigen buitenlanderhaat, da's > nogal een verschil. Je moet Yew nooit klakkeloos volgen, de losse flodder waarmee hij een zweem van antisemitisme wil oproepen had niets te maken met de Indymedia-link. De boycot die op Indymedia stond was een (eendaagse, notabene) boycot tegen de komst van Molberg en de grote zak geld die daarbij kwam kijken. Maar de indruk is natuurlijk gewekt, bij een ieder die niet even de link volgt. -- Mijn muziektip: Pigmeat met Blonde Alien http://home.wanadoo.nl/luther7/nlpol...en-Pigmeat.wmv |
![]() |
#22 |
|
![]() Askatasuna wrote:
> BWOEHAHAHA! Ik ben altijd blij, als ik een lach weet te toveren op de kaken van de Burgerlul. > "Gratuite vergelijkingen met het Nazidom moet je altijd aan de kaak > stellen", zo sprak dezelfde 'yew betcha' amper een uur geleden. Inderdaad. En ik verander wel eens van mening, maar heus niet zo vaak. Maar eh, toch waarschuwen ernstige heren ter linkerzijde voor het antisemitisme in eigen kring. Is dit misschien een nieuw feit voor jou? Dan heb je het hier voor het eerst gehoord! Wil je een linkje? Krijg je ook van mij. 't Is er wel een uit 2003, maar dat vind ik zelf niet zo'n bezwaar. http://www.gebladerte.nl/10896f57.htm |
![]() |
#23 |
|
![]() yew betcha wrote: > Pijlstaartrog wrote: > >> Dat is de normale reactie van mensen zonder moslimfobie. > > Moslimfobie of islamofobie bestaat niet als ziektebeeld en is in geen > enkel psychologisch handboek terug te vinden. Je lult (weer eens) uit je nek. Een fobie is een angst die niet in verhouding staat tot het werkelijke gevaar, en die angst kan op van alles en nog wat betrekking hebben. Dus ook bijvoorbeeld op moslims/islam. vul maar in bij 'overige' Angststoornissen - Fobieën Omschrijving Mensen met een fobie hebben een meer dan gewone angst voor iets. Er kunnen drie soorten worden onderscheiden. Ten eerste angst voor een object of situatie. Hiervan zijn er weer 5 subtypes, dit zijn angsten voor: a.. Dieren; zoals spinnen (arachnafobie), slangen of honden. b.. Situaties; bijvoorbeeld voor liften en kleine ruimtes (claustrofobie). c.. Natuur; onder andere hoogtevrees of watervrees. d.. Ongelukken; zoals angst voor bloed of injecties. e.. Overige; er zijn ook fobieën die niet direct zijn in te delen, bijvoorbeeld angst om overgeven of om ziek te worden. http://www.psyonline.nl/stoornis/fobie.htm |
![]() |
#24 |
|
![]() Pijlstaartrog <[email protected]> wrote:
> Askatasuna wrote: > >> Precies. Een boycot op grond van mensenrechtenschendingen door het >> land dat de producten levert, of op grond van je eigen >> buitenlanderhaat, da's nogal een verschil. > > Je moet Yew nooit klakkeloos volgen, de losse flodder waarmee hij een > zweem van antisemitisme wil oproepen had niets te maken met de > Indymedia-link. De boycot die op Indymedia stond was een (eendaagse, > notabene) boycot tegen de komst van Molberg en de grote zak geld die > daarbij kwam kijken. ![]() Zo zo, die Wilbert... nee, ik had inderdaad de link niet gevolgd. Stom van me, zo blijkt maar weer. |
![]() |
#25 |
|
![]() yew betcha wrote:
> Pijlstaartrog wrote: > >> Hij moet er voor terug naar 2003, >> kun je nagaan hoe hard hij heeft gezocht. > > Nee, dat kan ik niet nagaan. Ik kreeg het met dezelfde snelheid > opgegoogeld. Dus ik snap het niet helemaal. En hoe zit het dan met die antisemitische advocado's? Het stuk ging over de 'Molberg'-boycot. > Misschien is voor jou 2003 een jaar uit een ander tijdperk. Kun je ook > vertellen waarom dat is? Voor mij is het gewoon drie jaar geleden. > > "Koop niet bij de Joden" is een geluid dat je niet alleen in extreem > rechtse kring hoort. En dat is het punt dat ik wilde maken. Dat punt heb je helemaal niet gemaakt. Je opmerking over advocabo's en zionisten had helemaal niets te maken met de link die je gaf. Denk je nu echt dat niemand de link even volgt en iedereen klakkeloos je verzinsels overneemt? Met jouw reputatie kun je dat rustig vergeten. > Bovendien > hoor je dat al wat langer dan drie jaar. Wat hoor je al drie jaar? -- Mijn muziektip: Pigmeat met Blonde Alien http://home.wanadoo.nl/luther7/nlpol...en-Pigmeat.wmv |
![]() |
#26 |
|
![]() yew betcha <[email protected]> wrote:
> Maar eh, toch waarschuwen ernstige heren ter linkerzijde voor het > antisemitisme in eigen kring. > > Is dit misschien een nieuw feit voor jou? Beslist niet. Sterker: ook wij hebben deze discussie al eerder gevoerd. En daarin had ik al aangegeven, het zelfs grotendeels met Krebbers eens te zijn, al vind ik dat hij de zaken zo nu en dan te zwart-wit stelt. Dus waarom val je mij er nu weer mee lastig? Dat laatste was natuurlijk een retorische vraag. Want ik weet het antwoord uiteraard al: je probeert enkel mij te irriteren. En de aandacht af te leiden van de tot boycot oproepende Neo-nazi's waar het eigenlijk over ging. |
![]() |
#27 |
|
![]() Pijlstaartrog wrote:
> Je moet Yew nooit klakkeloos volgen, de losse flodder waarmee hij een zweem > van antisemitisme wil oproepen had niets te maken met de Indymedia-link. De > boycot die op Indymedia stond was een (eendaagse, notabene) boycot tegen de > komst van Molberg en de grote zak geld die daarbij kwam kijken. Dat is een ander punt, boycots en hun effectiviteit. Het was maar een eendaagse boycot - dus dat telt dan zeker niet, hè? Boycots zijn zelden of nooit effectief. Dat is een wet uit de economie. D'r wordt uiteraard constant opgeroepen tot een boycot, maar omdat deze niet kan worden afgedwongen, gebeurt er verder niets. Effect nihil. En oh ja, je hoort ook wel eens het geklaag dat omdat de alternatieven schaars zijn, de boycot niet kan worden opgevolgd. Iets wat ik ook wel eens in het verleden heb beweerd, toen het mij opviel dat bepaalde figuren altijd opriepen tot een boycot, maar deze zelf niet naleefden. |
![]() |
#28 |
|
![]() Askatasuna wrote:
> Pijlstaartrog <[email protected]> wrote: > >> Askatasuna wrote: >> >>> Precies. Een boycot op grond van mensenrechtenschendingen door het >>> land dat de producten levert, of op grond van je eigen >>> buitenlanderhaat, da's nogal een verschil. >> >> Je moet Yew nooit klakkeloos volgen, de losse flodder waarmee hij een >> zweem van antisemitisme wil oproepen had niets te maken met de >> Indymedia-link. De boycot die op Indymedia stond was een (eendaagse, >> notabene) boycot tegen de komst van Molberg en de grote zak geld die >> daarbij kwam kijken. > > ![]() > > Zo zo, die Wilbert... nee, ik had inderdaad de link niet gevolgd. > Stom van me, zo blijkt maar weer. Zie ook hoe hij verhaaltje tegen jou nog volhoudt, vrijwel tegelijkertijd met dat hij beweert hoe goed het is om fouten toe te geven. ![]() Als ik hem was zou ik snel de greyhound opzoeken. -- Mijn muziektip: Pigmeat met Blonde Alien http://home.wanadoo.nl/luther7/nlpol...en-Pigmeat.wmv |
![]() |
#29 |
|
![]() Askatasuna wrote:
> Dat laatste was natuurlijk een retorische vraag. Want ik weet het antwoord > uiteraard al: je probeert enkel mij te irriteren. En de aandacht af te > leiden van de tot boycot oproepende Neo-nazi's waar het eigenlijk over ging. Boycots zijn fundamenteel oninteressant. Hete lucht, meer niet. |
![]() |
#30 |
|
> Als ik hem was zou ik snel de greyhound opzoeken. Ik moet altijd glimlachen, meer niet, als je flauwiteiten debiteert. Dat bewijst alleen maar dat je geen gevoel voor humor hebt. Ongein. Je kunt me daarmee echt niet kwaad maken! Kuiling heeft die les allang geleerd. |
![]() |
#31 |
|
![]() yew betcha wrote:
> Pijlstaartrog wrote: > >> Je moet Yew nooit klakkeloos volgen, de losse flodder waarmee hij een >> zweem van antisemitisme wil oproepen had niets te maken met de >> Indymedia-link. De boycot die op Indymedia stond was een (eendaagse, >> notabene) boycot tegen de komst van Molberg en de grote zak geld die >> daarbij kwam kijken. > > Dat is een ander punt, boycots en hun effectiviteit. Het was maar een > eendaagse boycot - dus dat telt dan zeker niet, hè? Begin maar over iets anders: verstandig. > Iets wat ik ook wel eens in het verleden heb beweerd, toen het mij > opviel dat bepaalde figuren altijd opriepen tot een boycot, maar deze > zelf niet naleefden. Ja, je beweert een hoop. -- Mijn muziektip: Pigmeat met Blonde Alien http://home.wanadoo.nl/luther7/nlpol...en-Pigmeat.wmv |
![]() |
#32 |
|
> advocado's > advocabo's > Toettoet: De greyhound is klaar voor vertrek. -- Mijn muziektip: Pigmeat met Blonde Alien http://home.wanadoo.nl/luther7/nlpol...en-Pigmeat.wmv |
![]() |
#33 |
|
> Begin maar over iets anders: > verstandig. Wat staat er in de onderwerpregel, Zevenbergen? > Ja, je beweert een hoop. Samengevat, voor wat boycots betreft: talk is cheap. |
![]() |
#34 |
|
![]() Pijlstaartrog <[email protected]> wrote:
> Zie ook hoe hij verhaaltje tegen jou nog volhoudt, vrijwel > tegelijkertijd met dat hij beweert hoe goed het is om fouten toe te > geven. Het Grote Ontwijken is al begonnen... "Boycots zijn fundamenteel oninteressant", werd mij zojuist verzekerd. Waarbij uiteraard zorgvuldig de vraag, waarom hij mij lastig valt met een opinie van Krebbers waarmee ik al heb verklaard het grotendeels eens te zijn, wordt weggeknipt. Al wordt die vraag er (onbedoeld) toch wel mee beantwoord natuurlijk. Want waarom, anders dan voor ordinair ruziezoeken, zou je zo'n kabaal maken om iets wat je als fundamenteel oninteressant beschouwt? > Als ik hem was zou ik snel de greyhound opzoeken. Ik denk dat ik dat maar ga doen. Lees: werken. Ik heb nog een hoop te doen vandaag. |
![]() |
#35 |
|
![]() yew betcha wrote:
> Pijlstaartrog wrote: > >> Dat is de normale reactie van mensen zonder moslimfobie. > > Moslimfobie of islamofobie bestaat niet als ziektebeeld en is in geen > enkel psychologisch handboek terug te vinden. Er zijn zoveel fobieen die niet in de handboeken voorkomen, je hebt namelijk zoveel zaken waar mensen een angststoornis voor ontwikkelen. Dat wil niet zeggen dat het niet bestaat. Een fobie staat wel in de handboeken: wist je dat? > "Moslimfobie" is een politiek correct verzinsel. Uitgevonden door de > laatste gelovigen in de multicul, die de veranderde werkelijkheid niet > onder ogen willen zien. Onzin: de angst voor hoofddoeken bijv, is wel degelijk irrationeel. -- Mijn muziektip: Pigmeat met Blonde Alien http://home.wanadoo.nl/luther7/nlpol...en-Pigmeat.wmv |
![]() |
#36 |
|
![]() Askatasuna wrote:
> Pijlstaartrog <[email protected]> wrote: > >> Zie ook hoe hij verhaaltje tegen jou nog volhoudt, vrijwel >> tegelijkertijd met dat hij beweert hoe goed het is om fouten toe te >> geven. > > Het Grote Ontwijken is al begonnen... > > "Boycots zijn fundamenteel oninteressant", werd mij zojuist verzekerd. > Waarbij uiteraard zorgvuldig de vraag, waarom hij mij lastig valt met een > opinie van Krebbers waarmee ik al heb verklaard het grotendeels eens te > zijn, wordt weggeknipt. > > Al wordt die vraag er (onbedoeld) toch wel mee beantwoord natuurlijk. Want > waarom, anders dan voor ordinair ruziezoeken, zou je zo'n kabaal maken om > iets > wat je als fundamenteel oninteressant beschouwt? > >> Als ik hem was zou ik snel de greyhound opzoeken. > > Ik denk dat ik dat maar ga doen. Lees: werken. > Ik heb nog een hoop te doen vandaag. Jep, ik moet ook naar mijn werk. -- Mijn muziektip: Pigmeat met Blonde Alien http://home.wanadoo.nl/luther7/nlpol...en-Pigmeat.wmv |
![]() |
#37 |
|
> Er zijn zoveel fobieen die niet in de handboeken voorkomen, > je hebt namelijk zoveel zaken waar mensen een angststoornis voor > ontwikkelen. Dat wil niet zeggen dat het niet bestaat. Dus islamieten plegen overal ter wereld aanslagen. Iets wat een beetje moeilijk kan worden ontkend: islamitisch terrorisme. Wat nog erger is: verreweg de meeste terreur wordt gepleegd uit naam van de islam. Vervolgens is de angst voor islamieten "moslimfobie". Of, wat vaker wordt gezegd: islamofobie. Ja, ja! Deze boodschap is ook psychologisch te duiden. Leven "in denial" heet zoiets. |
![]() |
#38 |
|
![]() yew betcha wrote:
> Pijlstaartrog wrote: > >> Er zijn zoveel fobieen die niet in de handboeken voorkomen, >> je hebt namelijk zoveel zaken waar mensen een angststoornis voor >> ontwikkelen. Dat wil niet zeggen dat het niet bestaat. > > Dus islamieten plegen overal ter wereld aanslagen. Iets wat een beetje > moeilijk kan worden ontkend: islamitisch terrorisme. Wat nog erger is: > verreweg de meeste terreur wordt gepleegd uit naam van de islam. Ah! Daarom moet een winkel die halal vlees verkoopt geboycot worden! Vanwege terrorisme! |
![]() |
#39 |
|
![]() "Pijlstaartrog" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] reenews.net... > el misti wrote: > >> Askatasuna wrote: >>> el misti <[email protected]> wrote: >>>> "D®ßukkåke!" wrote: >>>>> el misti wrote: >>>>>> "D®ßukkåke!" wrote: >>>>>> >>>>>>> GISTEREN NIET NAAR DE APPIE GEGAAN >>>>>>> VANDAAG OOK NIET >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> DOET U MEE? >>>>>> >>>>>> Je kunt er wel gratis een bakkie koffie drinken, met lectuur naar >>>>>> keuze uit het tijdschriftenschap. >>>>>> >>>>>> >>>>> http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=333387 >>>>> >>>>> daar hebben ze ook al een boikot! >>>> >>>> Mooi zo, reden te meer om naar Appie te gaan, kom ik die gasten >>>> tenminste niet tegen. >>> >>> Erg fijne gasten, inderdaad: >>> >>> "De Albert Hijen dient men ten alle tijden te boykotten, aangezien >>> het een Joodse supermarkt is, als ik mij niet vergis." (eerste >>> reaktie). >> >> die tweede reactie overigens, die stelt dat C1000 al langer halal vlees >> verkoopt, die heeft daar nog gelijk in ook. Bij de C1000 waar ik >> regelmatig kom hangt volgens mij al meer dan een jaar een poster met het >> assortiment aan halal (MekkaFood, geloof ik) vlees dat ze daar verkopen. >> Is eigenlijk nooit echt tot me doorgedrongen, ging er altijd >> schouderophalend aan voorbij, met het idee: handig van ze, trekt extra >> klandizie. > > Dat is de normale reactie van mensen zonder moslimfobie. Ik koop zelfs de Halalkaas, als ik die kan vinden, maar dat schijnt weer moeilijker te zijn. |
![]() |
#40 |
|
![]() "Askatasuna" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > el misti <[email protected]> wrote: >> "D®ßukkåke!" wrote: >>> el misti wrote: >>>> "D®ßukkåke!" wrote: >>>> >>>>> GISTEREN NIET NAAR DE APPIE GEGAAN >>>>> VANDAAG OOK NIET >>>>> >>>>> >>>>> DOET U MEE? >>>> >>>> Je kunt er wel gratis een bakkie koffie drinken, met lectuur naar >>>> keuze uit het tijdschriftenschap. >>>> >>>> >>> http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=333387 >>> >>> daar hebben ze ook al een boikot! >> >> Mooi zo, reden te meer om naar Appie te gaan, kom ik die gasten >> tenminste niet tegen. > > Erg fijne gasten, inderdaad: > > "De Albert Hijen dient men ten alle tijden te boykotten, aangezien het een > Joodse supermarkt is, als ik mij niet vergis." (eerste reaktie). Dat was meer een reactie van het natoniaal collectief, die wil dus geen verschil maken tussen politieke gezindheid maar een Vaderlands partij oprichten. En het was een reactie op het white power gebeuren, dus dat die er sowieso niet zoudne moeten kopen, even goed lezen. (niet dat ik voor white power of deze nieuwe nationiale collectief zou zijn, leuk ouderwets logo, dat wel. De symboliek druipt eraf, en daardoor word Venco ook nogal verdacht met die reclame. Let maar eens goed op de verpakking. en de reclamespot erbij. |