![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "Hieke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Medicijnman" <[email protected]> schreef in bericht > news: >> Van hen deden er 183 mee aan de peiling. > > Verraders heb je overal. De rest kan zich de Kerstbomen-motie van Kant nog herinneren. Denk aan een oude aflevering van het programma Dokwerk, waar zelfs Jan M vond dat AK zich belachelijk maakte. |
![]() |
#22 |
|
![]() "Medicijnman" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Huisartsen willen Kant als minister > > Huisartsen vinden Tweede Kamerlid Agnes Kant (SP) de meest geschikte > kandidaat voor minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Dit > staat deze week in 'Huisarts in Praktijk', het ledenblad van de > Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV). Misschien dat ze Kant herkennen? Overigens zou het wenselijk zijn om naast een minister president ook een minister van gezondheidszorg te mogen kiezen. Dat welzijn (al het geklaag) en sport (we winnen eigenlijk niks waar er veel belangstelling voor is) behoeft veel meer partijpolitieke aandacht! ![]() A. |
![]() |
#23 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > René Peters wrote: >> "yew betcha" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Medicijnman wrote: >>> >>>> Ruim 10.000 huisartsen zijn aangesloten bij de LHV. Van hen deden er >>>> 183 mee aan de peiling. >>> >> >> Maar het komt toch in de krant. > > Nee, het komt in de Telegraaf. Wellicht om het 'serieuze' gehalte van deze enquete aan de kaak te stellen. |
![]() |
#24 |
|
![]() Anneke.A schreef: > "Medicijnman" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > Huisartsen willen Kant als minister > > > > Huisartsen vinden Tweede Kamerlid Agnes Kant (SP) de meest geschikte > > kandidaat voor minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Dit > > staat deze week in 'Huisarts in Praktijk', het ledenblad van de > > Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV). > > Misschien dat ze Kant herkennen? Overigens zou het wenselijk zijn om naast > een minister president ook een minister van gezondheidszorg te mogen kiezen. > Dat welzijn (al het geklaag) en sport (we winnen eigenlijk niks waar er veel > belangstelling voor is) behoeft veel meer partijpolitieke aandacht! ![]() De minister doet ook gezondheidszorg. Sport en Welzijn horen bij de stas. |
![]() |
#25 |
|
![]() Hieke wrote:
> "Medicijnman" <[email protected]> schreef in bericht news: > >> Van hen deden er 183 mee aan de peiling. > > Verraders heb je overal. Dan zullen we wel een massale protestactie mogen verwachten van al die andere huisartsen tegen deze verraders... Voorlopig is het nog stil.. Afgezien van jouw gegil. -- Steven |
![]() |
#26 |
|
![]() "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] ups.com... > > Anneke.A schreef: > > > "Medicijnman" <[email protected]> wrote in message > > news:[email protected]... > > > Huisartsen willen Kant als minister > > > > > > Huisartsen vinden Tweede Kamerlid Agnes Kant (SP) de meest geschikte > > > kandidaat voor minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Dit > > > staat deze week in 'Huisarts in Praktijk', het ledenblad van de > > > Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV). > > > > Misschien dat ze Kant herkennen? Overigens zou het wenselijk zijn om naast > > een minister president ook een minister van gezondheidszorg te mogen kiezen. > > Dat welzijn (al het geklaag) en sport (we winnen eigenlijk niks waar er veel > > belangstelling voor is) behoeft veel meer partijpolitieke aandacht! ![]() > > De minister doet ook gezondheidszorg. Sport en Welzijn horen bij de > stas. Ik wilde de boel opsplitsen! Van mij mag sport en welzijn ook wel bij sociale zaken. Als mensen maar bij wijze van marktwerking nu ook de minister van gezondheidszorg mogen kiezen. A. |
![]() |
#27 |
|
![]() "Marijke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Huisartsen willen Kant als minister > > Huisartsen vinden Agnes Kant van de SP de meest geschikte kandidaat > voor minister van VWS. Ik zou het eigenlijk willen omdraaien: ik zie veel meer in Agnes Kant als mijn nieuwe huisarts... ![]() Tom. |
![]() |
#28 |
|
![]() "Tom" > > "Marijke" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Huisartsen willen Kant als minister >> >> Huisartsen vinden Agnes Kant van de SP de meest geschikte kandidaat >> voor minister van VWS. > > Ik zou het eigenlijk willen omdraaien: ik zie veel meer in Agnes Kant als mijn nieuwe huisarts... > ![]() > > Tom. Met Agnes Kant zou ik weleens een scheve schaats willen rijden wd -------------------------------------------------------------------------------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 2626 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |
![]() |
#29 |
|
![]() Anneke.A schreef:
> "Medicijnman" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> Huisartsen willen Kant als minister >> >> Huisartsen vinden Tweede Kamerlid Agnes Kant (SP) de meest geschikte >> kandidaat voor minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Dit >> staat deze week in 'Huisarts in Praktijk', het ledenblad van de >> Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV). > > Misschien dat ze Kant herkennen? Overigens zou het wenselijk zijn om naast > een minister president ook een minister van gezondheidszorg te mogen kiezen. > Dat welzijn (al het geklaag) en sport (we winnen eigenlijk niks waar er veel > belangstelling voor is) behoeft veel meer partijpolitieke aandacht! ![]() > > A. > Beter is helemaal geen minister van volksgezondheid. |
![]() |
#30 |
|
![]() Webdroom schreef:
> "Tom" >> "Marijke" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Huisartsen willen Kant als minister >>> >>> Huisartsen vinden Agnes Kant van de SP de meest geschikte kandidaat >>> voor minister van VWS. >> Ik zou het eigenlijk willen omdraaien: ik zie veel meer in Agnes Kant als mijn nieuwe huisarts... >> ![]() >> >> Tom. > > Met Agnes Kant zou ik weleens een scheve schaats willen rijden > > wd Pas maar op. Die bijt jou ding er zo af met haar grote bek. |
![]() |
#31 |
|
![]() "Marijke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Huisartsen willen Kant als minister > > Huisartsen vinden Agnes Kant van de SP de meest geschikte kandidaat > voor minister van VWS. Dit staat deze week in 'Huisarts in Praktijk', > van de LHV. > > (Telegraaf, 25/10/2006) > > Marijke > Ojee, het idee alleen al, dat de SP een minister levert, ik moet er niet aan denken ;-( PR |
![]() |
#32 |
|
![]() On Wed, 25 Oct 2006 13:40:51 +0200, Marijke
<[email protected]> wrote: >Huisartsen willen Kant als minister > >Huisartsen vinden Agnes Kant van de SP de meest geschikte kandidaat >voor minister van VWS. Dit staat deze week in 'Huisarts in Praktijk', >van de LHV. > >(Telegraaf, 25/10/2006) > >Marijke Zeker omdat ze zo op een heroinehoetje lijkt. |
![]() |
#33 |
|
![]() Goodcowboy wrote:
> On Wed, 25 Oct 2006 13:40:51 +0200, Marijke > <[email protected]> wrote: > >> Huisartsen willen Kant als minister >> >> Huisartsen vinden Agnes Kant van de SP de meest geschikte kandidaat >> voor minister van VWS. Dit staat deze week in 'Huisarts in Praktijk', >> van de LHV. >> >> (Telegraaf, 25/10/2006) >> >> Marijke > > Zeker omdat ze zo op een heroinehoetje lijkt. Ja joh, huisartsen staan er om bekend dat ze ministers willen die op heroinehoertjes lijken... |
![]() |
#34 |
|
![]() "yew betcha" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > FNn wrote: > >> Niet representatief? > > Inderdaad. Ik vermoed dat je kennis op het gebied van steekproeftrekking niet boven het niveau van groep 8 van het LO reikt Jew? Buitenkansje dus! Bewijs het tegendeel. Toon ons je argumenten. > Flutonderzoekje. Argumenten? |
![]() |
#35 |
|
![]() "surodje" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Anneke.A schreef: > > "Medicijnman" <[email protected]> wrote in message > > news:[email protected]... > >> Huisartsen willen Kant als minister > >> > >> Huisartsen vinden Tweede Kamerlid Agnes Kant (SP) de meest geschikte > >> kandidaat voor minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Dit > >> staat deze week in 'Huisarts in Praktijk', het ledenblad van de > >> Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV). > > > > Misschien dat ze Kant herkennen? Overigens zou het wenselijk zijn om naast > > een minister president ook een minister van gezondheidszorg te mogen kiezen. > > Dat welzijn (al het geklaag) en sport (we winnen eigenlijk niks waar er veel > > belangstelling voor is) behoeft veel meer partijpolitieke aandacht! ![]() > > > > A. > > > > Beter is helemaal geen minister van volksgezondheid. ![]() A. |
![]() |
#36 |
|
![]() "Steven" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Hieke wrote: > >> "Medicijnman" <[email protected]> schreef in bericht >> news: >> >>> Van hen deden er 183 mee aan de peiling. >> >> Verraders heb je overal. > > Dan zullen we wel een massale protestactie mogen verwachten van al die > andere huisartsen tegen deze verraders... > > Voorlopig is het nog stil.. Afgezien van jouw gegil. > Het sop is de kool niet waard, en daar bedoel ik mee Agnes Hysterica. |
![]() |
#37 |
|
![]() René Peters wrote:
> "Steven" <[email protected]> schreef: > >> Hieke wrote: >> >>> "Medicijnman" <[email protected]> schreef: >>> >>>> Van hen deden er 183 mee aan de peiling. >>> >>> Verraders heb je overal. >> >> Dan zullen we wel een massale protestactie mogen verwachten van al die >> andere huisartsen tegen deze verraders... >> >> Voorlopig is het nog stil.. Afgezien van jouw gegil. > > Het sop is de kool niet waard, en daar bedoel ik mee Agnes Hysterica. De reden dat veel artsen Kant willen als minister is het feit dat Kant overtuig(en)d tegenstander is van marktwerking in de zorg. Artsen maken dagelijks mee wat een ramp die marktwerking is en hoe die tot mensonwaardige toestanden leidt. -- Steven |
![]() |
#38 |
|
![]() "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht news: > De rest kan zich de Kerstbomen-motie van Kant nog herinneren. Denk aan een > oude aflevering van het programma Dokwerk, waar zelfs Jan M vond dat AK > zich belachelijk maakte. Ja, dat was leuke televisie. ![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Hieke wrote:
> "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht news: >> De rest kan zich de Kerstbomen-motie van Kant nog herinneren. Denk >> aan een oude aflevering van het programma Dokwerk, waar zelfs Jan M >> vond dat AK zich belachelijk maakte. > > Ja, dat was leuke televisie. ![]() zelfs de paarden hinnikten mee? |
![]() |
#40 |
|
![]() "Steven" <[email protected]> schreef in bericht news: > Voorlopig is het nog stil.. Afgezien van jouw gegil. Gegil? Ik ga me heus niet drukmaken over de huisartsenij hoor, dat doen ze maar mooi lekker zelf. |