![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() @bazilfunk:
Van mij mag iedereen in de bakken kijken en er dingen uitnemen ook. Maar er is een verschil tussen 'kijken en nemen' en 'niet kijken maar meteen alles dooreen grabbelen'. @duveltje, wat voor werk is dat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ge zijt gewoon pissed op uw klanten omdat ze niet willen meedromen in uw sprookjeswereld.
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of neem eens een stagejob in de Wibra?
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk ik ook.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bobke : 26 oktober 2006 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad: maak eens een klik in uw bovenste.
Winkeliersters zijn er om u te helpen en niet om uw rotzooi op te kuisen.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ben ik effe eerlijk,30 uur voor 1000 euro netto???? Zonder diploma? Ik zou het U direct geven met U motivatie ,maar kan dit wel?
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Veerle heeft twee kindjes en (dat weet ik niet, ik wil geen bron van miserie zijn ![]() Ik ben gezinshoofd met drie kinderen en een vrouw ten laste en ik kan u verzekeren dat ik....
You never walk alone Laatst gewijzigd door another brick : 26 oktober 2006 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burgemeester
|
![]() euh mss verkeerd omschreven die 1000euro is als het fulltime is
![]() als t dertig uur is wel graag meer als 900euro. Als t kan ook extra betaald op zondag, nu komen er vier zondagen aan dat we moeten werken en wat krijgen we extra, het wordt betaald als gewone werkdag maar we mogen wel de helft van de dan gepresteerde uren opnemen als verlof. Ja dag jan wat zijn we daar nu mee, ik sta al met een massa overuren, ik krijg die nooit op tegen t eind van t jaar. Voorts Bazilfunk denk ik dat het mensen zoals u zijn die mee aan de basis liggen van de verzuring van de maatschappij. Ik was ooit naief omdat ik anderen wou helpen en met hen in contact wou komen, ondertussen heb ik er echt geen zin meer in, en hoe komt dat? Niet omdat mensen niet mee willen stappen in mijn sprookjeswereld zoals u dat verwoord. Maar omdat ze net het tegenovergestelde doen, moest ik geen opgewekt iemand zijn, ik zou iederen avond zwaar depri naar huis gaan. Ze fretten daar zo aan je kas, dat houd niemand vol, vandaar dat het bij ons een duivenkot is, mensen komen en gaan er aan de lopende band. Dat is geen sprookjeswereld maar met momenten een regelrechte nachtmerrie. Een dagje mijn werk gaan doen zou een goede kuur zijn voor u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Een paar uur later liggen eindelijk die bakken bijna plat, wat kom ik tegen? Jaja witte jongenshemdjes maat 176 ![]() ![]() En waar lagen die: tussen de kinderkousen ![]() Heel overzichtelijk voor de klanten. En dat begint met 1 iemand die het onderste moet hebben en de stapel omvertrekt, en een volgende die uit die zelfde omgevallen stapel een maatje moet hebben en begint te graaien. De volgende ziet die omvergevallen stapel en denkt wss: Joepie we mogen hier uit de bol gaan, en op 5 minuten is er 5uur werk aan.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar 30 uren werken voor meer dan 1000 euro netto,zonder diploma? Nu moet je effe eerlijk blijven hé Ik zou Veerle het zeker gunnen met haar twee kindjes,maar ik ben dan ook niet de baas hé!!!! Maar wij als VWS zouden dit wel zonder werken inbouwen met ons onvoorwaardelijk basisinkomen
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Er zijn van die mensen die niet beseffen hoe goed ze het hier wel hebben.
Ze vinden alles zo vanzelfsprekend. Ook ik moet werken voor mijn boterham. Of je niet arbeider, bediende of zelfstandige bent, er moet geld binnen komen. Sommigen gaan daar echter niet voor gaan werken, ze stelen het gewoon van hardwerkende mensen. Daar zou je verwachten dat justitie het van je overneemt; niets is minder waar. Om onder meer die reden respecteer ik iedereen die werkt voor om het even wat: van de vuilnisophaler tot de supermanager.
![]() |
#35 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Voorts verdienen wij normaal netto 920euro voor 30uur. Ergens mag dat wel, ook al is het zonder studievereisten. Uiteindelijk moeten wij 6dagen beschikbaar zijn, werken 7zaterdagen op de 8. En hebben allemaal een slechte rug door gebogen over die stomme kutbakken te staan. Verder hebben wij ook geen voordelen zoals extra betaald op zondag, of overuren die extra worden betaald. Dus die 920euro daar zouden ze niks moeten afdoen ze. Als alleenstaande met 2kinderen komt er 50euro per kind bij, dus is t 1030euro. Trek er de huur af en er is 600euro over om: electriciteit, water, gas, telefoon, eten, drinken, pampers, kleding, belastingen, kabel, brand/familialeverzekering, mutualiteitsbijdrage, vakbondsbijdrage, opvang, huisarts, medicatie, huishoud mee te betalen. En als de onthaalmoeder al 200euro per maand is moet ik er geen tekeningske bij maken he. Vandaar dat ik zo pissig word als ik hoor dat de uitkeringen weeral omhoog gaan. Een vriendin van mij dopt en is alleenstaande met 2 kinderen en die krijgt 1020euro, en daar moet geen opvang af ![]() Ik wil dus heel graag een betere job aub ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Toch weer straf, Bazil heeft ongelijk maar toch zien andere mensen in dat Veerle gebaat is met een andere job?
Ik verzuurd? Tuurlijk dat wat ne klotebaas ben ik voor mezelf, ik sta op wanneer ik wil en start met werken wanneer ik wil en vakantie nemen? No prob mijn zaak loopt automatisch dus ik heb eigenlijk zowiezo vakantie, mijn werk bestaat enkel uit controle en dat kan ik van elk strand waar er wifi is. Ja ik ben heel verzuurd wat is mijn leven toch klote Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 26 oktober 2006 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
uw vriendin krijgt als werkloze geen vakantiegeld en ook waarschijnlijk geen eindejaarspremie. Dus bent u nog altijd beter af. En versta me niet verkeerd: een andere job zoeken houdt ook een zeker risico in.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |