![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() nee zoeteke, dat is op de persoon spelen, en beledigen, dat is iets totaal anders, gebrek aan manieren noemen ze dat, geloof ik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik wou gewoon aantonen dat er grenzen zijn bij die zogenaamde 'vrije meningsuiting'
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() idd wettelijke grenzen : laster en eerroof. (en al de rest van de nieuwlichterij zijn onnodige pc beperkingen van de vrije meningsuiting en daar komt men politiek nog op terug (ik schat binnen een jaar of tien))
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Laatst gewijzigd door Bijter : 14 november 2006 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() zijn gedacht wel, maar daarom al direct gaan klagen bij taalunie is maar laf hoor
![]() |
#29 |
|
![]() Juist: DE POST. Daar kan ik ook een boek over schrijven. Zo dik zelfs, dat ik nog weinig handel via het internet doe. Minder stress: komen mijn betaalde goederen wel aan. Ontvangt mijn koper zijn door hem betaalde waar wel? Moet je mensen gaan verbieden om alles verzekerd te laten verzenden?
En met andere verzendingsfirma's heb ik ook al problemen gehad. Daarnaast zijn deze ook duurder en als je eens iets op een internetsite te koop wil aanbieden en je krijgt een buitenlandse koper, dan ergert deze zich al meteen blauw aan onze hoge verzendingstarieven. Daarnaast gaan ze binnenkort de NON PRIOR zegels ook afschaffen. Met andere woorden: alles prior, dus een prijsverhoging. Verzekerde zendingen zijn bijna onbetaalbaar. Je bent al minstens 15 euro kwijt om iets verzekerd te verzenden. Een aangetekende zending is al een beetje veiliger: je betaald een toeslag van 4,30 euro op de PRIOR tarief en je bent tot een goede 30 euro gedekt, maar ook niet voor meer. Dikwijls staat de verzendingskost niet in verhouding tot de waarde van het object. Ik kan best begrijpen dat niet iedereen zomaar 3,70 euro wil ophoesten om een prul van 1 euro te laten verzenden. De Post wil samenwerken met internetveilingsites, maar door hun dure tarieven en slechte service boycotten ze de internethandel meer dan deze te bevorderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik sta iedere vrije dag in het postkantoor om pakjes te versturen. Vanochtend wou ik een pakje versturen dat 10gram boven de 2kg zat blijkbaar, terwijl het op mijn keukenweegschaal net 2kg was en ik hing eraan om 7euro te betalen ipv 3euro40. Voor 10gram he ![]() Ik heb mijn pakske teruggevraagd en een schaar en plakband gevraagd, heb mij daar op die stoelekes gezet, pakske terug opengedaan, stuk papier afgeknipt, pakske kleiner verpakt en terug afgegeven. Zegt die met een droog gezicht dat het er nog 2 gram bovenzit. Ik heb mijnen meest bozen blik bovengehaald en ze heeft het toch voor 3,70 verzonden dan, mens dierf niet anders meer wss. T is wat anders als die vriendelijke meneer er zit, die verstuurt mijn pakjes zelfs nog voor 3euro70 als ik er 40gram boven zit ![]()
We hebben twee partijen: Het Vlaams Belang ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Veerle23 : 14 november 2006 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burgemeester
|
![]() sjoeke, das heel lief maar ik heb zonet beslist om niet meer via de post maar wel via kiala te verzenden, dat is 3euro voor een pakje
![]()
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Doet me genoegen te vernemen dat het in Mechelen helemaal niet zo slecht gesteld is als het vb ons graag wil laten geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burgemeester
|
![]() www.kiala.be
hier vindt je meer info erover. klein nadeel is dat ze nog niet zo professioneel zijn als de post (voor zover de post dat wel is ![]() en de pakjes worden niet aan huis bezorgd maar je moet ze afhalen in een afhaalpunt.
![]() |
#35 |
|
![]() Innige deelneming, u verstuurde waardevolle dingen met de post.