![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() On Fri, 27 Oct 2006 21:15:19 +0200, "uncle" <[email protected]>
wrote: >PhilippeD is - in tegenstelling wellicht met GerolfA - voor democratische >partijen geen gesprekspartner meer, en hij weet dat. Het enige wat 'm nog >rest is ene hoofdrol in de sequel van Murnau's meesterwerk 'Nosferatu, eine >Symphonie des Grauens'. Die rol lijkt 'm op het lijf geschreven, vooral als Flup probeert de glimlachen en public, net alsof iemand zijn ballen tussen een knijptang houd. :) |
![]() |
#22 |
|
![]() On Fri, 27 Oct 2006 21:25:48 GMT, "GigaSurfer" <[email protected]>
wrote: >Laat ze een naam noemen van een niet-corrupte PS-er. Tiens, gaan we het weer over de Walen hebben? Dat ze daar zelf hun boontjes doppen. De SP is al sinds 1977 afgescheurd van haar Waalse familie. |
![]() |
#23 |
|
![]() Dennis VG / WarlocK wrote:
> On Fri, 27 Oct 2006 19:53:05 +0200, Joe Pollepel wrote: > >> On Fri, 27 Oct 2006 17:32:38 GMT, Gezonde Jongen <[email protected]> >> wrote: >> >>> Op Fri, 27 Oct 2006 19:23:56 +0200 schreef Joe Pollepel: >>>> Er moet natuurlijk staan: Wie NIET binnen de 11 seconden aan de >>>> eindstreep raakt. >>> Tja, het gros kan nauwelijks lezen en/of schrijven.... >> Nee, dit medium is een klote medium met primitieve mogelijkheden. Je >> krijgt niet eens de kans om je eigen teksten te corrigeren op punten >> en komma's. > > Wat dacht je van herlezen voor je post? Daar heeft hij geen tijd voor. Bij de één-snarige Piano, alias de man met de duizenden aliassen, gaat kwantiteit voor kwaliteit. -- Zafio |
![]() |
#24 |
|
![]() On Fri, 27 Oct 2006 23:04:45 GMT, Dennis VG / WarlocK
<[email protected]> wrote: >(weer killfilters aan het ontlopen?) Nee, stalkers, en met succes. Ik kan het iedereen aanbevelen. Vraag eens raad aan Koen Godderis, die haalde voor het stalken zelfs de gazetten. |
![]() |
#25 |
|
![]() On Sat, 28 Oct 2006 01:33:13 +0200, Zafio <[email protected]> wrote:
>Daar heeft hij geen tijd voor. Bij de één-snarige Piano, alias de man >met de duizenden aliassen, gaat kwantiteit voor kwaliteit. Klopt, op dit forum waar teksten van 1000 lijnen even snel verdwijnen onder extreemrechtse drek als een posting van drie lettergrepen (kak, pies, kots bv.), doe ik nauwelijks nog de moeite. Leer er maar meeleven, ik heb het dat ook moeten doen. |
![]() |
#26 |
|
![]() On Sat, 28 Oct 2006 01:32:57 +0200, Joe Pollepel wrote:
> On Fri, 27 Oct 2006 23:04:45 GMT, Dennis VG / WarlocK > <[email protected]> wrote: > >>(weer killfilters aan het ontlopen?) > > Nee, stalkers, en met succes Nu zou ik toch wel eens willen weten hoe je stalkers kan tegen ontlopen door van nick te veranderen. Je steekt niet weg wie je bent dus ben ik vrij zeker dat ge alweer uit je nek aan het lullen zijt. Stalkers ontloop je door je niet bekend te maken. >. Ik kan het iedereen aanbevelen. > > Vraag eens raad aan Koen Godderis, die haalde voor het stalken zelfs > de gazetten. -- http://users.pandora.be/dvg begin OEsucks.exe |
![]() |
#27 |
|
![]() On Sat, 28 Oct 2006 01:33:13 +0200, Zafio wrote:
> Dennis VG / WarlocK wrote: >> On Fri, 27 Oct 2006 19:53:05 +0200, Joe Pollepel wrote: >> >>> On Fri, 27 Oct 2006 17:32:38 GMT, Gezonde Jongen <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> Op Fri, 27 Oct 2006 19:23:56 +0200 schreef Joe Pollepel: >>>>> Er moet natuurlijk staan: Wie NIET binnen de 11 seconden aan de >>>>> eindstreep raakt. >>>> Tja, het gros kan nauwelijks lezen en/of schrijven.... >>> Nee, dit medium is een klote medium met primitieve mogelijkheden. Je >>> krijgt niet eens de kans om je eigen teksten te corrigeren op punten >>> en komma's. >> >> Wat dacht je van herlezen voor je post? > > Daar heeft hij geen tijd voor. Bij de één-snarige Piano, alias de man > met de duizenden aliassen, gaat kwantiteit voor kwaliteit. Denk ik ook. Piano heeft geen tijd zit hij hier steeds te verkondigen :) -- http://users.pandora.be/dvg begin OEsucks.exe |
![]() |
#28 |
|
![]() On Sat, 28 Oct 2006 01:31:32 +0200, Joe Pollepel wrote:
> On Fri, 27 Oct 2006 21:25:48 GMT, "GigaSurfer" <[email protected]> > wrote: > >>Laat ze een naam noemen van een niet-corrupte PS-er. > Tiens, gaan we het weer over de Walen hebben? Dat ze daar zelf hun > boontjes doppen. De SP is al sinds 1977 afgescheurd van haar Waalse > familie. LOL Ja hoor, de SP-a heeft niets vandoen met de PS. btw, hoe wil je nu dat ze hun eigen boontjes gaan doppen? Toch geen splitsing van België zeker, want dat is de enige manier. -- http://users.pandora.be/dvg begin OEsucks.exe |
![]() |
#29 |
|
![]() On Sat, 28 Oct 2006 00:00:18 GMT, Dennis VG / WarlocK
<[email protected]> wrote: >Denk ik ook. Piano heeft geen tijd zit hij hier steeds te verkondigen :) Leer zo snel denken en typen zoals ik, en je zal zien: na enkele jaren praktijk komt het er als een machinegeweer uitgerateld. :) |
![]() |
#30 |
|
![]() On Sat, 28 Oct 2006 00:02:31 GMT, Dennis VG / WarlocK
<[email protected]> wrote: >Ja hoor, de SP-a heeft niets vandoen met de PS. >btw, hoe wil je nu dat ze hun eigen boontjes gaan doppen? Toch geen >splitsing van België zeker, want dat is de enige manier. > Ik ben tegen de splitsing, liever mèt België dan een zelfstandig Vlaanderen onder de plak van het VB. |
![]() |
#31 |
|
![]() On Fri, 27 Oct 2006 23:59:29 GMT, Dennis VG / WarlocK
<[email protected]> wrote: >Nu zou ik toch wel eens willen weten hoe je stalkers kan tegen ontlopen >door van nick te veranderen. Je steekt niet weg wie je bent dus ben ik >vrij zeker dat ge alweer uit je nek aan het lullen zijt. > >Stalkers ontloop je door je niet bekend te maken. Ik denk op lange termijn. Of je het nu weet of niet, maar boodschappen zoals dit blijven jaren opspoorbaar via zoekmachines zoals Google. Af en toe van nick veranderen en je raakt snel het spoor bijster. Ook mijn gekende stalkers verliezen het spoor, vermits ze naar thePiano op zoek zijn en... niet vinden. ;) |
![]() |
#32 |
|
![]() On Sat, 28 Oct 2006 02:07:04 +0200, Joe Pollepel <[email protected]>
wrote: >On Sat, 28 Oct 2006 00:02:31 GMT, Dennis VG / WarlocK ><[email protected]> wrote: > >>Ja hoor, de SP-a heeft niets vandoen met de PS. >>btw, hoe wil je nu dat ze hun eigen boontjes gaan doppen? Toch geen >>splitsing van België zeker, want dat is de enige manier. >> >Ik ben tegen de splitsing, liever mèt België dan een zelfstandig >Vlaanderen onder de plak van het VB. Wie zegt er dan dat een zelfstandig Vlaanderen onder de plak van het VB moet zitten? Je hebt gewoon schrik dat in een zelfstandig Vlaanderen het gedaan is voor de sossen om de boel te verzuren. |
![]() |
#33 |
|
![]() On Sat, 28 Oct 2006 02:20:12 +0200, Sossieseke
<[email protected] e> wrote: >Wie zegt er dan dat een zelfstandig Vlaanderen onder de plak van het >VB moet zitten? Het VB zegt dat. >Je hebt gewoon schrik dat in een zelfstandig Vlaanderen het gedaan is >voor de sossen om de boel te verzuren. Nee, de sossen leveren prima werk, althans in mijn stad Antwerpen toch en ze werden daar ook terecht voor beloond met de verkiezingsuitslagen Het VB daarentegen moest in A. 2 zetels inleveren, waar Vlott mee aan de haal ging. |
![]() |
#34 |
|
![]() On Fri, 27 Oct 2006 23:59:29 GMT, Dennis VG / WarlocK
<[email protected]> wrote: >On Sat, 28 Oct 2006 01:32:57 +0200, Joe Pollepel wrote: > >> On Fri, 27 Oct 2006 23:04:45 GMT, Dennis VG / WarlocK >> <[email protected]> wrote: >> >>>(weer killfilters aan het ontlopen?) >> >> Nee, stalkers, en met succes > >Nu zou ik toch wel eens willen weten hoe je stalkers kan tegen ontlopen >door van nick te veranderen. Je steekt niet weg wie je bent dus ben ik >vrij zeker dat ge alweer uit je nek aan het lullen zijt. > >Stalkers ontloop je door je niet bekend te maken. Hij wil gewoon zeggen dat hij denkt dat het zo moeilijker wordt om de gebeurlijke onzin die hij in deze ng gepost heeft op te sporen. > >>. Ik kan het iedereen aanbevelen. >> >> Vraag eens raad aan Koen Godderis, die haalde voor het stalken zelfs >> de gazetten. |
![]() |
#35 |
|
![]() On Sat, 28 Oct 2006 02:22:34 +0200, Jef Van Extergem <[email protected]>
wrote: >On Sat, 28 Oct 2006 02:20:12 +0200, Sossieseke ><[email protected] > wrote: > >>Wie zegt er dan dat een zelfstandig Vlaanderen onder de plak van het >>VB moet zitten? > >Het VB zegt dat. > >>Je hebt gewoon schrik dat in een zelfstandig Vlaanderen het gedaan is >>voor de sossen om de boel te verzuren. >Nee, de sossen leveren prima werk, althans in mijn stad Antwerpen toch >en ze werden daar ook terecht voor beloond met de verkiezingsuitslagen >Het VB daarentegen moest in A. 2 zetels inleveren, waar Vlott mee aan >de haal ging. JanSSens' distanciering van zijn eigen partij heeft gewerkt, en dan heeft hij in feite zijn coalitiepartners opgepeuzeld, dus wat dat betreft zou ik maar niet zo hoog van de toren blazen. En in Antwerpen prima werk geleverd, tja het wordt echt tijd dat je een brilletje gaat kopen. |
![]() |
#36 |
|
![]() On Sat, 28 Oct 2006 01:45:18 +0200, Joe Pollepel <[email protected]>
wrote: >On Sat, 28 Oct 2006 01:33:13 +0200, Zafio <[email protected]> wrote: > >>Daar heeft hij geen tijd voor. Bij de één-snarige Piano, alias de man >>met de duizenden aliassen, gaat kwantiteit voor kwaliteit. > >Klopt, op dit forum waar teksten van 1000 lijnen even snel verdwijnen >onder extreemrechtse drek als een posting van drie lettergrepen (kak, >pies, kots bv.), doe ik nauwelijks nog de moeite. Leer er maar >meeleven, ik heb het dat ook moeten doen. Kak, pies en kots zijn éénlettergrepig. Kom nu niet vertellen dat we voor jou de lat wat lager moeten leggen ;-)). Fullator |
![]() |
#37 |
|
![]() On Sat, 28 Oct 2006 00:31:20 GMT, Fullator
<lvolders@forget_it.telenet.be> wrote: >Kak, pies en kots zijn éénlettergrepig. Kom nu niet vertellen dat we >voor jou de lat wat lager moeten leggen ;-)). Nee poes. <zucht> |
![]() |
#38 |
|
![]() On Sat, 28 Oct 2006 02:26:59 +0200, Sossieseke
<[email protected] e> wrote: >En in Antwerpen prima werk geleverd, tja het wordt echt tijd dat je >een brilletje gaat kopen. 100.000 Antwerpenaren ook een brilletje kopen? Are you kidding? :) Vertel mij eens hoe jouw VB weer stemmen gaat terughalen, want in A. hebben ze wel een pandoering gekregen. |
![]() |
#39 |
|
![]() On Sat, 28 Oct 2006 02:40:56 +0200, Jef Van Extergem <[email protected]>
wrote: >On Sat, 28 Oct 2006 02:26:59 +0200, Sossieseke ><[email protected] > wrote: > >>En in Antwerpen prima werk geleverd, tja het wordt echt tijd dat je >>een brilletje gaat kopen. > >100.000 Antwerpenaren ook een brilletje kopen? Are you kidding? :) > >Vertel mij eens hoe jouw VB weer stemmen gaat terughalen, want in A. >hebben ze wel een pandoering gekregen. Waarom zou het mijn VB zijn? Ik heb je dat nogal gezegd, ik ben enkel maar anti links. Je weet dat toch, een antwerpenaar denkt het altijd beter te weten, helaas heeft hij al dikwijls genoeg bewezen dat dat niet zo is. En de nieuwe antwerpenaren zijn nog een stuk erger als de oorspronkelijke. |
![]() |
#40 |
|
![]() uncle wrote:
> Weshalve de lat nooit te laag kan gelegd worden: deze moeizaam > spellende/denkende kneuzen beseffen nog altijd niet dat de vrouw van > hun eigen Führer - sound on - al toegegeven heeft dat hij ondertussen > de kleinste heeft: 'Philippe, gij hadt vroeger toch méér dan > Janssens?!' u. Je hebt nog steeds niet geantwoord op mijn wiskunde vragen. Mag ik dan aannemen dat je hierop een NUL hebt? |