![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jep, veel oude spellen zijn gaaf. Stunts, wild metal country, lemmings...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Burning rubber, airborne rainger, bulderdash, dino eggs, california games, skate or die, gi joe, nemesis warlock, arcadia, operation wolf, 1942, exploding fist, commando 1+2, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Battle bugs, The incredible machine, mutant space-bats of doom, wacky weels, atomic bomberman, age of empires (zou dat ondertussen al abandonware zijn? moe'k maar eens opzoeken... Nee, kennelijk niet...), blood, streetfighter zoveel, trollz...
Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 31 oktober 2006 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DaBlacky : 7 november 2006 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk je weer eerst naar een ander en dan pas naar jezelf?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En verder vind ik het groot verschil tussen het doen, en het gewoon doodleuk te vertellen alsof je frieten hebt gebakken. Daarmee maak je het algemeen aanvaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bedoelt de schijnheilige niet uithangen en hypocriet zijn? Idd er is een verschil. Mensen die het ook doen zoals jij maar het niet doodleuk vertellen zijn nog ok en doen niets verkeerd. Mensen als ik dan weer wel... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik noem mijn pa ook geen roker mee, hij is er ook al twintig jaar mee gestopt ondertussen. Het zou maar onnozel zijn mijn pa nog steeds roker te noemen. En verder vind ik het inderdaad een verschil tussen stelen en gewoon rondbazuinen dat je steelt en dit als de normaalste zaak van de wereld beschouwd. Het doet die bepaalde norm vervagen en zet zo impliciet anderen aan ook te stelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Roken is geen crimineel feit, hij kiest gewoon om te roken of niet. Je kan hem idd geen roker noemen maar je zegt ook niet dat hij nooit gerookt heeft. Hij heeft gerookt en jij hebt muziek en spelletjes gecopieerd en dus gestolen. Hypocriet dus ja. Wat jij doet is nethetzelfde, je zegt gewoon, doe het maar als je zelf wil maar zwijg erover dan zal ook niemand je erover aanspreken. Of steel enkele keren iets en over 6 jaar is het toch vergeten en vergeven. Je hebt zelf muziek en dus ook software gestolen blijkbaar (dat heb je vorige keer mooi verzwegen) dus stop met mij te verwijten en hou je bek.
Laatst gewijzigd door illwill : 8 november 2006 om 07:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds nooit.
![]() Maar stelen is wel hetzelfde als stelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Hmm toppers ?
- Dungeon Keeper 1 & 2 - Diablo 1 - Westwood's Dune II maar vooral: Grim Fandango - die installeer ik af en toe en herspeel ik - de muziekstijl is gewoonweg zaaaaaalig |
![]() |
![]() |