![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aan die haat en nijd is nog niet veel veranderd, gelukkig wel aan het geweld.
Tja, we leven nu al meer dan 175 jaar in een slecht huwelijk met veel haat en nijd waarin de partners elkaar rauw lusten. Wordt het niet eens tijd om te scheiden? Beter een goede buur dan een ruziënde echtgenoot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() oh hij wil grote groepen om aan zijn trekken te komen...
![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 29 oktober 2006 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Retour �* Liège? ![]() Ze mogen gerust...int stad gaan wonen ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werden toen vele schoten, gelost, enorm veel vernielingen aangebracht. Gewonden zijn er toen - miraculeus- niet gevallen. Maar qua gelijkaardige incidenten mogen we het voorval niet vergeten waarin een FDF'er overleden is nadat hij werd aangepakt door Vlaams-nationalisten tijdens het plakken van affiches. Je moet hier dus echt wel niet gaan zeggen dat de VMO een vreedzame beweging was!
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 29 oktober 2006 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |||
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VMO'ers waren geen vreedzame Vlaams-nationalisten. Zij kenden meestal maar één taal: de taal van het geweld.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 29 oktober 2006 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Altijd dat veralgemenen toch
![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik veralgemeen niet, ik viseer hier enkel de VMO!
![]() Ik ben zelfs beleefd naar andere Vlaams-nationalisten toe! ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 29 oktober 2006 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vic Anciaux, die je toch niet kan verwijten van een extremist te zijn, verklaarde dat de overleden FDF'er ernstige hartproblemen had. Fysiek geweld tussen plakploegen kwam in die tijd regelmatig voor. In zekere zin was het dan ook weinig verantwoord voor een hartpatiënt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet u gaan vragen aan die Franstaligen die voor Huub Broers stemden. Zelfs het Retour aux Libertés (ze hebben hun aansluiting bij Luik al opgegeven) geeft toe dat er de laatste 6 jaar een degelijk beleid is gevoerd. De enige kritiek die Retour geeft zijn op de stijging van de gemeentebelastingen, de overdreven aandacht voor stadsvernieuwing, en het verkopen van gebouwen (om de schulden terug te betalen). Maar Retour slaagt er zelfs niet in om kritiek te formuleren op het communautaire beleid van Broers.
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 29 oktober 2006 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Precies alsof ALLE VMO'ers krapuul waren
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie bij de VMO ging, ging daar meestal niet bij om rustig met Franstaligen/linksen te praten.
Indien u echter uitzonderingen kent, hoor ik het graag van u!
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 29 oktober 2006 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Pas vanaf 1970 begon het VMO in opspraak te komen en pas vanaf eind jaren '70 begin jaren '80 werd de organisatie berucht voor haar gewelddadige acties tegen gastarbeiders, Walen en alles wat links en/of progressief was. Bron: Wikipedia. Zo zie je maar, Kim. Toch veralgemenen hé ![]() |
|
![]() |
![]() |