Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 oktober 2003, 13:36   #21
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kempen
Misnoegde politiekers een beetje kennende zou ik denken dat de mogelijke plaats bij een volgende verkiezing niet overeen stemde met zijn ambities, de emmer is dan meestal vlug gevuld.
Weer zo'n typische VB-reactie. Men speelt in op de (ontevreden) kant van een persoon, niet op de boodschap die hij brengt.

Ook al is het de titel van deze thread

Ga d�*�*rmee naar de politiek !
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2003, 13:41   #22
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
heel goed idee, uw eigen riolering verkopen, om ze dan duur terug te leasen, ...

Fantastisch gewoon, ...

Ge zijt geen eigenaar nie meer van uw riolering, dus ge hebt er ook geen controle nie meer over.

Uw eigen spullen onderhouden en goed beheren, dat is het antwoord op al die sale en lease back toestanden ...
Heel goed systeem eigenlijk je gaat een contract af waarin staat dat ze onderhouden moet worden en je houd er een heel pak geld aan over.

Het bedrijf dat ze onderhoud krijgt belastingvermindering. De enige die nadelen heeft is de regering van de VS maar dat is toch niet ons probleem?

ALs die firma het verwaarloosd dan vervalt het contract en kan de stad het terug zelf gaan doen, niks verloren.
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2003, 13:42   #23
Kempen
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Misnoegde politiekers een beetje kennende zou ik denken dat de mogelijke plaats bij een volgende verkiezing niet overeen stemde met zijn ambities, de emmer is dan meestal vlug gevuld.
Weer zo'n typische VB-reactie. Men speelt in op de (ontevreden) kant van een persoon, niet op de boodschap die hij brengt.

Ook al is het de titel van deze thread

Ga d�*�*rmee naar de politiek !
Ten eerste ik ben been Vlaams Blokker. Ik stem alleen maar Vlaams blok.
Ten tweede ik doe bewust niet aan partij-politiek. Juist om dat er in elke partij zo wel van die lieden zijn te vinden. Vandaag wit morgen zwart. Neen dank U. Ik volg mijn eigen gedachte wel.

En wat de boodschap betreft : Als die ontevreden persoon zijn eigen mening geeft dan is dat ook maar zijn eigen mening, niets meer maar ook niets minder.
Heeft hij die 30 % op een wetenschappelijk onderbouwde manier kunnen bewijzen ? Dan zou het nieuws zijn. Nu is het gewoon een rondje natrappen, misschien wel in de hoop dat hij zich zo in een andere ruif kan invreten ?

Zelfkennis is het begin van de wijsheid.

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Kempen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2003, 13:42   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Commie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Moulckers, Bruggeonleefbaardoorzijngezaagengemelk, zot Peterke De Rijck...

Jep, het krapuul lost zichzelf op 8)
Toch wel opvallend dat al dat crapuul net in je eigen partij zat!
Ze vinden die cijfers (30-35%) overdreven. Het zou 0 tot 5% moeten zijn. Waarom krijgen wij dan altijd alleen maar die 5% in beeld?

Goeie vraag Piano, het antwoord is het volgende, : De zelfde reden waarom wij altijd maar die 5 % goeie vreemdelingen in beeld krijgen, ...
Je bedoelt dat de media enkel het schorum in beeld brengen? Dat klopt voor 100%. 8)
Precies, ...

je kan FDW of Van Hecke een lul vinden, maar ze blijven wel altijd proper in hun discusies hé Piano, ik bedoel ze kunne misschien wel al eens een hard woord laten vallen, maar daar blijft het meestal ook bij, Als je dan ziet hoe een Annemans steeds netjes blijft in discusies, daar kunnen veel andere politici nog iets van leren.

Ik vind dat je dat ook moet kunnen zeggen, ik heb dat nog maar zelden gezien bij anderen, ...

Hoe reageer je zelf soms als er met modder naar je gegooid wordt, niet, en dat er daar uitschot tussen loopt, ja, da zal ik niet ontkennen, maar dat uitschot loop ook elders rond, maar met dat verschil dat als dat uitschot te ver gaat het ook onmiddelijk uit de partij verweiderd wordt.

Agalev en Spa zitten ook met uitschot, als je eerlijk bent met jezelf geef je dat toe, het is gewoon zo, iemand die geld piekt van eerlijke burgers is uitschot, dat is zeker even erg als iemand, een ... noemen, ... maar die blijven wel op post.

Enige consequentie zou dus wel op zijn plaats zijn, andere mensen uitmaken voor uitschot en mestkever, maar blijkbaar kan de eigen messing maar niet opgekuist worden, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2003, 13:42   #25
k9

Standaard

Citaat:

Goeie vraag Piano, het antwoord is het volgende, : De zelfde reden waarom wij altijd maar die 5 % goeie vreemdelingen in beeld krijgen, ...
5% goeie? 5 %slechte zeker
Oud 31 oktober 2003, 13:44   #26
k9

Standaard

Citaat:

Ten eerste ik ben been Vlaams Blokker. Ik stem alleen maar Vlaams blok.
dan ben je vlaams blokker net zoals iemand die op agalev stemt een agalever is.
Oud 31 oktober 2003, 13:46   #27
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

En ondertussen mag dat leugnachtig citaat blijven staan.

Conclusie: de moderators zijn hier idd niet objectief.
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2003, 13:47   #28
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:

5% goeie? 5 %slechte zeker
Neenee K9 het zijn altijd de excuus truusjes en theo's die getoond worden, die die 'geslaagd' zijn. Geef nu zelf toe, die reportage op Telefacts was die representatief voor de bevolking van Borgerhout of de vele probleemwijken rond Brussel, ...

Kom ik, zal maar ja zeggen om ambras te vermijden, maar ik denk dat de meeste mensen daar wel anders over denken, ...
Oud 31 oktober 2003, 13:48   #29
Kempen
Gouverneur

Standaard

Dan ben ik ook een belg. Dat staat zo op mijn IK. Gruwel.

Ik heb vorige keer zelfs 1 stem uitgebracht (voor de kamer trouwens) op de NVA. Wat ben ik dan eigenlijk ? Iemand die het niet goed weet misschien ?

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Oud 31 oktober 2003, 13:51   #30
k9

Standaard

Citaat:

Neenee K9 het zijn altijd de excuus truusjes en theo's die getoond worden, die die 'geslaagd' zijn.
En elke migrant die nog maar een vuile blik naar iemand werpt. Of abou jahjah of die gast van CIB,...

Nee de media wil sensatie en bij de gewone migrant met zijn, huis en tuin en werk vinden ze dat niet .

Citaat:
Geef nu zelf toe, die reportage op Telefacts was die representatief voor de bevolking van Borgerhout of de vele probleemwijken rond Brussel, ...

Kom ik, zal maar ja zeggen om ambras te vermijden, maar ik denk dat de meeste mensen daar wel anders over denken, ...
heb ik niet gezien maar zoals ik zei de media zoekt sensatie dus waarschijnlijk niet. Zelfde voor ' a la flamande' of als hier wallonie in het nieuws komt .
Oud 31 oktober 2003, 13:52   #31
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En elke migrant die nog maar een vuile blik naar iemand werpt. .
Vuile blikken moeten in den blauwe zak. Propere blikken ook trouwens.
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2003, 13:53   #32
k9

Standaard

Citaat:

Ik heb vorige keer zelfs 1 stem uitgebracht (voor de kamer trouwens) op de NVA. Wat ben ik dan eigenlijk ? Iemand die het niet goed weet misschien ?
Ja tuurlijk ben je belg

Gedeeltelijk NVA'er en gedeeltelijk VB'er . jes temt toch op een partij waar je jezelf in terug vind? Of doe je je ogen dicht en druk/kleur je een bolletje?
Oud 31 oktober 2003, 13:55   #33
k9

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oud 31 oktober 2003, 13:55   #34
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
heel goed idee, uw eigen riolering verkopen, om ze dan duur terug te leasen, ...

Fantastisch gewoon, ...

Ge zijt geen eigenaar nie meer van uw riolering, dus ge hebt er ook geen controle nie meer over.

Uw eigen spullen onderhouden en goed beheren, dat is het antwoord op al die sale en lease back toestanden ...
Heel goed systeem eigenlijk je gaat een contract af waarin staat dat ze onderhouden moet worden en je houd er een heel pak geld aan over.

Het bedrijf dat ze onderhoud krijgt belastingvermindering. De enige die nadelen heeft is de regering van de VS maar dat is toch niet ons probleem?

ALs die firma het verwaarloosd dan vervalt het contract en kan de stad het terug zelf gaan doen, niks verloren.

Eerst een aanlokkelijk contract, ge hapt, en dan hebben ze u met uw kloten, ...

Want waar gade uw stront naartoe laten lopen als ge nie meer akkoord gaat met het contract, ? gade dan een nieuw rioleringsstelsel aanleggen, ?

Nee braaf verder betalen, ... Het is even kortzichtig als een pensioenfonds van een bedrijf opeten om uw huidige schulden mee te egaliseren.

Want wat gebeurd er met die riool contracten, ge verkoopt uw net, gooit de opbrengst in de bodemloze put, en dan beginde uw eigen rioolnet af te betalen, !

met dat verschil dat het niet stopt met afbetalen, want ge huurt het, ! het is nie meer van u, en op 't einde van 't contract als er moet gehernegosieerd worden, zulde dien amerikaan zijne grijns ies zien zie als hij u ziet afdruipen, ...
Oud 31 oktober 2003, 13:59   #35
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jes temt toch op een partij waar je jezelf in terug vind? Of doe je je ogen dicht en druk/kleur je een bolletje?
Dat is in feite geen slechte suggestie die je maakt K9: je ogen sluiten en dan op een bolletje (klikken) of rood maken

We zouden eens een kansberekening moeten maken, in hoeveel gevallen dan uiteindelijk een stem naar het Blok zou gaan, meer of minder?
Oud 31 oktober 2003, 14:01   #36
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Bij ons is 't groene en ik druk die blikken altijd plat om er meer in te krijgen, ... ben ik nu gewoon gierig of een potentieel agalev stemmer, ?
Oud 31 oktober 2003, 14:02   #37
k9

Standaard

Citaat:
Eerst een aanlokkelijk contract, ge hapt, en dan hebben ze u met uw kloten, ...
Want waar gade uw stront naartoe laten lopen als ge nie meer akkoord gaat met het contract, ? gade dan een nieuw rioleringsstelsel aanleggen, ?
Als er contractbreuk is zijn de riolen terug van jou. ALs dat niet zo is kan je gewoon die riolen gebruiken, je zal dus nooit "andere riolen moeten bouwen"

Citaat:
Nee braaf verder betalen, ... Het is even kortzichtig als een pensioenfonds van een bedrijf opeten om uw huidige schulden mee te egaliseren. Want wat gebeurd er met die riool contracten, ge verkoopt uw net, gooit de opbrengst in de bodemloze put, en dan beginde uw eigen rioolnet af te betalen, !
bodemloze put, zo kan je zeggen dat elke besparing nutteloos is . En de kosten die je betaalt zijn nog altijd veel minder dan de kosten die je vroeger had je hebt dus elk jaar een besparing.

Citaat:
met dat verschil dat het niet stopt met afbetalen, want ge huurt het, ! het is nie meer van u, en op 't einde van 't contract als er moet gehernegosieerd worden, zulde dien amerikaan zijne grijns ies zien zie als hij u ziet afdruipen, ...
Je snapt toch het systeem? Het is niet om winst te maken met die riolen het is om belastingvermindering te krijgen in de VS. Die amerikanen zullen die steden en dorpjes wel tevreden houden want anders zijn ze niet alleen hun investering kwijt maar ook hun belastingsvoordeel.
Oud 31 oktober 2003, 14:02   #38
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Bij ons is 't groene en ik druk die blikken altijd plat om er meer in te krijgen, ... ben ik nu gewoon gierig of een potentieel agalev stemmer, ?
Gierig!
Oud 31 oktober 2003, 14:05   #39
k9

Standaard

Citaat:
Citaat:
jes temt toch op een partij waar je jezelf in terug vind? Of doe je je ogen dicht en druk/kleur je een bolletje?
Dat is in feite geen slechte suggestie die je maakt K9: je ogen sluiten en dan op een bolletje (klikken) of rood maken

We zouden eens een kansberekening moeten maken, in hoeveel gevallen dan uiteindelijk een stem naar het Blok zou gaan, meer of minder?
Je zou evenveel kans hebben om op de SPA te stemmen of voor mij nog erger op de PS. Ik denk dat we het aantal zelfmoorden dan sterk zouden zien stijgen.
Oud 31 oktober 2003, 14:06   #40
Kempen
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ja tuurlijk ben je belg

Gedeeltelijk NVA'er en gedeeltelijk VB'er . jes temt toch op een partij waar je jezelf in terug vind? Of doe je je ogen dicht en druk/kleur je een bolletje?
Ik weet heel goed waar ik voor stem.
Ik stem alleen op partijen die opkomen voor een onafhankelijk Vlaanderen en dit totdat de Vlaamse republiek een feit zal zijn. Tot hiertoe kon ik dus enkel Vlaams Blok stemmen. Ik heb de NVA voor de eerste keer nog het voordeel van de twijfel gegeven. Als ze echter niet willen samenwerken met het Vlaams Blok rond die Vlaamse onafhankelijkheid dan kan ik enkel concluderen dat die Vlaamse onafhankelijkheid voor hen niet het belangrijkste is en dan krijgen ze mijn stem niet meer.

Ik kan mij vinden in verschillende standpunten van het Vlaams Blok doch niet in alle. Daarom dat ik dus geen Vlaams blokker ben.

PS. In feite moest Steve Stevaert morgen zeggen dat hij voor een Vlaamse republiek is, dan zou hij eventueel mijn stem kunnen krijgen. Probleem voor Steve STevaert zal zijn dat ik hem niet zal geloven.

Vlaanderen onafhankelijk
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be