![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook al is het de titel van deze thread ![]() Ga d�*�*rmee naar de politiek ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het bedrijf dat ze onderhoud krijgt belastingvermindering. De enige die nadelen heeft is de regering van de VS maar dat is toch niet ons probleem? ALs die firma het verwaarloosd dan vervalt het contract en kan de stad het terug zelf gaan doen, niks verloren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ten tweede ik doe bewust niet aan partij-politiek. Juist om dat er in elke partij zo wel van die lieden zijn te vinden. Vandaag wit morgen zwart. Neen dank U. Ik volg mijn eigen gedachte wel. En wat de boodschap betreft : Als die ontevreden persoon zijn eigen mening geeft dan is dat ook maar zijn eigen mening, niets meer maar ook niets minder. Heeft hij die 30 % op een wetenschappelijk onderbouwde manier kunnen bewijzen ? Dan zou het nieuws zijn. Nu is het gewoon een rondje natrappen, misschien wel in de hoop dat hij zich zo in een andere ruif kan invreten ? ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je kan FDW of Van Hecke een lul vinden, maar ze blijven wel altijd proper in hun discusies hé Piano, ik bedoel ze kunne misschien wel al eens een hard woord laten vallen, maar daar blijft het meestal ook bij, Als je dan ziet hoe een Annemans steeds netjes blijft in discusies, daar kunnen veel andere politici nog iets van leren. Ik vind dat je dat ook moet kunnen zeggen, ik heb dat nog maar zelden gezien bij anderen, ... Hoe reageer je zelf soms als er met modder naar je gegooid wordt, niet, ![]() Agalev en Spa zitten ook met uitschot, als je eerlijk bent met jezelf geef je dat toe, het is gewoon zo, iemand die geld piekt van eerlijke burgers is uitschot, dat is zeker even erg als iemand, een ... noemen, ... maar die blijven wel op post. Enige consequentie zou dus wel op zijn plaats zijn, andere mensen uitmaken voor uitschot en mestkever, maar blijkbaar kan de eigen messing maar niet opgekuist worden, ... |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() En ondertussen mag dat leugnachtig citaat blijven staan.
Conclusie: de moderators zijn hier idd niet objectief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom ik, zal maar ja zeggen om ambras te vermijden, maar ik denk dat de meeste mensen daar wel anders over denken, ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Dan ben ik ook een belg. Dat staat zo op mijn IK. Gruwel.
![]() Ik heb vorige keer zelfs 1 stem uitgebracht (voor de kamer trouwens) op de NVA. Wat ben ik dan eigenlijk ? ![]() ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
Nee de media wil sensatie en bij de gewone migrant met zijn, huis en tuin en werk vinden ze dat niet . Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() Gedeeltelijk NVA'er en gedeeltelijk VB'er . jes temt toch op een partij waar je jezelf in terug vind? Of doe je je ogen dicht en druk/kleur je een bolletje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst een aanlokkelijk contract, ge hapt, en dan hebben ze u met uw kloten, ... Want waar gade uw stront naartoe laten lopen als ge nie meer akkoord gaat met het contract, ? gade dan een nieuw rioleringsstelsel aanleggen, ? Nee braaf verder betalen, ... Het is even kortzichtig als een pensioenfonds van een bedrijf opeten om uw huidige schulden mee te egaliseren. Want wat gebeurd er met die riool contracten, ge verkoopt uw net, gooit de opbrengst in de bodemloze put, en dan beginde uw eigen rioolnet af te betalen, ! met dat verschil dat het niet stopt met afbetalen, want ge huurt het, ! het is nie meer van u, en op 't einde van 't contract als er moet gehernegosieerd worden, zulde dien amerikaan zijne grijns ies zien zie als hij u ziet afdruipen, ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() We zouden eens een kansberekening moeten maken, in hoeveel gevallen dan uiteindelijk een stem naar het Blok zou gaan, meer of minder? ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij ons is 't groene en ik druk die blikken altijd plat om er meer in te krijgen, ... ben ik nu gewoon gierig of een potentieel agalev stemmer, ? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik stem alleen op partijen die opkomen voor een onafhankelijk Vlaanderen en dit totdat de Vlaamse republiek een feit zal zijn. Tot hiertoe kon ik dus enkel Vlaams Blok stemmen. Ik heb de NVA voor de eerste keer nog het voordeel van de twijfel gegeven. Als ze echter niet willen samenwerken met het Vlaams Blok rond die Vlaamse onafhankelijkheid dan kan ik enkel concluderen dat die Vlaamse onafhankelijkheid voor hen niet het belangrijkste is en dan krijgen ze mijn stem niet meer. Ik kan mij vinden in verschillende standpunten van het Vlaams Blok doch niet in alle. Daarom dat ik dus geen Vlaams blokker ben. PS. In feite moest Steve Stevaert morgen zeggen dat hij voor een Vlaamse republiek is, dan zou hij eventueel mijn stem kunnen krijgen. Probleem voor Steve STevaert zal zijn dat ik hem niet zal geloven. ![]()
||
![]() |
![]() |