![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Geen enkele vlag is zuiver, noch de Vlaamse leeuw, noch de Belgische driekleur... Altijd zijn er mensen geweest die vlaggen, symbolen, ... in hun voordeel hebben gebruikt/misbruikt.
Zo is ook het Oostfront en de collaboratie geen zaak van de Vlaams-nationalisten alleen. Eerder in tegendeel, want er zijn verhoudingsgewijs meer Walen/Franstaligen gaan vechten aan het Oostfront dan Vlamingen. Het is dus vrij hypocriet dat sommige wallinganten of belgicisten steeds over WOII beginnen in discussies over het flamingantisme... iedereen is in hetzelfde bedje ziek. |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik dacht dat het verschil em lag in economische collaboratie/gaan vechten. ----------------------- 150 -----------------------
|
|
|
|
#28 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.p...rvieuw&start=0
|
|
|
|
#29 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blijkbaar gelooft u uw eigen leugens. Men kan evengoed beweren dat het Vlaams Blok ergens geschreven heeft dat er gaten in de ozonlaag komen door de migranten. Komaan, dat u uw ongelijk "niet wil toegeven begrijp ik maar al te best, maar ik hoop dat u tenminste eerlijk bent tegenover uzelf". |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 | ||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
De economische colaboratie heeft dan meer te maken met de bedrijven, niet met het onderscheid Vlaams-Waals. In Wallonië lag het aantal verklikkingen hoger, waardoor amnestie daar ook veel moeilijker ligt.. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Vreemdeling
|
Het spijt mij voor die brave meneer, maar die vlag is voor mij het symbool voor "VERFRANSING" en "UITBUITING" en "GEEN RESPECT VOOR ONZE TAAL EN CULTUUR". Dit uit eigen persoonlijke ervaring.
|
|
|
|
|
|
#34 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
OOh, bij de weg en voor ik het vergeet, ik heb dit nooit geschreven.
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Staatssecretaris
|
Daar gaat het hem net wel over, eerlijkheid. Maar ik ben geen politieker of advocaat, ik ben geen beroepsleugenaar. Als ik ergens niet zeker van ben vermeld ik dat erbij. Dat kun jij zelfs vaststellen.
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Staatssecretaris
|
Enne met een zee van tijd heb je wel meer mogelijkheden om een en ander op te zoeken, of niet soms?
Er zijn mensen die echter mijn discussie hierover kunnen bevestigen maar dat is toch geen bewijs voor jou. Trouwens moest ik het betreffende word document plaatsen zou je toch gemakkelijk kunnen beweren dat ik het zelf gemaakt heb.
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|