![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u het logisch dat we in Europa niet-Europese vreemdelingen opvangen ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
28 | 43,75% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
36 | 56,25% |
Aantal stemmers: 64. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons koloniale verleden is helemaal niks om fier op te zijn, maar probeer de mensen nu geen schuldgevoel aan te wrijven voor wat hun voorvaders deden.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens de VN is het momenteel de bevolkingsgroep die het meest aan genocide wordt blootgesteld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() [quote="Distel"]
Citaat:
Eén ding is zeker dat de volgende generaties gaan smeken om niet-europeanen..alleen al maar uw pensioentje te betalen..gezien de alsmaar groeiende vergrijzing vrees ik anders dat de rollen omgekeerd zouden kunnen worden , namelijk dat u de vluchting om economische redenen in China gaat staan popell en om binnen te geraken... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ge hebt dus alletwee ergens gelijk en ergens ongelijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
alleen al in Sudan en Tsjetsjenie denk ik dat bepaalde bevolkingsgroepen meer kans hebben om "gegenocideerd" te worden want daar is het conflict openlijk. Laat staan de conflicten waarvan de nieuwswaarde tre klein is om het nieuws te halen. De Hmong in Laos, die worden al meer dan 25 jaar opgejaagd en afgeschoten.
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die kunnen we alleen maar opvangen door niet-Europeanen te importeren..; Om wat te doen? Te werken? En wat doen we met die honderdduizenden werklozen die er al zijn? Een spuitje geven ofzo? Maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben dat wij de economische vluchtelingen van de toekomst worden. Dat zal dan wel voortvloeien uit het Alles Gaat Goed-beleid zeker..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Croo zal je met deze vraag zeker en vast met open armen ontvangen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag eens aan de top 50 bedrijfleiders wie dat de hardst werkende op de huidige arbeidsmarkt zijn , 95% niet-europeanen , grotendeels omdat ze een motivatie hebben om hun broodham te vinden , een Belg klaagt meer dan dat hij werkt da's de eindconclusie van grotendeels , 85% van het vuil werk wordt opgeknapt door niet-europeanen , kijk maar 'ns goed rond bij bvb wegen- en bouwwerken. Komt later niet klagen dat ge ze nodig hebt zoals in de tijd van de koolmijnen waar mijn gastarbeiders naar hier bracht..ik zeg het nogmaals ..ooit zullen rollen omkeren...begin al maar Chinees te leren..who knows.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() [quote="neruda"]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Proficiat!!! ![]() De titel van de topic daarentegen beïnvloed wel nog steeds het kiesgedrag! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neruda raaskaalt
Citaat:
Maar je hebt gelijk, als ik als bedrijfsleider moet kiezen tussen een Vlaming die ik 10 eu per uur moet betalen, of een Pool in Polen die ik maar 3 euro moet geven voor hetzelfde werk van dezelfde kwaliteit .Nog niet gesproken over de extra taksen die ik nog moet ophoesten om gewoon te kunnen ademen .Dan is het niet moeilijk, ik zou als bedrijfsleider België laten rotten in hun moeras van politieke wansmaak, betutteling, overregularisatie en overbevolking,met extra import.
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() Effe off topic. Iedereen is er blijkbaar over eens dat Turken een andere huidskleur hebben. Vind ik raar. Er zijn Turken die nog blanker zijn dan sommige West-Europeanen.
What gives? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |