![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij zijn het niet de Arabieren maar de inwoners van Leopoldsburg die het land onveilig maken.
Eerst die neo-nazis met hun aanslagen en die Thomas B geniet er ook nog van om wat volk af te slaan. en net lees ik dit op http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...BottomArtikels Blijkbaar staan er WEER twee van Leopoldsburg terecht voor een overval waarbij ze verschillende schoten losten en er verschillende gewonden vielen. Jaja, die van Leopoldsburg toch ![]() Ps:ben zelf van daar maar toch ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Vooral als ze weeral mijn schoteldoek gepikt hebben om rond hun hoofd te draaien.
![]() Voor alle duidelijkheid: dit was niet provocerend bedoeld.
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar gelden deze regels alleen maar voor het plebs. Verleden week kwam er een zwarte mercedes me voorbijgevlogen tegen een onwaarschijnlijke snelheid. Geen zwaailicht, geen sirene, niks. De nummerplaat begon met een P. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, ik weet het dat er teveel regels zijn, maar de regering doet er dan ook niets aan! Zelfs een systeem mét minister: KAFKA helpt niet. Ook het wetboek wordt elk jaar een serieus aantal bladzijden dikker. Binnen 100 jaar hebben we een bibliotheek met wetten en regels, verplichtingen, etc.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |