![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit nog niet lang op dit forum maar ik heb een sterke indruk dat pianist een kampioen is in deze post
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Niks van slagen onder de gordel, de realiteit. ![]() Jij zegt zelf dat die Georgiers naar hier komen uit armoede, Dit wil zeggen dat WIJ ze moeten onderhouden. ![]() Allemaal BUITEN, EIGEN VOLK EERST. ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Vlaams Blokkers buiten? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik denk niet dat je uit bent op een eerlijke discussie, want blijkbaar ben je verdwaald. Het Riool van Vlaanderen (=PI-forum) is de andere kant op. Maar ja, ik heb het al gezien dat het héél stilletjes is daar, want die zijn allemaal naar de Reichskristallnacht van het Blok. Ps: Tot later, want ik heb geen zin met een halve gek te zitten zeveren.
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
Ondertussen zijn deze laatsten ook nog eens op een frauduleuze manier aan de Belgische identiteitskaart geraakt (voor veel geld en met medewerking van Belgische magistraten en enkele politiekers), en het zal me benieuwen in hoeverre deze onverkwikkelijke zaak een weerslag zal hebben op de christen Georgiërs.
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij die Georgiërs van de Falconplein, toen iedereen er nog goedkope hifi ging kopen. Die mensen waren wel degelijk Georgiërs, spraken russich onder elkaar (of in ieder geval iets dat er op leek). Het enig verschil was dat een aantal onder hen een keppeltje op hun hoofd hadden. Maar dat kennen we hier in Vlaanderen ook, hé? Zou het kunnen dat je anti Vlaams Blok bent omdat het Vlaams Blok de joden en israel te vriend willen? Dat strookt inderdaad niet met jouw Georgisch Blok mentaliteit. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||
|
![]() Citaat:
Ik heb helemaal geen probleem met mensen die op een legale manier een handelszaak opstarten en runnen. De wet is er voor iedereen dus ook voor Georgiërs, ongeacht welke religie of nationaliteit ze zichzelf wensen toe te kennen. Maar ik was er bij toen ze in de Pelikaanstraat voor de zoveelste keer een razzia hielden in de goudwinkels aldaar, en als je dan die joodse Georgîërs hoort roepen "Gestapo", "Antisemieten!" enz... omdat de politie hun zaak sluit, niet omdat ze joden zijn maar omdat ze geen vestigingsvergunning hebben, of geen BTW of RSZ betalen, of omdat ze geen bedrijfsbeheerattest kunnen voorleggen, wordt ik daar behoorlijk boos om. Dat ze eerst zorgen dat ze met alle papieren in orde zijn, en als hun zaak dan nog gesloten word, mogen ze van mijn part nog 1000 keer "Gestapo!" blijven roepen, want dan roep ik nog met hen mee ook!
![]() |
![]() |
#32 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn goede en slechte Georgiërs, christenen en joden. Jij heb een groep Georgiërs die zich slecht misdroegen en waarvan een deel in ieder geval joods bleek te zijn omschreven als mensen die geen echte Georgiërs waren. Dat is even discriminerend als wat je van het Vlaams Blok beweert. Je hebt over 'deze zogenoemde Georgiërs' dezelfde discours gehouden als het Vlaams Blok over allochtoonse criminelen durft te spreken. With all due respect, ThePiano. Maar hier ben je serieus in de fout gegaan. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Nee, je verdraait mijn woorden weer. Voor mij part mag iedereen zich Georgiër noemen, maar als die joden afkomstig uit Georgië, zich in de eerste plaats 'jood' wensen te noemen, en vervolgens de nationaliteit aannemen die hen het beste past om hun zakelijke activiteiten uit te oefenen, en daarbij lak hebben aan de bestaande wetgeving, dan kaats ik de bal terug. En dat hebben de joden van Antwerpen ook gedaan. De benaming 'Georgische Maffia" is trouwens een uitvinding van de joodse gemeenschap van Antwerpen, die zich willen distancieren van deze groep zakenmensen. Normaal zouden ze moeten zeggen "Joodse Maffia" vermits deze groep overwegend van joodse religie is, maar ja dat is voedsel geven aan het sluimerend anti-semitisme in onze samenleving. De meeste joodse Georgiërs zijn ook helemaal niet geïnteresseerd in onze activiteiten. Als wij een culturele avond organiseren met Georgische dans en muziek, komt daar maar zeer zelden een joodse Georgiër op af. Zij hebben hun eigen cultureel en sociaal leven, met varianten op Georgische tradities en taal, maar de kloof wordt door hen open gehouden en niet door de Christen Georgiërs, die inderdaad trots zijn op hun origine (als volk) en erg nationalistisch zijn in het algemeen. Nota: dit is een algemeen gemiddelde kijk op de zaak, er zijn inderdaad uitzonderingen
![]() |
![]() |
#34 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een groep Georgiërs heeft zich een aantal jaren geleden in Antwerpen gevestigd. Een groot deel onder hen waren joden. Die groep Georgiërs ligt aan de basis van een aantal frauduleuze activiteiten en andere onfrisse praktijken, onder andere op het Falcon plein. Later en tot vandaag nog komen er meer Georgiërs naar ons land en de meeste onder hen zijn christenen, die bovendien bij jouw clubje komen aanbellen. In eerste instantie heb je de eerste Georgiërs (van het Falconplein) bestempeld als joden die geen echte Georgiërs zijn. Dit zijn twee lelijke veralgemeningen. Alle Georgische sjoemelaars van het Falconplein zijn joden, en alle joden die uit Georgië komen zijn geen echte Georgiërs. Bovendien zijn die criminele joden door de Antwerpse joden als Georgiërs bestempeld opdat die laatste groep zich zou kunnen distanciëren van de sjoemelende joden van het Falconplein. Later maak je een stapje terug door te schrijven dat ook de joden van het Falconplein toch wel afkomstig zijn uit Georgië , maar niet geïnteresseerd waren in jouw clubje. (so what?). En wat betreft de èchte Georgiërs, dat zijn christenen, en bovendien nationalisten. "diese Leute sind gute Deutsche und diese Leute sind Juden". Kom mij niet vertellen dat ik jouw woorden verdraai. Jij bent gewoon geen haar beter dan diegenen die je vol verwijten spuit. In dit geval zijn zowel de pot als de ketel op hun plaats. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En "Dit is de oude discussie over wat is een volk, identiteit, enz... zelfs FDW kon er geen touw aan vastknopen", krijgt van mij een nominatie voor zwakste argument van de dag.
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
En vraag zelfs eens aan die joden van Georgische bodem, wat ze eerst zijn, maar wees dan ook niet verbaasd als ze je antwoorden: Belg natuurlijk! want die nationaliteit hebben de meeste nu (mits de omkoopsom van 125.000 €) en dat kan geen enkele hier aanwezige Georgische vluchteling betalen. De joodse Georgiërs hebben met hun fraudeleuze activiteiten, het imago van Georgië en 'de Georgiërs' onnoemelijk veel schade toegebracht, die bijna onherstelbaar is. Die schade was al gebeurd nog vooraleer de eerste Georgische asielzoeker hier toekwam. En d�*t blijf hen ik bijzonder kwalijk nemen. En ik heb liever dat je mij ipv het label 'anti-semiet' wilt opkleven, je beter 'anti-crimineel' zou toedichten.
![]() |
![]() |
#40 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Jij bent niet alleen een Vlaams Blok hater, ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |