![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hoeveel zou het gekost hebben om die mensen te overhalen.Want een waal en een marokkaan met belgisch paspoort kunt ge alleen met geld zover krijgen dat ze iets voor je doen zoals ff hun mening zeggen al is het dan omdat ze er iets voor in de plaats krijgen.En natuurlijk zijn het de overlopers die erin trappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Zij hebben al de VOORSTANDERS, opnieuw gevraagt plus nog wat migranten. De tegenstanders "mochten niet meer meedoen wegens fout antwoord.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#23 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
We wachten... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waarom bewijzen wat we zeggen.Bewijs jij het tegendeel van wat we zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is toch vrije normaal dat de Waalse kranten proberen de opiniepeilingen naar hun "voordeel" te draaien. LeSoir is voor een groot deel in handen van de PS-maffia en die hebben al belang bij het vreemdelingenstemrecht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik het weet:
Volgens die professor hadden de mensen uit die vorige peiling (nog) niet goed begrepen waarover het in feite ging. Als Le Soir hetzelfde vraagt in het Frans begrijpen ze het natuurlijk WEL! Ofwel heeft LeSoir er ineens een hele uitleg bijgedaan? Maar misschien ligt het hieraan: Citaat:
![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() We is we en zeker niet ge met we bedoel ik degene die niet zo dwaas zijn de cijfers van le soir te geloven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() In het begin staat er dat Le Soir 1200 mensen heeft ondervraagd. Wat zijn 1200 mensen op een bevolking van een paar 100 000 man? Zo'n cijfers zijn helemaal ni representatief en ik lach er dus is mee!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is lachwekkend ook zoiets.Maar ja als ze maar bezig zijn en als ze zich maar amuseren he.Hoe meer kritiek op het vl bl hoe meer stemmers er de volgende keer op blok stemmen.Ik zou zeggen doe verder zoals je bezig bent komt de partij ten goede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen statistiek gekregen op school zeker? Ik neem aan beste heksken dat u de enquette gepubliceerd door de GVA om dezelfde reden nog veel minder als representatief beschouwt?!
Mais bon, zoals dejohan hier al heeft opgemerkt, hebben we dus noch van deze noch van enige ander uitgevoerd onderzoek gegevens in ons bezit i.v.m. de gebruikte onderzoeksvragen, bepaling van de ondervraagde personen, en meer van zulke irrelevante informatie.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vertel aan de groep Hersant en de groep Rossel dat ze daar niets meer te zeggen hebben: ze zullen verwonderd zijn! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() Kregen jullie ook een rush door je lichaam bij de beelden van de Vlaams Blok meeting
![]() GEEN VREEMDELINGENSTEMRECHT GDV!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
btw je ontwijkt mijn vraag, geef het maar toe je was ook stiekem 'eigen volk eerst' aan het roepen |
|||
![]() |
![]() |