![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Ik wou een paar maanden geleden zo'n micro audio installatietje voor in de veranda.
Bij Fnac gaan zien (toch niet de goedkoopste), eentje naar mijn zin laten demonstreren, 139 euro, goed, nog even nadenken. Bij MediaMarkt binnenwippen, identiek hetzelfde installatietje, 199 euro!!! (Je zou zot zijn hier te kopen!). Enkele weken later op de rommelmarkt eentje gekocht voor 12 euro, radio am en fm met rds, cassetterecorder en cd-speler. Alleen de afstandsbediening mankeert, maar die heb ik niet echt nodig. Speelt perfect! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() ![]() rommel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Alleszins heel wat rommel op zijn klak en zijne col.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Doet me denken aan:
Jaren geleden was de centrale verwarming bij mijn vader eens defect. De reparateur herstelde het elektronisch paneel en liet het vervangen stuk op de ketel liggen. Een elco-condensatortje van toen 7Bfr in de winkel. Rekening: ca. 2500Bfr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ware het niet dat ik in het midden van m'n bezigheden (in m'n bureau) niet naar de keuken wil trippelen elke keer ik een taske koffie wil [en dat komt redelijk vaak voor]. Ik h�*d zo'n indrukwekkend expressomachien, maar da's ook nogal "morsig" in een kantooromgeving (komt redelijk wat water bij kijken; elementjes afspoelen en zo...). Vandaar dus die handige Senseo (ik heb ook een hekel aan zo'n termos die een halve dag heeft staan walmen; doet me teveel aan de ambtenarij denken om één of andere reden)... De koffiepads zijn duur, te duur zelfs; maar het relatieve comfort heeft z'n prijs en ik wil die er desnoods nog bijnemen. [trouwens, er zijn tegenwoordig al goeie en goedkopere pads op de markt] En het water in mijn woning wordt aan de bron al ontkalkt, dus dat zit wel snor... Maar los daarvan: voor een écht goed potje koffie moet ge idd. die degelijke Italiaanse Bialetti hebben. Onverwoestbaar ding; de mijne gaat al meer dan dertig jaar mee.
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Tifa is veel stoerder als avatar o_O
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bij de Duitsers zag het er gewoon mooier uit.
![]() |