![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() Heb gisteren nog met Finse vrienden gebeld, en ineens maar effe die hondenneukeraffaire opgehaald. Toen ik zei dat sex tussen mensen en honden in België, goedkeuring krijgt van de rechters hier, werd het 10 sec stil aan de andere kant van de lijn.
![]() Kreeg ik de vraag of 'k het nog eens wou herhalen. Natuurlijk kan dat. Het antwoord welke ik kreeg was dan: THEY DO HAVE A PROBLEM IN BELGIUM ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Raar kadees dat hier rondhangen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Zijn die honden eigenlijk klaargekomen? Zo ja, dan zou ik de man ook vrijspreken. Zo niet, verplicht pijpen van al zijn slachtoffers tot het zover is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar als dat zo is, dat die beesten daar al toe geneigd zijn, als je die dan de toelating geeft,is toch helemaal het hek van de dam? Nu kunt ge hem nog in bedwang houden, die Rotweiller, heb ik verstaan.Maar als het taboe voor hem opgeheven is, dan slagen die zijn stoppen toch kompleet door.We mogen dan zeggen dat dat beest zot geworden is.Een gevaar voor andere mensen, dan voor die ene mafkees die graag met dieren "de liefde bedrijft".En als die dan eens een wandelingetje gaat maken op straat, en hij ziet daar een dame langskomen die hem inspireert...of een man, als het een homo, of een bi-seksueel is... Op basis van deze gevaren o.a. wil ik dat laten verbieden, die smeerlapperij met beesten, vermits men met de beesten zelf niks inzit , als ik zie dat die hondenneuker vrij is gesproken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ooit slachtoffer geweest: in zetel, kop op mijn schoot, aai aai brave hond, floeps 1poot, 2poten en lap ik lag er. De eigenaar zat op 1m afstand en heeft hem van me getrokken, naar zijn voeten gegeven maar Herr Rottweiler was totaal niet onder de indruk.. Ik heb nooit meer "aai aai" gedaan maar ook dat hielp niet, de week later besprong hij me langs achter. Even dacht ik dat ik zijn uitverkorene was maar hij bleek er een hele harem op na te houden. Laatst gewijzigd door circe : 9 november 2006 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Als dat beest er geen zeer van heeft is dat nog altijd beter dan de behandeling die ze in de oosterse keukens krijgen. Ik zie niemand klagen over de manier waarop het vlees op ons bord geraakt, die beesten zijn vermoord. Ik denk dat heel wat koeien ook liever eens van 't grond gegaan waren dan opgegeten.
Als dat die man van gedwongen perversiteiten met andere mensen tegenhoudt, mij niet gelaten, laat Fifi dan maar aanrukken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Kunt ge u het volgende voorstellen: een kinderverkrachter moet voor de rechtbank komen, maar krijgt geen straf. Enkel 500€ boete omdat hij ook prentjes van die verkrachting op het net heeft gezet. De kans is groot dat wanneer hij buitenstapt, hij stande pede naar Plopsaland trekt om een dagticketje te kopen, zodat hij zijn hobby kan verder zetten. ![]() Als iedereen met zijn voiture 160 rijdt in plaats van 120, en ge gaat er niet voor gestraft worden, hoeveel gaan er nog 120 bollen? Ze vonden het op de rechtbank blijkbaar niet nodig om hondenneuker te straffen. Moeten ze ook niet janken achteraf wanneer er in het buitenland weer volop gelachen wordt met die vettige Belgjes. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die mens is tenminste zo moedig om ne foto van zichzelf als avatar te gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit is wel dat die man er zeer ongezonde praktijken op na houdt.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Derk de Tweede ![]() http://images.fok.nl/upload/050318_7...i-lovedogs.gif Het is intens triest en ziek.
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar toch moest ik hard lachen. als je aan een penis wilt zuigen, doe het dan aub aan een menselijke penis. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |