Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 november 2006, 12:49   #21
Pukkie
Burger

Pukkie's schermafbeelding

Standaard

Heb gisteren nog met Finse vrienden gebeld, en ineens maar effe die hondenneukeraffaire opgehaald. Toen ik zei dat sex tussen mensen en honden in België, goedkeuring krijgt van de rechters hier, werd het 10 sec stil aan de andere kant van de lijn.
Kreeg ik de vraag of 'k het nog eens wou herhalen. Natuurlijk kan dat.
Het antwoord welke ik kreeg was dan: THEY DO HAVE A PROBLEM IN BELGIUM
Pukkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 12:58   #22
Pukkie
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coekie Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom sex met dieren strafbaar zou moeten zijn. Niet dat ik zelf de drang voel om een hond te neuken maar als iemand anders zich daar goed bij voelt laat die mens dan doen.
Arré kroket. Zou het kunnen dat pedofielen misschien soortgelijks reageren? Waarom geen kind neuken, als een volwassene er zich maar goed bij kan voelen???
Raar kadees dat hier rondhangen.
Oud 9 november 2006, 13:19   #23
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Zijn die honden eigenlijk klaargekomen? Zo ja, dan zou ik de man ook vrijspreken. Zo niet, verplicht pijpen van al zijn slachtoffers tot het zover is!
Metal Tom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 13:25   #24
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Waaruit nu ook officieel de allang vermoede bestialiteit van de rechtspraak bevestigd wordt.

Op zijn hondjes een beurt geven, die rechter.
De rechter past de wet toe. Als men het hier niet mee ee,s is moet men proberen de wet te veranderen.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 14:03   #25
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik neem idd linkse mensen als voorbeeld. Wie weet ga ik seffes een paard pijpen of morgevroeg word ik misschien wakker in een vreemde runderkut, ge kunt nooit weten met die cannabis.
probeer het eens met een dood, mannelijk jong van een hyena.Dan ben je tegelijkertijd necro-homo-pedo en zoophiel D�*t is pas pervers!Doen, bhairav! Daarmee ben je zeker dat je mensen kunt schokken!En de hyena is omdat dat het beest is waar je me het meest aan doet denken...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 14:12   #26
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dikke zever! dat wordt helemaal niet aangeleerd. Ik ken mensen met een Rotweiler die amper in bedwang te houden is "als hij zijn kuren krijgt", ik kan je verzekeren dat je er niet goed van bent als die je eventjes bespringt.
Nee,dank u hartelijk
Maar als dat zo is, dat die beesten daar al toe geneigd zijn, als je die dan de toelating geeft,is toch helemaal het hek van de dam? Nu kunt ge hem nog in bedwang houden, die Rotweiller, heb ik verstaan.Maar als het taboe voor hem opgeheven is, dan slagen die zijn stoppen toch kompleet door.We mogen dan zeggen dat dat beest zot geworden is.Een gevaar voor andere mensen, dan voor die ene mafkees die graag met dieren "de liefde bedrijft".En als die dan eens een wandelingetje gaat maken op straat, en hij ziet daar een dame langskomen die hem inspireert...of een man, als het een homo, of een bi-seksueel is...
Op basis van deze gevaren o.a. wil ik dat laten verbieden, die smeerlapperij met beesten, vermits men met de beesten zelf niks inzit , als ik zie dat die hondenneuker vrij is gesproken...
Oud 9 november 2006, 14:18   #27
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Zijn die honden eigenlijk klaargekomen? Zo ja, dan zou ik de man ook vrijspreken. Zo niet, verplicht pijpen van al zijn slachtoffers tot het zover is!
zijn kont insmeren met vaginaal fluïdum van een loopse teef, vastbinden op een ton, kont in de lucht, en in het hondenasiel plaatsen, toegankelijk aan alle hondjes
Oud 9 november 2006, 14:54   #28
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar als dat zo is, dat die beesten daar al toe geneigd zijn, als je die dan de toelating geeft,is toch helemaal het hek van de dam? Nu kunt ge hem nog in bedwang houden, die Rotweiller, heb ik verstaan
Maar nee, je begrijpt het niet. Uiteraard wordt hij tegengehouden, maar dat verandert totaal zijn houding niet hoor.
Ik ben ooit slachtoffer geweest: in zetel, kop op mijn schoot, aai aai brave hond, floeps 1poot, 2poten en lap ik lag er. De eigenaar zat op 1m afstand en heeft hem van me getrokken, naar zijn voeten gegeven maar Herr Rottweiler was totaal niet onder de indruk..

Ik heb nooit meer "aai aai" gedaan maar ook dat hielp niet, de week later besprong hij me langs achter. Even dacht ik dat ik zijn uitverkorene was maar hij bleek er een hele harem op na te houden.

Laatst gewijzigd door circe : 9 november 2006 om 14:56.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 16:17   #29
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coekie Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom sex met dieren strafbaar zou moeten zijn. Niet dat ik zelf de drang voel om een hond te neuken maar als iemand anders zich daar goed bij voelt laat die mens dan doen. Uiteraard kan het niet de bedoeling zijn om een dier onnodig te laten lijden, penetratie van bv. kippen of kleine honden lijkt me dan ook uitgesloten.

Coekie
behalve as ge ne kleine lul hebt natuurlijk....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 16:30   #30
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pukkie Bekijk bericht
Heb gisteren nog met Finse vrienden gebeld, en ineens maar effe die hondenneukeraffaire opgehaald. Toen ik zei dat sex tussen mensen en honden in België, goedkeuring krijgt van de rechters hier, werd het 10 sec stil aan de andere kant van de lijn.
Kreeg ik de vraag of 'k het nog eens wou herhalen. Natuurlijk kan dat.
Het antwoord welke ik kreeg was dan: THEY DO HAVE A PROBLEM IN BELGIUM
Wie zegt dat ze de goedkeuring krijgen? Waar haal je dat?
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 16:36   #31
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Als dat beest er geen zeer van heeft is dat nog altijd beter dan de behandeling die ze in de oosterse keukens krijgen. Ik zie niemand klagen over de manier waarop het vlees op ons bord geraakt, die beesten zijn vermoord. Ik denk dat heel wat koeien ook liever eens van 't grond gegaan waren dan opgegeten.

Als dat die man van gedwongen perversiteiten met andere mensen tegenhoudt, mij niet gelaten, laat Fifi dan maar aanrukken.
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 16:37   #32
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Maar nee, je begrijpt het niet. Uiteraard wordt hij tegengehouden, maar dat verandert totaal zijn houding niet hoor.
Ik ben ooit slachtoffer geweest: in zetel, kop op mijn schoot, aai aai brave hond, floeps 1poot, 2poten en lap ik lag er. De eigenaar zat op 1m afstand en heeft hem van me getrokken, naar zijn voeten gegeven maar Herr Rottweiler was totaal niet onder de indruk..

Ik heb nooit meer "aai aai" gedaan maar ook dat hielp niet, de week later besprong hij me langs achter. Even dacht ik dat ik zijn uitverkorene was maar hij bleek er een hele harem op na te houden.
wat moet ik hier uit opmaken, dat met beesten vrijen in feite hun grote droom is? Dat die beesten niets liever zouden willen?En dat we die "hondeliefhebber" dan ook niet moeten lastig vallen?
Oud 9 november 2006, 16:40   #33
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 17:11   #34
Pukkie
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Wie zegt dat ze de goedkeuring krijgen? Waar haal je dat?
Door hondenneuker, of moet ik zeggen hondofiel of dierofiel , niet te straffen, is de deur wagenwijd opengezet voor veelvuldig misbruik. M.a.w.: de pervertjes krijgen carte blanche.
Kunt ge u het volgende voorstellen: een kinderverkrachter moet voor de rechtbank komen, maar krijgt geen straf. Enkel 500€ boete omdat hij ook prentjes van die verkrachting op het net heeft gezet. De kans is groot dat wanneer hij buitenstapt, hij stande pede naar Plopsaland trekt om een dagticketje te kopen, zodat hij zijn hobby kan verder zetten. Als hij toch niet gestraft wordt?
Als iedereen met zijn voiture 160 rijdt in plaats van 120, en ge gaat er niet voor gestraft worden, hoeveel gaan er nog 120 bollen?
Ze vonden het op de rechtbank blijkbaar niet nodig om hondenneuker te straffen. Moeten ze ook niet janken achteraf wanneer er in het buitenland weer volop gelachen wordt met die vettige Belgjes.
Oud 9 november 2006, 17:17   #35
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pukkie Bekijk bericht
... Moeten ze ook niet janken achteraf wanneer er in het buitenland weer volop gelachen wordt met die vettige Belgjes.
de reputatie van "vettige Belgjes" zal toch wel eerder veroorzaakt worden door uw avatar dan door onze rechters, denk je niet?

Oud 9 november 2006, 17:19   #36
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

die mens is tenminste zo moedig om ne foto van zichzelf als avatar te gebruiken.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 17:22   #37
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Ik zou dat toch niet op één lijn zetten met pedofilie en verkrachting.

Ik lig er eigenlijk niet wakker van dat die man niet veroordeeld is. Als je bedenkt dat bijna alle incestzaken gesponeerd worden, dat vind ik toch wel een stukje erger.
Feit is wel dat die man er zeer ongezonde praktijken op na houdt.
Oud 9 november 2006, 17:22   #38
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Derk de Tweede
http://images.fok.nl/upload/050318_7...i-lovedogs.gif

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
Het is intens triest en ziek.
Oud 9 november 2006, 17:26   #39
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Derk de Tweede
http://images.fok.nl/upload/050318_7...i-lovedogs.gif

Het is intens triest en ziek.
het beeld van die vent is triest en ziek, ja.

maar toch moest ik hard lachen. als je aan een penis wilt zuigen, doe het dan aub aan een menselijke penis.

Oud 9 november 2006, 17:28   #40
Pukkie
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
de reputatie van "vettige Belgjes" zal toch wel eerder veroorzaakt worden door uw avatar dan door onze rechters, denk je niet?

Het probleem is dat mijn avatar veel meer vertrouwen inboezemd, dan sommige van die rechters hun tronies.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be