Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Is Filip Dewinter een racist?
Zonder enige twijfel, hij is zo racistisch als een SS-er 11 29,73%
Die vent heeft toch racistische trekjes 1 2,70%
Neen, maar hij laat zich wel soms uit op een manier die racistisch klinkt 8 21,62%
Helemaal niet, hij is een grote humanist 17 45,95%
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 7 november 2003, 14:16   #21
heksken
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heksken
Ja ok maar daar moeten ze zich dan ook nog mee willen bezig houden ook hé.
En naar de BUB luisteren is geen slecht idee, maar zoals elke partij voor het cordon is, lijkt het mij logischer de kiezers van het VB niet uit te sluiten. Kwestie van het slim te spelen hé.
Is het dan niet eenvoudiger om het cordon op te blazen en ze mee laten doen met en coalitie?

Op die manier is iedereen blij : dekiezers van het Blok, de verkozenen van het Blok, de coalitiepartners van de andere partijen die meedoen, en zelfs de oppositie die dan eindelijk eens het Blok kan bekritizeren op grond van bestuursdaden, niet op grod van toespraken.
Das nog is gesproken sé!! Maar ge moogt nie vergeten dat andere partijen bang zijn voor de negatieve (?) macht die het VB zou kunnen krijgen hé. De afschaffing van het cordon zal er nooit komen vrees ik.
heksken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2003, 14:19   #22
heksken
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joriske
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heksken
Filip De Winter is een volksvertegenwoordiger in die zin dat hij spreekt zoals een deel (en ik zeg wel degelijk een deel) van de bevolking denkt! Of dat racistisch is of niet, dat laat ik buiten beschouwing, want partijen die met hun vreemdelingenstemrecht stemmen proberen te ronselen gebruiken allochtonen enkel als reclamebord voor de volgende verkiezingen!
Filip De Winter daarentegen durft openlijk uitkomen voor zijn misnoegen naar allochtonen toe.
Wie de racisist is, is mss duidelijk, maar wie de hypocrieten zijn, DAT is nog VELE duidelijker!
Racisisten, zijn dat inwoners van gebouwen in Rococo-stijl?

Even serieus : jij hebt gelijk. FDW zegt gewoon wat honderdduizenden mensen denken. Daarom stemmen ook 750.000 mensen op die partij.
Als 750,000 mensen denken dat de aarde plat is is of dat men de Joden mag afranselen is dat nog niet zo.

Er is een mooi en moeilijk woord voor iemand die altijd "zegt want de mensen denken" ipv zelf te denken: demagoog.

Bovendien zegt FDW niet wat [size=7]de mensen[/size] (hier heb je die uitdrukking weer, ik dacht dat Steve Stevaert die had gepatenteerd ) denken. De meerderheid van [size=7]de mensen[/size] stemt noch voor het blok, noch voor Dewinter en bovendien degouteert die broekvent de meeste mensen die buiten zijn fanclub vallen.
Het is nie omda Hitler vroeger dacht het goede te doen met de joden te vergassen dat ik daar achter sta hé! Ik verafschuw die praktijken zelfs!
Maar dat is zoiets wat ik niet begrijp.
Als FDW zo gevaarlijk is als de meesten beweren, had hij al lang, net zoals Hitler opgestaan uit de massa en was hij al héél lang bezig met elke allochtoon hier te liquideren hoor!

Maar zoals ik al meer heb gezegd: hier geldt het principe van de vrije meningsuiting en dus heeft ook het VB én FDW het recht dit te doen.
1 groot gegeven: elke andere hypocriete partij laat het niet toe, juist door het cordon! Schaf dit af en bij die grote meerderheid van DE MENSEN zal er nog een grotere groep zich aansluiten.
Had je nog niet door wss...
heksken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2003, 18:30   #23
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

kweethetwelenkweethetni's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kweethetwelenkweethetni
FDW is de man voor het volk .En racistisch ja hallo zeker.Als ik morgen een turk mijn fiets uit de garage zie pakken en ermee wegrijden ;ik ga aangifte doen en ze vragen heb je gezien wie het was;ik zeg het was een turk dat is al wat ik zag:wel dan kreeg ik als antwoord dat ik een racist was .Toen in men wagen werd ingebroken een vw golf kreeg ik te horen dat het men eigen schuld was ik wist toch dat iedereen zo een wagen wilde.Wel zo wordt je racist.
kweethetwelenkweethetni,
wéét je dan wie er in je Golf inbrak?
Of gok je maar in 't wilde weg?
Of zou je 't liefste hebben dat het een allochtoon was om nog maar eens op die volgens jou (expletive deleted) allochtonen te kunnen kappen????
Ik heb hier niet gezegd dat het een migrant was in die men golf heeft opengebroken dat insinueerde wel de politie he.Maar dat het een turk was die er met men fiets vandoor ging da heb ik wel gezien en moet ik dan zeggen dat het een chinees was.Ik gok nooit in het wilde weg.Ik zou wel eens in het wilde weg willen schieten liefst op een zelfgekozen locatie.
kweethetwelenkweethetni is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2003, 13:25   #24
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ja, die Steve of Robert kan ik ook niet hebben, die hangt de populaire uit maar is in zijn binnenste volgens mij een duivels gewiekste, altijd berekenende politicus.

U slaat nagels met koppen Joris. Waar is uw VLD-logo trouwens????
Oud 8 november 2003, 15:00   #25
pistoléke
Burgemeester

pistoléke's schermafbeelding

Standaard

nope de winter is geen rascist no way,volgens mij zitten er onder de allochtonen of de islamieten heel wat meer rascisten
Oud 8 november 2003, 16:45   #26
Joriske
Gouverneur

Joriske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
Citaat:
Ja, die Steve of Robert kan ik ook niet hebben, die hangt de populaire uit maar is in zijn binnenste volgens mij een duivels gewiekste, altijd berekenende politicus.

U slaat nagels met koppen Joris. Waar is uw VLD-logo trouwens????
Hier is em se:
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT."
Joriske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2003, 12:43   #27
VLAAMS VOETVOLK
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P.D.R.
Waarom schrijft iedereen Filip Dewinter,en waarom staat zijn naam zo ook vermeld op de nationale website van het Vlaams Blok
Op zijn paspoort staat Philip Dewinter.
Blijkbaar had dit tijdens de wereldoorlog een betekenis
Mijn informatiebron;Mijnheer Debaets(Deurne-Antwerpen).
Filip, Philip, Philippe - who cares. Ge weet wel wie ik bedoel he. De broekvent met een grote mond die in't Vlaams Blok iedereen rondcommandeert als een dictatortje.

Hij komt nog niet aan de enkels van dictator De Gucht, ivm commaderen. filip De Winter is één van de GROOTSTE Vlaamse politiekers, De G(kl)ucht reikt maar tot de enkels van filip op politiek vlak.
Oud 9 november 2003, 13:13   #28
Joriske
Gouverneur

Joriske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VLAAMS VOETVOLK
Citaat:
Citaat:
Waarom schrijft iedereen Filip Dewinter,en waarom staat zijn naam zo ook vermeld op de nationale website van het Vlaams Blok
Filip, Philip, Philippe - who cares. Ge weet wel wie ik bedoel he. De broekvent met een grote mond die in't Vlaams Blok iedereen rondcommandeert als een dictatortje.

Hij komt nog niet aan de enkels van dictator De Gucht, ivm commaderen. filip De Winter is één van de GROOTSTE Vlaamse politiekers, De G(kl)ucht reikt maar tot de enkels van filip op politiek vlak.
Vlaams Blokkers denken blijkbaar dat FDW een grote humanist is. Dat zegt niets over FDW, wél heel veel over Vlaams-Blokkers.
Joriske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2003, 19:54   #29
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VLAAMS VOETVOLK
Citaat:
Citaat:

Vlaams Blokkers denken blijkbaar dat FDW een grote humanist is. Dat zegt niets over FDW, wél heel veel over Vlaams-Blokkers.
Hoe kun jij weten of vb'rs denken dat fdw een humanist is, misschien vinden ze allemaal wel dat hij een grote ei*el is maar omdat de andere politiekers de meningen van een groot aantal mensen gewoon weglacht steunen ze hierdoor natuurlijk de enigen die naar hen luisterd, maar dat is voor de meeste linkse stemmers en politiekers een grijs gebied wat ze nooit zullen begrijpen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be