![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Nog een uur of twee.
![]() Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 9 november 2006 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal immoreel programma. Deelnemers die niet intelligenter zijn dan chimpansees. Degoutant, walgelijk.
En een garantie voor een hilarische avond, uiteraard. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Je kan zeggen van bvb. Paco wat je wil, maar toch niet dat het een uil is... Dit is echt zo'n op vooringenomen houding... En for the record:ik vind Temptation Island een vreselijk programma, totaal niet met U L te vgl. Undercover Lover rules! ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij voorbaat concluderen dat je dom bent omdat je daaraan meedoet slaat nergens op, ik denk dat je daar wel mee akkoord gaat als je er even over nadenkt. ![]() Sommige van die koppelhelften in het spel zijn veel cooler dan de vrijgezellen en de meesten zijn ok. De meesten zou je best cool vinden in het echte leven en helemaal niet dom-die conclusie is volgens mij vooral op vooroordelen gebaseerd. Heb je het programma al bekeken? ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 9 november 2006 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het enige programma in dat genre dat ik bekijk is 'the block'....maar da's wel goede bullshit imho. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh... als ik die commentaren hier zo lees: ben ik blij dat ik daar nog niet naar gekeken heb!
![]() (niet echt mijn ding, zulke programma's) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Undercover Lover is niet één van die programma's. Ik kan het weten, ik haat dat soort programma's. Ik heb echter meegekeken de eerste aflevering omdat ik bezoek had die wilde kijken en ik lang niet gezien had en heb mijn mening volledig moeten herzien.
Het is wel deels zo'n programma. Door dommeriken als Nicole en Nico en saaie pieten als Dounia en Remco. Paco, Annushka, Dido, Eric, Ivo, noem maar op maken het programma echter meer dan de moeite waard en sturen het in een hele andere richting dan men aanvankelijk zou verwachten. Mogen we bovendien concluderen dat de negatieven voornamelijk komen van zij die niet kijken? Veelal vergezeld van en gebaseerd op de bevooroordeelde veralgemening "dat soort programma's"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou nu eenmaal niet van programma's waarin "koppels" de standvastigheid van hun relatie testen voor gans televisiekijkend Vlaanderen.
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het blijft dus wel voor een groot gedeelte psychologisch voyeurisme natuurlijk ... je praat me hier zojuist een schuldgevoel aan zo hoor ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb voor het eerst een aflevering bijna helemaal bekeken (begin wel gemist) en ik snap nie eens hoe het spel in elkaar zit ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |