Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 november 2006, 20:20   #21
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Nog een uur of twee. *popel popel popel*

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 9 november 2006 om 20:21.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 20:32   #22
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Totaal immoreel programma. Deelnemers die niet intelligenter zijn dan chimpansees. Degoutant, walgelijk.

En een garantie voor een hilarische avond, uiteraard.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 20:43   #23
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Totaal immoreel programma. Deelnemers die niet intelligenter zijn dan chimpansees. Degoutant, walgelijk.

Ik begrijp die houding niet goed.
Je kan zeggen van bvb. Paco wat je wil, maar toch niet dat het een uil is...

Dit is echt zo'n op vooringenomen houding...

En for the record:ik vind Temptation Island een vreselijk programma, totaal niet met U L te vgl.
Undercover Lover rules!
Oud 9 november 2006, 21:04   #24
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Of bende bonobos zoals Erik uit Paradise Hotel dus wist te vertellen

Citaat:
Nog een uur of twee. *popel popel popel*
Ik popel alvast mee
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 21:19   #25
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht

Varkens die aan zo'n troep meedoen kunnen toch niet intelligent zijn? Ik ken hen natuurlijk niet persoonlijk, maar ik denk toch niet dat het gezamelijk iq van die troep de 100 overstijgt.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 21:28   #26
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Varkens die aan zo'n troep meedoen kunnen toch niet intelligent zijn? Ik ken hen natuurlijk niet persoonlijk, maar ik denk toch niet dat het gezamelijk iq van die troep de 100 overstijgt.
Wees maar zeker van wel. Ze doen mee voor het geld en omdat het een uitdaging is (sommigen-waarom die Dounia en haar vriend en die Nicole en Remco meedoen en die Inge en Steven eigenlijk ook, weet ik niet). Er staat 100000€ op het spel ...
Bij voorbaat concluderen dat je dom bent omdat je daaraan meedoet slaat nergens op, ik denk dat je daar wel mee akkoord gaat als je er even over nadenkt.
Sommige van die koppelhelften in het spel zijn veel cooler dan de vrijgezellen en de meesten zijn ok. De meesten zou je best cool vinden in het echte leven en helemaal niet dom-die conclusie is volgens mij vooral op vooroordelen gebaseerd.

Heb je het programma al bekeken?

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 9 november 2006 om 21:29.
Oud 9 november 2006, 22:28   #27
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik moet u hierin bijtreden. Ik kijk nooit naar bullshit-programma's als deze. M'n vriendin wel, maar da's weeral een reden voor mij om op dat moment ff te politics'en .

Het enige programma in dat genre dat ik bekijk is 'the block'....maar da's wel goede bullshit imho. (oa. omdat ik midden in verbouwingen zit)
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 23:19   #28
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Goh... als ik die commentaren hier zo lees: ben ik blij dat ik daar nog niet naar gekeken heb!

(niet echt mijn ding, zulke programma's)
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 23:37   #29
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Undercover Lover is niet één van die programma's. Ik kan het weten, ik haat dat soort programma's. Ik heb echter meegekeken de eerste aflevering omdat ik bezoek had die wilde kijken en ik lang niet gezien had en heb mijn mening volledig moeten herzien.

Het is wel deels zo'n programma. Door dommeriken als Nicole en Nico en saaie pieten als Dounia en Remco. Paco, Annushka, Dido, Eric, Ivo, noem maar op maken het programma echter meer dan de moeite waard en sturen het in een hele andere richting dan men aanvankelijk zou verwachten.

Mogen we bovendien concluderen dat de negatieven voornamelijk komen van zij die niet kijken? Veelal vergezeld van en gebaseerd op de bevooroordeelde veralgemening "dat soort programma's"?
Oud 9 november 2006, 23:39   #30
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Mogen we bovendien concluderen dat de negatieven voornamelijk komen van zij die niet kijken? Veelal vergezeld van en gebaseerd op de bevooroordeelde veralgemening "dat soort programma's"?
Ik heb mijn antwoord gebaseerd op de commentaren die ik hier gelezen heb, zoals ik ook vermeld heb in mijn post.

Ik hou nu eenmaal niet van programma's waarin "koppels" de standvastigheid van hun relatie testen voor gans televisiekijkend Vlaanderen.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 23:49   #31
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik hou nu eenmaal niet van programma's waarin "koppels" de standvastigheid van hun relatie testen voor gans televisiekijkend Vlaanderen.
... en Nederland. Mits het om dezelfde serie gaat natuurlijk. Een aantal deelnemers had een duidelijk Vlaams accent, dus het zal wel dezelfde serie zijn. Maar eerlijk gezegd ben ik na 5 min. afgehaakt
Oud 10 november 2006, 01:53   #32
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Undercover Lover is niet één van die programma's. Ik kan het weten, ik haat dat soort programma's. Ik heb echter meegekeken de eerste aflevering omdat ik bezoek had die wilde kijken en ik lang niet gezien had en heb mijn mening volledig moeten herzien.

Het is wel deels zo'n programma. Door dommeriken als Nicole en Nico en saaie pieten als Dounia en Remco. Paco, Annushka, Dido, Eric, Ivo, noem maar op maken het programma echter meer dan de moeite waard en sturen het in een hele andere richting dan men aanvankelijk zou verwachten.

Wel, omwille van jou aanbevelingen heb ik vanavond een beetje gekeken, maar ik treed Kim bij. Het blijft een programma zoals zovelen in een rij. Ik vind het stom en tijdverspillend.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2006, 01:53   #33
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wel, omwille van jou aanbevelingen heb ik vanavond een beetje gekeken, maar ik treed Kim bij. Het blijft een programma zoals zovelen in een rij. Ik vind het stom en tijdverspillend. Het is mijn ogen nergens anders.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2006, 09:07   #34
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
ik weet het.
ik hoop alleen dat ze daar mensen insteken die weten wat ze doen.
je zou gerust een programma kunnen maken met mensen die borderline problemen hebben of psychotisch zijn. Maar dat zijn mensen die problemen hebben en die dikwijls enorm veel moeite hebben om met die problemen juist om te gaan. Veel psychotici hebben tijdens een opstoot ongelooflijk weinig ziekteinzicht. Laat die wat "gekke dingen" doen en je hebt misschien amusante televisie, maar of dat nou zo wenselijk is...
... alleen mensen die een beetje besef hebben en weten wat ze doen, doen daar niet mee mee, of op een heel saaie manier ...

het blijft dus wel voor een groot gedeelte psychologisch voyeurisme natuurlijk ...

je praat me hier zojuist een schuldgevoel aan zo hoor ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2006, 09:08   #35
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
... alleen mensen die een beetje besef hebben en weten wat ze doen, doen daar niet mee mee, of op een heel saaie manier ...

het blijft dus wel voor een groot gedeelte psychologisch voyeurisme natuurlijk ...

je praat me hier zojuist een schuldgevoel aan zo hoor ...
sorry
Oud 10 november 2006, 09:09   #36
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky Bekijk bericht
Wel, omwille van jou aanbevelingen heb ik vanavond een beetje gekeken, maar ik treed Kim bij. Het blijft een programma zoals zovelen in een rij. Ik vind het stom en tijdverspillend. Het is mijn ogen nergens anders.
ik ben blijkbaar dommer dan de deelnemers.
ik heb voor het eerst een aflevering bijna helemaal bekeken (begin wel gemist) en ik snap nie eens hoe het spel in elkaar zit
Oud 10 november 2006, 09:10   #37
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

En for the record:ik vind Temptation Island een vreselijk programma, totaal niet met U L te vgl.
Undercover Lover rules!
UL is idd sletteneiland in het kwadraat ! ... toch allemaal goeie tv hoor ... zo ver erover dat t echt plezant wordt
Oud 10 november 2006, 09:12   #38
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
sorry
no probleme, is jou schuld ook niet hé, dat hyperactief geweten zeul ik al langer mee ... een echte pest is het !
Oud 10 november 2006, 10:43   #39
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
UL is idd sletteneiland in het kwadraat ! ... toch allemaal goeie tv hoor ... zo ver erover dat t echt plezant wordt
Idd, en met enkele kleurrijke figuren erbij is het cool. Met allemaal kandidaten als Dounia, Remco, Nicole etc. zou het een programma zijn die het bloed onder m'n nagels trekt en zou ik meteen wegzappen. Maar Paco, Ivo, Annush, Dido Debbie etc. maken het cool (vind ik).
Oud 10 november 2006, 10:44   #40
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
ik ben blijkbaar dommer dan de deelnemers.
ik heb voor het eerst een aflevering bijna helemaal bekeken (begin wel gemist) en ik snap nie eens hoe het spel in elkaar zit
Das normaal hoor. Het is niet zo simpel. En niet te vergelijken met Temptation Island.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be