![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Allé, de oppositie mag volgens de poco's al geen vragen stellen in verband een uitgave.
Maar de democratie moet volgens de poco's dan ook een zijn waarin de oppositie moet zwijgen en ja knikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In haar kantoren - dus op haar ministerie - beschikt zij over een appartementje. Datzelfde ministerie heeft op haar begroting € 10.000 staan voor dat appartement. Dus het ministerie betaalt aan zichzelf € 10.000. Que?
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Schepen
|
![]() euh, als ik dus morgen een appartementje wil kort bij mijn werk (omdat ik vaak laat werk) dan moet ... ik dat zelf betalen. Bij freya niet dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Blijkbaar lukt het de dames in de regering niet echt om de heren te overtuigen van hun voornemen om komaf te maken met die lange, nachtelijke vergaderingen. Net zomin als het Verhofstadt lukt om dat lang geleden aangekondigde voornemen tot afslanking der kabinetten door te drijven, integendeel...
Laten we het maar positief bekijken en zeggen dat Freya met dat appartementje toch af en toe een kostelijke, tijdrovende en milieuvervuilende verplaatsing met de A8 van Brussel naar Gent en terug bespaart ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Da's zoals het zilverfonds...een freyafonds.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Dienen Ananas, groen van jaloezie omdat hij geen luxeflat in Brussel krijgt van zijne führer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mischien is het daar best gezellig in dat appartementje...Als burger zou ik dat moeten mogen gaan bezichtigen ![]() Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 10 november 2006 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() Die 10.000 euro zijn kosten van inrichting. Na de schandalen van Arena van de PS die, ja hoeveel was het ook alweer, zo'n 10.000 �* 15.000 euro had betaald voor een douche lijkt het mij logisch dat dergelijke vragen gesteld worden. En er is een antwoord gekomen, wat is dan het probleem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() Een douche en sanitair misschien...
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() het doel van annemans is toch enkel om misbruik tegen te gaan (denk maar aan Arena en haar "appartemenTJE"), dat het 10000 euro per jaar kost is imo ook betrekkelijk veel, voor zo'n geringe oppervlakte, maar zeker en vast niet om moord en brand te gaan schreeuwen.
Laatst gewijzigd door Bierke : 10 november 2006 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Hmm ... denk eerder, om uit elke pieteleutigheid politieke munt proberen te slaan.
Laatst gewijzigd door cor : 10 november 2006 om 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u mij eens uitleggen waarvoor een minister uit Gent, 2 slaapkamers nodig heeft in haar bureau, ... het is de bedoeling van daar te blijven werken, Gent ligt op ne scheet van Brussel, en ze heeft ne limo met chaufeur. (die trouwens ook dient voor privéritjes, laatst was madam haar auto kwijtgeraakt in Parijs, (hoe ge uw auto kunt kwijtraken ? ... ) om het traceerspulleke te brengen van madam haar voituur is toen haar chaufeur met een auto die op uw en mijn mazout rijd naar Parijs gereden. ... Allemaal maar normaal nietwaar, ... Toch voor sosjalisten in elk geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En da is heel wat goedkoper, bovendien, ze heeft auto + chauffeur, van Gent naar Brussel, moete op de ring al beginnen remmen of ge rijd Gent voorbij. Waar jullie moeilijk over doen zeg, nog geen 50 km bollen met den auto, als ik hier naar een luchthaven moet heb ik 150 km enkel aan mijne rekker, en zelf da doe ik nog in het holst van de nacht als 't nodig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ze één seconde te weinig werkt, iets verwaarloost, of integendeel een goede inval krijgt en nog rap uitwerkt scheelt dat miljarden. Van mijn part mag ze op zijden lakens slapen, in een waterbed, en om het uur gemasseerd worden door betaalde masseurs, geolied worden met verlichtende zalven, besprenekeld met rozewater. Als het haar gemoed verlicht en ego sterkt werpe men rozeblaadjes waar heur voetje zich zetten wil! Als bloemen haar verstand verlichten, als parfums en wierook haar goedgezind en allerter maken, als exquiese spijzen haar brains beter doen stormen, als foto's van Annemans heur hormonen prikkelen waardoor ze beter werkt: HANG HAAR KOT ER MEE VOL. Alles wat deze minister nodig heeft om haar werk goed of beter te doen of minder slecht: GEEF HET HAAR. We doen dat met managers van kleine en middelgrote ondernemingen, en zij heeft het blijkbaar NODIG! Haar hoofd is zijn gewicht in goud waard, ons goud. En dat er daar dan beroepswerklozen in het parlement, van een partij die nog nooit iets reëels presteerden een stokje voor willen steken, voor het pamperen van deze bloem van de ministerraad, deze parel van de centen, deze vrouw die onze portemonnee beheert in goede en vooral slechte dagen is een gemakkelijk te doorziene vorm van sabotage. Vrij Freya op met vele middelen. EN bid dat ze het nu eens goed doet, of vloek als je ongelovig bent (In beide gevallen erken je het bestaan van God en hebben de Jezuiïeten je weer liggen) Alleluja! ![]() PS: die zuurpruim die een topminister geen studentenkot gunt in Brussel zou beter eens een beetje seksen met zijn vrouw... Da's geen verzuring meer: da's de peopauze... Laatst gewijzigd door ericferemans : 10 november 2006 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |