![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat al die traditionele partijen schijnbaar maar één grote uitdaging kennen voor de komende verkiezingen: "tegen de N-VA zijn".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even vermelde dat 11 jaar na de openingspost vlaanderen eindelijk onafhankelijk is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dus, de NVA , de kracht van de verandering?? Vergeet het! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 januari 2014 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grote vernieuwing waarnaar ze streven, is nu eenmaal dat de N-VA ook bereid is het Belgische kader te overstijgen. Net als het Vlaams Belang natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afbreken, langs de kant gaan staan, klagen, jammeren, de anderen de kastanjes uit het vuur laten halen (BHV), dat is zo hun specialiteit. En als ze dan eens delen in de macht (Vlaamse Raad), dan blijken ze juist hetzelfde te doen als de traditionele partijen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 januari 2014 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
5 mei !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg zo de indruk dat er hier een afgesproken en gecoördineerde actie op gang werd gezet door BUBers "et autres Belgicistes". Toeval is het zeker niet. Beginnen jullie soms nattigheid te voelen jongens? "Sommes nous un peu nerveux?"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vervelende voor u is dat uw indrukken vaak ver benevens de waarheid liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() benevens (vz): afgezien van, behalve, behoudens, buiten, met uitsluiting van, met uitzondering van, naast, niet meegerekend, ongerekend, uitgenomen, uitgezonderd, zonder.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 januari 2014 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarover zou jij als zelfverklaarde Belgicist nerveus zijn ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik ook benieuwd naar.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt. Ik ben gewoon benieuwd naar wat iemand drijft om zichzelf "Belgicist" te verklaren.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik noem mezelf nooit 'belgicist' aangezien die term door onze tegenstanders werd uitgevonden. Ik ben een unitaristische Belg.
België unitair ! Laatst gewijzigd door De Brabander : 7 februari 2014 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Dat heeft niets te maken met liefde voor België, maar alleen met het redden van het politiekje hachje.
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
D�*t is de kulturele verdienste waarop het Vlaamsnationalisme moet afgerekend worden. Maar de Belgicisten moeten wel weten wat ze willen hé; enerzijds hetgeen gij hier verwijt, anderzijds dan weer het gescherm met het woord centennationalisme. Of hoe de Belgicisten zomaar eender welke stok gebruiken om de Vlaamsnationale hond mee te slaan.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 7 februari 2014 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |