![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het was een slechte acteerprestatie van iemand die verrast moest lijken.
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
waarschijnlijk een prentenboekje, je weet wel... Op pagina 1 een amerikaan met vlag (getekend door de dick bruna) met als onderschrift : "the good"... enz enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Praten met syrie en iran is overbodig en zinloos want het zijn staten die de terroristen actief ondersteunen.De radikale sjiieten in irak moeten met militaire middelen uitgeschakeld worden.Meer troepen en geen gezever.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Wordt nog een goeie democraat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik vind Bush cool .
Waarom zou Amerika Iran niet mogen aan vallen ? Hun kernwapens kunnen ook ingezet worden tegen Europa , toch . En dan gaan ze zeggen dat Amerika hen niet genoeg beschermd heeft . Zo kunnen we bezig blijven . |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welke kernwapens?
Waarom wordt er niet gesproken over Pakistan, India, de VS (het enige land dat ooit vele honderdduizenden afslachtte met 2 atoombommen), Frankrijk, het VK, China en Israël die rechtsreeks in militaire conflictsiuaties betrokken zijn? (Iran is dus enerzijds (nog) geen kernmogendheid en als het land dat wel zou zijn, zou het nog steeds de enige kernmogendheid zijn die niet meteen een open conflict heeft waarbij het kernwapens zou kunnen gebruiken.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie jij Amerika , Pakistan , India een kernoorlog te beginnen tegen het decadente westen ? Iran daarentegen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Waarom denkt u dat wij bedreigd zouden zijn door Iran?
Waar geeft Iran dat ivm productie van kernwapens trouwens toe? Ik vind een kernoolog tegen de onschuldige Japanners btw even erg als één tegen het 'decadente westen'... Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 7 december 2006 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En maar verder zwetsen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Awel, noem het een geschifte gedachte, maar ik zie Rusland nog eerder een kernoorlog beginnen tegen het decadente westen. (hierbij zeg ik niet dat het zal gebeuren he, ik zeg alleen, 'ik zie hun nog eerder...' weet je.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, Bush lijkt wel het portret van Dorian Gray Straks wordt ie nog homo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die radicale sjiïeten hebben de door de amerikanen georganiseerde democratische verkiezingen gewonnen. Je weet wel die verkiezingen waar Bush zo trots op was. De radicale sjiïeten van Al-Sadr, de Dawa-partij en de SCIRI zijn in kartel gegaan, samen met gematigde sjiieten (de United Iraqi Alliance) en dit kartel heeft de meerderheid van de zetels en controleert de regering en de premier. En jij wil hen "met militaire middelen" uitschakelen? Dat is de grootse onzin die ik de laatste tijd over Irak heb horen vertellen. Je weet totaal niet waarover je spreekt. Je zou beter zwijgen, lezen en bijleren voor je nog eens je mond opendoet over iets waarover je de ballen van kent.
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 7 december 2006 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Hij heeft wel gelijk dat Iran 'terroristen' steunt (de Badr-militie bijv.) maar de VS zelf laat de milities ook maar grotendeels hun gang gaan, zeker als het op 'counterinsurgency' aankomt dus ja...
De conclusie v/d Iraq Study Group nu is echt belachelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat die Iraq Study Group enkel een schaamlapje is voor een koerswijziging van Bush, lijkt wel duidelijk.
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() En zelfs dat, het was toch al van het begin zogezegd de bedoeling een Iraaks leger uit te bouwen om de veiligheid met rugsteun van de coalitietroepen, zelf te gaan garanderen... en nu herhaalt men dat voornemen eigenlijk gewoon, of wil men het anders uitgevoerd zien?
Dat van S-A wist ik niet, waar zijn die fundamentalisten actief? Binnen of naast het verzet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik had het over het besef dat men met Iran en Syrië moetonderhandelen, willen of niet. Ik vind het zeer jammer dat daardoor deze misdadige regimes gelegitimeerd en verstrekt zullen worden door het falen van het VSbeleid. Maar ze hebben geen keus. Volgens ICG zijn er verschillende Saudi's actief binnen de extremistische soenni's, maar onafhankelijk van de pro-Baath, pro-Saddam-soenni's natuurlijk. Meer hierover hier: http://www.crisisgroup.org/home/index.cfm?id=3980&l=1 Het is moeilijk om tegenwoordig nog te spreken van "het" verzet.
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Ik las enkele weken geleden toch iets gepost door Tony p over een samengaan van het 'bestuur' van verschillende verzetsgroepen. Ik zoek het wel eens op.
|
![]() |
![]() |