![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [
![]() Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood... Waar een Bill is, is een weg... Laatst gewijzigd door Bill : 15 november 2006 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dit forum wordt stilaan zeer triestig.........
Adios!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bom, alle Joodse feestdagen als officiëel, ik ga akkoord!! Hebben die niet de meeste feestdagen van elk geloof? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga meestal een weekje later. Heb 2 goede vrienden verloren enne, laten we zeggen dat ik een keer of 4-5 per jaar eens langsspring, maar 1 november mijd ik als de pest, veel te veel volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze Vlaamse en Europese maatschappij evolueert meer en meer naar een zogenaamde lekenstaat, met meer en meer strikte scheiding van kerk en staat.
Als er dus wijzigingen komen in aantal verlofdagen (bijkomende dagen of wisselen van dagen), dan zeker nooit in de richting van religie, maar eer omgekeerd. Maar om zover te komen dat er verlofdagen gewijzigd worden, moet er een draagvlak zijn bij de bevolking. En dat zie ik voorlopig niet zo gauw te gebeuren. Zelfs al ben ik persoonlijk grote voorstander om 21 juli te wijzigen naar 11 juli en wat was het daar in september. |
![]() |
![]() |