![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen vleeskeuringen.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik vind Inge Praats (12) de knapste. Maar het doet er niet toe. Als de winnares België maar goed promoot, is het al lang goed voor mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() En blonde Arische schonen maken gewoon geen kans niet meer
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kandidate Miss België bedreigd
BRUSSEL - Een maand voor de finale van de Miss België-verkiezing krijgt favoriete Halima Chechaima (18) politiebescherming. De studente die onlangs tot Miss Brussel werd gekroond, wordt bedreigd door de familie van haar ex-vriendje, gangster Bilal Ould Hadj (20). Hij verschijnt volgende maand voor het assisenhof van Brussel, voor een brutale overval met vier vrienden op een 86-jarige notarisweduwe in Sint-Agatha-Berchem. uit de Standaard online/vandaag Ik zat eigenlijk al op een reactie te wachten, het kon natuurlijk komen van een "rabiate vber" zoals sommigen wellicht hoopten, maar neen dus... Laatst gewijzigd door andev : 15 november 2006 om 18:24. |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrouwen met een dubbele nationaliteit zouden niet mogen meedoen. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan er nu niet aan doen, maar ik vindt dat ze ook BMI quota's mogen opleggen aan miss kandidates, zoals ze bij bepaalde modeshows al voor modellen doen. Dat lijkt me gezonder dan etnische quota. Schoonheid is relatief.
Bij vele van deze meisjes ligt deze nogal laag en eerlijk gezegd vindt ik het inderdaad eerder een Miss Knook dan een Miss België verkiezing. Het enige meisje dat me nog redelijk overkomt is nummer 12, daar zitten nog een beetje spieren op. Daarnaast komt zij me ook het spontaanst over en is ze tot zover ik kan opmaken de enige kandidate uit het Antwerpse. Laatst gewijzigd door Boadicea : 15 november 2006 om 18:47. |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De laatste jaren zijn er bijna altijd vreemdelingen bij |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() "Blonde Arische Schonen" kunnen beter eerst Vlaemsch leren...
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
mag ik u vriendelijk vragen valse beschuldigingen die op niets slaan en leugenachtig zijn, voor u te houden. Dit is de zoveelste keer dat je zaken die niet in mijn ideologie liggen en die totaal volkomen onwaar zijn aan me toeschrijft. Zeer beledigend moet je weten. De prachtige dame Halima Chehaima heeft als onafhankelijke op de pvda lijst gestaan. Het is leugenachtig te insinueren dat zij antisemitisch is. Het is niet omdat antisemitisme leeft in sommige, veelal fundamentalistische kringen, en niet alleen bij moslims, dat elke moslim, of gelijk wie met een ideologie, anders dan de zionistische, een antisemiet is. Om dat te aanvaarden moet je natuurlijk eerst willen/kunnen inzien dat niet iedereen die kritiek heeft op zioniste een antisemiet is. Maar dat blijk jij niet te willen/kunnen vatten. Of vergis ik me? Ik zal je zelfs meer zeggen: bij de pvda is er geen plaats voor antisemieten. Ook niet als ze als onafhankelijke opkomen. Als je vragen hebt mag je ze altijd stellen, maar kan je aub stoppen met je leugens te spuien, ze beginnen me zwaar de keel uit hangen. |
|
![]() |
![]() |
#35 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die Miss verkiezing gaat over de mooiste Belgische dame, als je op 'zuiverheid in ras' zou selecteren, zoals jij insinueert, zou er denk ik, niet één dame in de lijst mogen deelnemen. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zeer geloofwaardig politicus... Ik snap trouwens niet waarom dit een schoonheidverkiezing heet; buiten het lage BMI zie ik niets speciaals. De gemiddelde schoonheid van deze kandidates ligt volgens alleszins niet veel hoger dan het maatschappelijk gemiddelde hier (en zeker niet als je kijkt naar latino-landen (in Zuid-Europa of Zuid-Amerika) ![]()
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|