![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() tjah... laten we gewoon nr het heden en de toekomst kijken, dat wat jaren geleden gebeurt is , is niet belangrijk om de huidige beslissingen ivm om het even wat te nemen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Over dat Marshallplan, een bron waar ik jammer genoeg niet kan naar verwijzen stelde ooit dat dit voor een groot deel in de vorm van inbeslaggenomen materiaal gebeurde. (landbouwmachines ed)
Bijzonder efficiënte manier van leningen afsluiten.
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De enige die iets tegen europa kan doen is de VS en zelfs die zullen 2maal nadenken voor ze daarmee beginnen. Citaat:
Citaat:
![]() De moslims zijn 10 keer meer verdeelt en 10 keer minder sterk militair dan europa om nog maar niet te vermelden tussen de 100 en 10 000km ver weg. Kunnen ze schade doen door aanslagen? Ongetwijfeld maar militair kunnen ze niks. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moeten wij soms oost eruopa bezetten zoals de VS/fransen/UK/rusland in duitsland deden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tot slot: ik heb duidelijk geschreven dat Duitsland wél zo'n steun gegeven heeft. De rest van Europa en dus ook België niet; Dus vind ik niet dat we commentaar moeten geven op het feit dat het Marshall-plan puur uit eigenbelang was. Uiteraard ook. En ik geef iedereen gelijk dat dat geen vrijgeleide moet zijn om de VS eeuwig te blijven steunen. Ik wou gewoon zeggen dat dat een politiek moeilijke beslissing is, en ik vind dat die verdedigd mag worden. (ander voorbeeld: door de schulden van de ontwikkelingslanden af te schaffen zou Europa zichzelf op termijn ook helpen).
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||
|
![]() Citaat:
De VS heeft weinig geinvesteerd en veel verkocht trouwens voor/tijdens en na WOII . Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |