![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Als elke Belg die nog nooit in aanraking gekomen is met (kleine) criminaliteit hier ook een berichtje post, wordt deze topic de populairste ooit.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Zeg tegen je vriendjes dat ze moeten stoppen met hun criminelen zaken. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het denken mag zich nooit onderwerpen, nooit aan een dogma, noch aan een partij, noch aan een hartstocht, noch aan een belang, noch aan een vooroordeel, noch aan om 't even wat, maar uitsluitend aan de feiten zelf, want zich onderwerpen betekent het einde van alle denken. H. Poincaré ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() DRANK IS DEN DUVEL!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus : jas gestolen in jeugdhuis (autochtonen)
c'est tout De grootste crimineel die ik tegengekomen ben is mijn vrouwtje; hart gestolen en nooit teruggegeven ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() en voor degenen die DAT denken, neen ik ben er niet de oorzaak van dat velen zich onveilig voelen buiten
![]() alhoewel mensen tegenwoordig 'bang' lijken te zijn als ze een hallo horen, ze verwachten dit niet meer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een voorbeeld van onveiligheidsGEVOEL (niet te verwarren met overvallen te worden):
In de Antwerpse Voetgangstunnel mag men fietsen buiten de spitsuren, maar NOOIT mag men de motor van een motorvoertuig aanzetten. Toen mijn kennis door die tunnel fietste (veertiger), kwamen er een aantal allochtonen op hun brommertjes voorbij. Hij riep hun achterna dat ze hun motor moesten afzetten (luchtvervuiling in die smalle koker, weetjewel!!!) en werd daar bij bijna door die gasten gemolesteerd. Bedreigingen dus. Niet is gebeurd (behalve dat ze lustig verder in overtreding bleven voortsnorren) maar de persoon in kwestie zal géén mensen meer aanspreken (van allochtone afkomst) die diezelfde overtreding maken. Vroeger noemde men zoiets "sociale controle" geloof ik, nu krijg je daar dus een onveiligheidsgevoel bij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ik ben al om 4 uur 's nachts achtervolgd en fysiek aangevallen geweest door een Vlaamsch Blokker. Een vriend van mij heeft hetzelfde meegemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hitlersnor, gestrekte rechterarm ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik heb medelijden met mensen die niet verder komen dan hun voordeur en dan zeggen dat alles veilig is en dat er geen crimminaliteit bestaat, alleen van die heeeeeeele kleintjes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Heel bizar. Maar ik heb persoonlijk nog geen enkele ervaring met dit soort praktijken! Wandel ik misschien in de verkeerde buurt op het verkeerde moment?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Persoonlijk ook nog nooit iets meegemaakt behalve
een poging tot diefstal van mijn jas in een cafe in Aalst door een Aalsternaar (geen carnaval en hij was niet zat). Hij zou het nooit meer doen beloofde hij op zijn knieën nadat ik hem hardhandig tegen een nabijgelegen muur had gekwakt. Aah, mooie tijden.... Verder ben ik al zowat overal geweest op elk mogelijk uur van de dag : nog nooit iets tegengekomen. Zelfs in de minder florisante buurten van Charleroi, Borgerhout en Molenbeek. Ik ben wellicht niet het soort persoon bij wie men dit doorgaans wenst te proberen. 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij mijn vriend kwamen ze uit de Roeland in Gent alvorens tot geweldplegingen over te gaan. Hij was zo stom geweest om de Roeland binnen te stappen en daar een discussie over het Blok te beginnen ![]() Ik had ook een vriend die cafébaas was in Gent. Hij is nen hele lieve en gemoedelijke mens en iedereen mag zijn café binnen. In zijn café kwamen weleens punkers en krakers. De Vlaams Blokkers konden daar blijkbaar niet goed tegen en hebben dat café volledig kort en klein komen slaan. Die cafébaas had er zware kosten aan, terwijl hij er helemaal niks aan kon doen. Als er tegen mij een Blokker over het onveiligheidsgevoel komt zagen moet ik altijd heel hard lachen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
En voor Piano Hugo ... het kaartje was verstuurd op 8 november ... o nee een bijkomende reden! ![]() En voor de Geert Cool ... het kaartje had de vermelding van een activiteit van de provincie Vlaams-Brabant ... namelijk Rockvonk en één van de preselecties ging door de nacht van 9 op 10 november! Hopla de nazi-baas, wedden dat hij banden had met de GUD! Aja want de hond van den baas komt uit een nest waarvan de een ander honje terecht is gekomen bij een persoon die blijkt getrouwd te zijn met de zus van een Fransman. En deze Fransman is op dezelfde WC geweest (op het werk) als een broer van een GUD-lid! ![]() |
||||
![]() |
![]() |