![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Thomas[/url] |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Aan Linus en andereongelovige belastingbetalers :
je kan je laten uitschrijven uit de doopregisters met als gevolg dat de kerk jouw bijdrage niet meer ontvangt. Een brief te richten naar het Aartsbisdom waarin je de wens uitdrukt om geschrapt te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En, aangezien ik mij niet kan inbeelden dat ik dan minder belastingen moet betalen, waar gaat het dan wel naartoe? Vadertje staat? Een of ander goed doel? Eerlijk verdeeld onder de andere godsdiensten? Linus
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Gij betaalt niks Thomas, ik betaal mee aan het onderhoud van de Christelijke en Moslim geloofscultuur. Of de Jehova's getuigen erkend en gesubsidieerd worden wil ik in het midden laten. Laten we alle confessioneel geinspireerde subsidieregelingen afschaffen. Wie wil geloven moet daar zelf maar voor opdraaien. Dan kan het gemeenschapsgeld aangewend worden voor andere dingen, tot zich daar ook weer iemand aan stoort, tegen ageert en de organische en solidaire samenleving uiteindelijk helemaal geindividualiseerd en geliberaliseerd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Thomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen Thomas. Een realistje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem je even ernstig als ik het met andere forumdeelnemers doe, met het gevolg dat ik je ook niet spaar als ik van oordeel ben dat je uit je nek kletst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En VL, het is hier niet de juiste topic om mij attent te maken op het feit waarop jij doelt. Misschien stel je je vraag beter nog eens op de topic over het inperken van de macht van de koning. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn ouders betalen ook meer voor het gemeenschaps onderwijs alowel ik daar niet in zit, idem voor andere instellingen, dus het cirkeltje is rond! Thomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() De oplossing: de burger zelf laten bepalen aan welke of geen godsdienst zijn belastingcenten gespendeerd mogen worden. Naast de 6 erkende godsdiensten (nl. de anglicaanse, de grieks-orthodoxe, de islamitische, de joodse, de rmms-katholieke en de protestanse) komen bv ook de vrijzinnige levensbeschouwing of een humanitair doel in aanmerking. Zo blijft de religie netjes in de privé-sfeer gehouden maar wordt de belastingsplicht tevens ook behouden!
Als dit geen goede oplossing is.... Grtz, Bjorn
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() de islam is wel erkend (cfr. de islamistische) en de chassidim zijn joden (cfr. de joodse...)
Dit principe zou volgens mij voor vele verscheidene thema's kunnen gehanteerd worden. Vind op gebied van religie het mooiste voorbeeld... Grtz, Bjorn
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Thomas |
|
![]() |
![]() |