![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een pareltje! De Vlaamse strijd wordt voortgezet, de volgende generatie staat gereed! ![]() Tussen haakjes, en even ernstig: ik hoop dat de Belang-leiding dit bericht gelezen en goed laten indringen heeft. Als Vlaamse moslims het bovenstaande kunnen neergeschreven krijgen, dan valt er plots al een heleboel bezorgdheid ivm de uit de hand lopende migratie weg. Vlaanderen heeft zijn moslims een Vlaamse reflex bijgebracht. Oef, wat een opluchting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Geef het op jong, ge zijt met een al lang verloren zaak bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 22 november 2006 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Leg eens uit waarom die Vlaemsche zaak van U niet verloren zou zijn? Ik ben benieuwd.
Laatst gewijzigd door Hans1 : 22 november 2006 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Baarle heeft geen probleem met moslims. Van deze moslims houdt hij zelfs, omdat ze: 1. intelligent blijken te zijn, 2. eerlijk blijken te zijn, en 3. bijgevolg Vlaamsgezind geworden zijn.
Geeft een warm gevoel! Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ten tweede: het antwoord op de vraag die u desondanks blijkbaar kwelt, is te vinden in http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=23 Ik citeer nog even: Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Welke kwestie was dat dan?
Citaat:
Garde �* vous! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hans1, u zult toch wat duidelijker moeten worden,als u ooit de gedroomde 1% haalt zult u toch eens vanachter de pc moeten komen om te discussiëren en dan zal dat nodig zijn. Behalve als u niet echt de BUB voorzitter bent, wat ik eigenlijk zeer aannemelijk begin te vinden. Foei! Zo lachen met die brave integere bekwame BUBbers ![]()
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Goed ingeburgerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() ja
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Niet alleen de moslims in ons land kunnen het al, ook de blauwhelmen in het Midden-Oosten doen het nu (weet niet of dit aparte topic waard is ) :
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...on/index.shtml Ik vraag me eigenlijk af welke talen die Waalse soldaten kunnen. Nederlands zal wel te veel gevraagd zijn, Engels? Want in Libanon spreken sommige oudere mensen wel Frans, maar de jongere generatie lijkt Engels te verkiezen? ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 23 november 2006 om 12:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als anderen hen zeggen " ge vergist u daarin " dan zou dat weleens gezien kunnen worden als extremisme, paternalisme of iets vergelijkbaars onder een andere naam. Laat ze zelf maar ondervinden dat België niet werkt, op termijn is dat beter.
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 23 november 2006 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Idd, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Miss de beste oplossing: alles int arabisch , de heilige taal van de koran vlgs hun. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
(Ik meen dat een Iraniër, die overigens op een half jaar tijd op een accentje na schitterend Nederlands had geleerd, me eens vertelde dat ie wel Arabisch had geleerd) ![]()
![]() |