![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'Als het koud is, beef ik als een riet'. Noem ik mezelf dan een riet?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() haha maar een riet vind ik geen negatieve vergelijking..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Vooruit dan. Als ik met mijn fiets val en in een modderpoel terecht kom, ben ik zo vuil als een varken.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() Met een varken wil ik echt niet vergeleken worden zenne..
Dat vind ik dan weer geen mooie vergelijking... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, waarom zou u niet met een varken vergeleken willen worden? Niets lekkerder dan een goed stuk spek ![]() ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 21 november 2006 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() Varken eten is haraam (niet toegestaan)
Ik zal dus nooit varken eten.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Een mens moet zich niets laten verbieden. We zijn vrij om te eten en drinken wat we willen, om te lezen wat te willen, om naar bed te gaan met wie we willen, om te zeggen wat we willen,...
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() Neen hoor.. Ik leef naar de regels van de Islaam.. Ik ben Moslim en doe wat Allah mij voorgeschreven heeft en daar ben ik trots op.
Echt waar (nu even serieus) ik sterf nog liever dan varken te eten, of alcohol te drinken, of te trouwen met een niet-moslim.. neen hoor, niets voor mij, mag niet, doe ik niet Allah heeft ons Geschapen, en naar Zijn Woord zal ik leven inshallah |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Als je niet mag trouwen met een niet-moslim, kan je de Islam toch geen verdraagzame godsdienst noemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Ik begrijp gewoon niet dat iemand zijn vrijheid zo laat beperken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() Islaam is een heel verdraagzame godsdienst, er is altijd een uitleg achter een reden..
En voor mezelf: ik zou niet kunnen leven met een partner die in de Ramadan eet, die niet bid.. die drinkt.. Amai nee dank u.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Schepen
|
![]() Mijn vrijheid beperken? Ik heb er geen last van.. Integendeel.. Het leven op aarde is van korte duur, het is het leven hierna dat telt, en daarvoor werk ik nu..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan liever de christelijke hemel, daar hebben ze tenminste 72 Denzel Washingtons! Kan je een puntje aan zuigen hé Samrah?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 november 2006 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Wie wil u om u heen hebben in het hiernamaals (laat het mij zo noemen)? Wat als ik u morgen zwart op wit kan aantonen dat het hiernamaals niet bestaat? Ooit over nagedacht? Het leven is van korte duur? Hoe kort/lang? Hoopt u dan dat het kort is of wens u lang hier te blijven? U doet alles om het in het hiernamaals goed te hebben (zelf/persoonlijk) maar doet u hiervoor hier iets aan uw medemens (ik lees naaste; u buur of ongelovige)? Ik heb hier wel een hoop vragen over... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |