![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar U schrijft nogaltijd iver het VMO. Ik ie daar toch iog geen enkele maal Vlaams Blok staan he. U linkt dat altijd maar aan het Blok. Maar IK leg de link steeds naar de heren Anciaux en Schilds. De oprichting is gebeurd onder DE VOLKSUNIE Vlag. U betrekt er steeds de verkeerde bij. DE VMO is een Organisatie opgericht door de VOLKSUNIE. Dat ze symphatiën hebben voor het Blok. Moet U op hun rekening zetten. Schrijf eens al de vechtpartijen op die de linksen organiseren. Pour de globalisering? Alle jaar prijs. Auto' s in brand, politie agenten in het ziekenhuis en winkelSTRATEN platgePLUNDERD. Ik vind dat het VMO een braaf groepje was in vergelijking met wat men ons nu voorschoteld vanuit links. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De laatste noemenswaardige actie van het VWO was dus in 1986.
Men spreekt hier nog van de pre new-beat periode.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Dat is hypocriet! Het is algemeen geweten dat ook de partijtop van het Vlaams Blok geen problemen heeft met geweld. Blok-kopstuk Dewinter was actief in het Brugse NJSV en het NSV waarmee meer dan eens andersdenkenden aangevallen werden. Een aantal Blok-parlementsleden waren lid van de intussen verboden privé-militie VMO (Vlaamse Militanten Orde). De VMO moest begin jaren '80 ontbonden worden nadat het verboden werd wegens haar geweld.
DE LEIDERS VAN DE VMO STONDEN AAN DE WIEG VAN UW PARTIJ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'k hem de discussie hier eens overlezen.
Peter de Rijck, de term 'het is algemeen geweten' is geen argument. Eerder een teken van zwakte. Voor de rest valt mij op in uw lijstje dat uw verschillende daden vermeldt zonder daders. 'k vermoed dat deze daden dan ook onopgehelderd zijn gebleven. Hebde ze er dan ook maar gewoon bijgezet om dat lijstje wat langer te maken ? Hoe kunde anders weten dat ze door de VMO zijn gepleegd. Maar allez ge zie dat geweld nergens goe voor is. das wel duidelijk, maar daar hemmekik dat lijstje nie voor nodig.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() In Vlaanderen werden er solidariteitsavonden en ondersteuningsacties gehouden. Op 10 april 1992 wilden Voorpost en het Vlaams Blok op het Vlaams Blok-secretariaat in Antwerpen een Kroatië-avond houden, met Douwe Van der Bos, Filip Dewinter en Wim Verreycken. Als de zaak uitlekt, trekt het Vlaams Blok zich ijlings terug. In diezelfde periode reist Dewinter samen met ex-VMO-zakenman Herman Geschier, een man die naam en faam maakte in middens van wapenhandelaars, naar Kroatië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dedju ik hem toen ook enkele Pro Kroatische initiatieven gesteund. 'k hem zelfs een kind financieel geadopteerd gehad, een oorlogswees.
zijn ik nu ook ne VMO-er ? Enne Peter zijn we nu nie een beetje aan het afwijken van het thema ? De moslim aanslag op Joodse syngagogen remember. Vorige week hebde zelfs nog eens van uw oren gemaakt toen sommige mesnen op een van uw forums over iets anders begonnen. Dus opent een apart forum over de VMO als ge wilt en laat ons hier klappen over den osama en zijn compleet gagavandepotgerukteislamfanitiekelingen. Nu de aanwijzingen meer en meer wijzen in de richting van Al Qaida en niet dadelijk in de richting van de VMO.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De Al Qaida heeft de aanslagen zelfs opgeeist maar da zal peeke nog ni gehoord hebben he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
doe verdoeme da kleureke van uwen avator weg , m'n oge krijgen er het schijt van , da's precies een kleureke oem ne golf bal terug te vinden in de sneeuw |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() darmkanalen zul je bedoelen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Peterke, als ge nu mijn tekst al begint te veranderen.
Bloedarmoede, of is dit het ware gelaat van Peterke ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge vergeet dan wel het bromfietsaccident van fdw
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |