![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En vergeet niet dat ze nog onze boeken zullen verbranden !!! Weg met de intellectuelen van links !!!! Ieder dorp zijn concentratiekamp, Diksmuide wordt de hoofdstad van Vlaanderen. De VRT wordt een Vlaamse zender. Er staat ons inderdaad wat te wachten. Gelukkig hebben we ons heilig paterke in Hasselt nog. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de rooi en de blauw dees weekend ZWAAR op hunnen BEK zijn gegaan. In elk debat zijn ze afgegaan gelijk ne gieter Enkel Van Hecke en da schoon poepeke van de NVA hadden wat deftig te zeggen op respectievelijk Liberty-TV en de 7de (rooie) dag! Dit is nu al het 2de topic waarin de zgz democraten uit hunne nek beginnen te lullen... GA NAAR EEN ONTWENNINGSKLINIEK om van uw ROOIE of BLAUWE ZIEKTE af te geraken, want dat is het, een ziekte!!!
![]() |
![]() |
#25 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
OEI! Wat hebben ze hier laten slingeren... één van de laatste groene bladjes die agalev nog heeft. Bespaart u uw vingers en begint al maar campagne te voeren. Jullie zullen het nodig hebben, ook al is het tevergeefs.. De doodskist staat al klaar voor "GROEN!"
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Inhoudelijke commentaar? Wadisdadde meneer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet dat ik wil zeggen dat het cliché klopt, ik weet van dit forum dat er ook wel Blokkers zijn die wel iets te zeggen hebben, er zitten heel interessante mensen, er zijn er niet veel, maar ze bestaan. Maar de Blokkertjes, de kleine ettertjes die niet beters kunnen dan schelden, verkiezingsslogans nabrullen en meehuilen met de wolven, die forumvervuilertjes maken zichzelf, het Blok en de serieuze Blokkers toch zwaar belachelijk. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank bij voorbaat.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Op inhoudijke commentaar van de Blokkertjes kan je blijkbaar lang wachten. Komaan jongens! Laat u toch niet zo belachelijk maken door jullie mede Blokkertjes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Enerzijds overdreven, anderzijds overdreven ontkend.
1 ding is voor mij wel duidelijk, indien het blok het voor het zeggen krijgt is het zeker niet zo aangenaam wonen meer in vlaanderen, een groot deel van de individuele vrijheid wordt beperkt en voor een niemandal riskeer je torenhoge boetes of lange gevangenisstraffen. Enfin, ik zit er niet op te wachten.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hé george, het Vlaams Blok heeft die flitspalen niet uitgevonden hoor en is niet voor die hoge verkeersboetes en als sommige parlementsleden van de VLD ! Alle zonden van Palestina op het Vlaams Blok afwenden is niet fair.
![]() In democratie moet iedereen zijn mening of ding kwijt kunnen, de partijen hebben hun programma's en die kiezer kiest... en die heeft altijd gelijk. ![]() Dat beweerden toch een aantal politici... tot het Vlaams Blok begon te winnen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||||||||||||||||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wel, de enige blokker die echt inhoudelijk inging op wat ik schreef bevestigd bijna alles en voegt er zelfs nog wat aan toe. Ik vrees dat blokkers niet goed beseffen wat het steunen van dergelijk programma voor onze leefwereld werkelijk zal betekenen. Men stemt maar wat uit een of andere frustratie maar beseft de draagwijdte niet van een stem aan extreem rechts te geven. Aan een partij die een volledig andere samenleving gaat installeren, dan waaraan we gewend geraakt zijn. Wij leven echter in een van de welvarendste regio's ter wereld en beseffen nauwelijks hoe goed het hier in dit Belgenlandje is. (daarom dat er zoveel mensen hier willen komen wonen). En dan gaan die blokkers beweren dat het hier onveilig is... Die blokstemmers zouden eens een stapje in de wereld moeten zetten en bv. eens naar Afrika of Latijnsamerika moeten gaan. Dan pas ga je onveiligheid zien. ![]()
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Het Blok aan de macht zou de grootste economische ramp zijn die je je zou kunnen inbeelden, met enkel ministers zonder diploma aan de macht, ik zie het al voor mij:
Filip De Winter-premier Gerolf Annemans-minister van binnenlandse zaken -Frank Vanhacke- minister van buitenlandse zaken -Francis van den Eynde- minister van begroting .... en ministerraden in café de Koxvrienden natuurlijk ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat ik weet is dat 'lojas Straffe Hendrik" uw "criminele Rob Verreycken" op een debat dat ik heb bijgewoond volledig onder tafel heeft gepraat en dat één CD&V'er meer verstand heeft dan alle Blokkers samen. Nogal zielig dat u bijnamen van politici moet gebruiken om mij ervan te overtuigen dat ze slechter zouden besturen dan het VB. Maar ja, Leterme heeft het altijd gezegd: enkel voor inhoud gaan is niet altijd populair |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Actie-reactie, beste Seba. Blokkiezers en hun mandatarissen krijgen al genoeg koosnaampjes naar hun hoofd geslingerd. Dat uw Straffe Hendrik Verreycken onder tafel heeft gebabbeld zal ik maar aan uw perceptie toeschrijven. U bent immers de CD&V-sympathisant. Wat een buitenstaander erover zou vinden interesseert me al meer. Eigenlijk ben ik er vrij gerust in... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind zuster Monica ook geen aanwinst voor onze partij, maar ik blijf erbij dat de CD&V vandaag (en ik spreek hier als ex-VLD'er) het beste alternatief biedt voor paars in termen van talent, bekwaamheid, constructiviteit en inhoud, en dat jullie de CD&V afstempelen als een katholieke patjespartij kan me geen reet schelen want ik weet dat het tegendeel waar is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||||||||||||||||||
Gouverneur
|
![]() Rudy Van Nespen"]
Citaat:
Eugene Absolute tegenstander, we zijn in 2003 dacht ik! Langs de ene kant terecht fulmineren tegen het moslim-fundamentalisme, maar het katholiek fundamentalisme a la Colen onvoorwaardelijk steunen???. Ik heb wel bewondering voor A. Colen op vele ethische kwesties en haar werk voor MvM maar bovenstaande gaat te ver! Citaat:
Eugene Mis, tegenwoordig is de trend er in de scholen om ook de homosexualiteit bespreekbaar te maken Citaat:
Eugene Het was de CVP die 40 jaar lang gediscrimineerd heeft, nu is de toestand voor gehuwden gelijkgesteld Citaat:
Eugene Ik hoop dat uw partner niet sterft waardoor u alleen komt te staan, onbegrijpelijk!!! ![]() ![]() Citaat:
Eugene Yep ook ,voor het LA betekend de arbeider niks, zoveel mogelijk afpakken en zoveel mogelijk winst maken op kap van de arbeider, arbeiders hebben dus voor het LA géén bescherming nodig, waarvan akte!!! Citaat:
De Belg die er jaren voor afgedragen heeft, heeft er het meeste recht op! Eugene Tiens de mensen die hier al tientallen jaren aan de hoogovens van de 'Zilver' werken, wat de Vlamingen niet meer willen doen, zijn profiteurs voor het LA, waarvan ook akte!!! Citaat:
Dat men ze ontmoedigt om hier te leven, kan ik niet tegen zijn! Eugene Zo dan zullen we ineens de haven van Antwerpen maar sluiten want daar meren andersgekleurden aan!!!. Adopteer géén bruin kindje he mensen, het LA is daar ferm tegen!!! Citaat:
Eugene Toch eens een geschiedenisboekje lezen hoor, enneeuuuhh niet vergeten om de geemigreerde Flamen terug te roepen, wederkerigheidsargument weet je wel!!! Citaat:
Inderdeed, Ab Normaal en zo....een staaltje van kwalitatieve Vlaamsche cultuur!!! Citaat:
Eugene Yep tot de eerste parkeerboete in de bus valt=> direct ne politieker aanpakken om de boete in de prullemand te laten verdwijnen ![]() Citaat:
Eugene Doet dat nu echt géén zeer!!! Citaat:
Eugene Prachtig, we zullen Rudy Van Nespen in lederhosen de eigen visionaire uitvoering van het meesterwerk 'de vogeltjesdans' zien uitvoeren, daarna allemaal direct naar huis om bij te komen!! ![]() ![]() ![]() Citaat:
Eugene Schol ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Eugene Je blijft echt stilstaan in een bepaalde tijdsgeest, ik word 51 en ik blijf met mijn tijd meegaan, de Sugababes vind ik geweldig, jij zweert bij E.Wally??? ![]() Citaat:
Eugene Heil prosit!! Citaat:
Eugene Echt liberaal hoor, of toch niet?. 150 km/uur of meer moet toch kunnen zekers, allee voor de BMW-bezitters van het LA en VB he. Het tweede moet je maar eens bewijzen dat dit gebeurt!!!! Citaat:
Een kiesdrempel is er altijd al geweest, en als je schrijft van 'is nu al zo' geeft dit aan dat je je gewonen geeft, zwakjes hoor!!! Citaat:
Eugene Het volk kiest de leiders die het verdient, ook dat is een feit!!! Citaat:
Het zou alleszins heel veel overlast wegnemen! Eugene Dat laat mij denken aan een speelveld aan de zwaantjes, helemaal rondom afgemaakt met hekwerk en bovenaan een net, en daar moesten kinderen in spelen, prachtige toekomst voor onze kinderen met het LA!!!In ieder geval, ik snap niet wat jij nog bij het LA zit te doen, doe toch ineens de overstap naar het VB zonder tussenstatie want je bent echt geslaagd voor het VB-inburgeringsexamen hoor LA !!! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Geachte Eugene,Mijnheer Van Nespen heeft vroeger op dit forum reeds bekend dat hij een voorstander is van het Vlaams Blok(blijkt uit veel teksten).
Dit bewijst nog maar ééns zijn hypocritie. ![]() |
![]() |
![]() |