![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() De PLO is opgericht lang voor 1967 door een rasechte antisemiet: Ahmed Choukeiri die alle Joden in de zee wou drijven. Iets dat je misschien ook zou aanstaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Ik dacht eerder aan het soort leiders dat het land leegrooft, de staatskas plundert en buitenlandse steun achterover drukt. Ik dacht aan het soort mensen dat van mensenrechten nog nooit gehoord heeft te zien aan hun beleid. Ik denk aan iemand (de bejubelde Arafat) die als zijn eigen positie in gedrang komt de oorlog met Israël opnieuw opstart. Mensen die zelfmoordaanslagen verheerlijken. Genoeg zo? Er is genoeg om een tijd bezig te blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Met consequent Palestijnse leiders zou Israël toch nooit praten, zij hebben graag te corrumperen mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 25 november 2006 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op 16 mei 1967 eiste Nasser het vertrek van de UNEF uit de Sinaï, een eis die ogenblikkelijk door Secretaris-Generaal U Thant werd ingewilligd, tot verbazing van Israël. Nasser dirigeerde zijn legers naar de Sinaï. Op 23 mei sloot Egypte de Straat van Tiran voor Israëlische vaartuigen, daarmee de Israëlische haven van Eilat blokkerend. Deze blokkade was een algemeen bekende casus belli. Ook in het zuiden van Libanon hebben de VN-troepen niet kunne vermijden dat Hezbollah daar alle posities innam en zonder schroom Israël aanviel, soldaten vermoordt en kidnapt onder hun ogen. De VN werkt zuiver tegen Israël. En dan mogen ze daar volgens jou geen opmerkingen op maken. Ik denk dat jij niet liever hebt dat alle Joden in de zee gedreven worden en het bestaan van israël vernietigd wordt. Trek een boerka aan en ga bij je leermeester Ahminedjad wonen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Ik ben er inderdaad al geweest en ken ook mensen die er wonen, ja. Maar waar haal je het idiote idee vandaan dat het zelfmoordterroristen zouden zijn? Ik ken overigens ook Joodse Israëli's en die denken er net hetzelfde over dan ik, maar dat zullen dan wel van die zelfhatende Joden zijn zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Arafat heeft de kans gekregen en die gebruikt om de kas leeg te roven. Pas toen Hamas te populair werd en zijn positie bedreigde heeft hij ineens het akkoord opgeblazen. En toen begonnen er mensen te ontploffen. En nu al bomma's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() De VN werkt helemaal niet zuiver tegen Israël, tenzij je het erkennen van de mensenrechten die Palestijnen hebben als tegenwerken beschouwt. Meer zelfs de VN werkt mee met Israël dankzij de VS die elke bestraffing van Israël door de VN tegenhoudt dmv zijn vetorecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet zijn de palestijnen niet in hun eigen land opgesloten. Zij kunnen gerust weg. Een hoop palestijnen hebben dit al gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Palestijnen stammen af van de Filistijnen een Arabische stam die vooral leefde in de gebieden die nu het Koninkrijk Jordanië vormen. Palestina heet eigenlijk Jordanië maar dat is iets dat de antizionistische lobby liever geheim houdt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Precies of het probleem van aanslagen in die regio bestaat niet al veel langer. Israël heeft er zelfs zijn ontstaan aan te danken. De Irgoen en dergerlijke, weet je wel. Maar dat was een gerechtvaardigde strijd zeker. Van Palestijnen wordt verwacht dat ze hun onderdrukking zwijgzaam indergaan en als er dan enkelingen aanslagen plegen, dan moet het hele volk baarvoor boeten. De logica ontgaat me compleet! |
|
![]() |
![]() |