![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Straks gaat Rudy Van Nespen nog ontkennen
dat de aarde rond de zon draait. Als Lucien A-zegt , zal Rudy zeker B-zeggen Dit is natuurlijk gemakkelijker dan argumenteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En ik had het in mijn tekstje waarop u reageert niet over de huidige overlopers. Ik had het over het scenario dat als na 13 juni 2004 Groen! niet meer zou doorgaan. Voor de mensen die nu overlopen hoop ik dat ze het in eer en geweten en niet voor een postje doen. Trouwens tenslotte nog dit: als je echt veel geld wil verdienen moet je echt niet in de politiek gaan hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Miljaarde, miljaarde wa is da hier eigenlijk. Kunde jullie nu maar altijd aan 1 partij denken ?
Welke onnozelaar denkt dat 'k hier over het Blok spreek ? Ik had het NIE over het Vlaams Blok. Verstaan. 'k was gewoon reclame aan het maken voor mijn eigen. Tegen Draads geen overlopers. 'k zal 't in 't vervolg maar van a tot z schrijven zekers.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rudy Van Nespen heeft nooit zijn bijdrage moeten leveren tijdens de kiescampagne,omdat hij op dat ogenblik reeds wist dat hij waarnemend Voorzitter werd van het district Hoboken. Wanneer Ward Beysen deze bestuursfunctie binnen de VLD,aan Rudy Van Nespen niet had belooft,dan zat deze nog steeds binnen de V.L.D. Argumenteren is niet aan hem besteed. Deze persoon is een ordinaire postjespakker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Rudy, als jij nu eens de slimste zou zijn en niet meer antwoorden op Peter? Is dat geen goed idee?
Peter, als jij nu eens de slimste zou zijn en niet meer antwoorden op Rudy? Is dat geen goed idee? En nu maar hopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
Vandaag al meer denk ik! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Schepen uit Elsene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() en allemaal om hun later hun postje te kunnen behouden !!
wat is er gebeurd met hun idealen, vriendschap tss de leden en partij loyaliteit?? |
![]() |
![]() |