![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mijn mening tegenover de uwe pipo.
![]() |
![]() |
#24 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Welke partij verlaagde zich tot meerdere inbreuken op o.a. onze racismewetgeving ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
2. Ik beweer nergens maar dan ook nergens dat rechtbbanken overbodig zijn of verboden moeten worden. 3. Enkele dagen terug is er een mandataris uit het blok gestapt. Zijn reden : mandatarissen van het blok mogen niets doen of zeggen zonder de uitdrukkelijke goedkeuring en zegen van De Winter, Annemans en Van Hecke. Wie zijn dan de dictators ???
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Primaire racisten(leden)zijn inderdaad prioritair voor UW extremistische,racistische,facistische en dictatoriale partij. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weeral gratis reclame voor het Vlaams Blok.
ze zullen het nooit leren
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is zeker GEEN mandataris uit het VB gestapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Neen! Jij veroordeelt mensen op basis van hun politieke kleur!
![]() Je weet toch dat dat één van de redenen is waarom men asielzoekers in dit land aanvaard he? Omdat ze in hun thuisland achtervolgd worden voor hun politiek ideeëngoed. ![]() België : hét geweten van de wereld! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben niet voor het Vlaams Blok en zal er ook nooit op stemmen (zeg nooit nooit, maar kom). Maar het ziet er naar uit dat men alles gaat doen om het Vlaams Blok buiten te krijgen. Eerst het cordon en nu die rechtzaak...Is dit niet overdreven?? We zijn toch een democratisch land?
Ik persoonlijk vind zelfs dat het Vlaams Blok er moet zijn omdat ze andere politici met de neus op de feiten drukken, maar ik zie ze liever niet aan de macht komen omdat ze te radicaal zijn, naar mijn mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() dat cassatie het arrest verbreekt, betekent niet dat VB wordt verboden, klees hier toch maar rare dinges joeng
het betekent alleen dat volgens Cassatie het geen politiek misdrijf is en zich dus vasthoudt aan de oude cassatierechtspraak of dat terecht was, zal zeker betwist worden binnenkort en tussen haakjes indien het VB veroordeelt wordt dan hebben ze de volgende dag al een nieuwe naam en nieuw logo en met hun "spaarpotje" kunnen ze nog wel een tijdje voort zonder partijfinanciering en ze kennen genoeg rijke mensen uit de bedrijfswereld die hen financieren |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wel Master Yoda dan zal ik u moeten teleurstellen want enkele citaten van het puntenplan kunnen misschien hard aankomen voor een bepaalde groep mensen in onze maatschappij maar strafrechterlijk zijn deze uitspraken nergens in strijd mee en kan het Vlaams Blok of haar 3vzw's nooit niet schuldig worden bevonden. (trouwens enkel die vzw's kunnen worden vervolgd want een politieke partij kan strafrechterlijk niet worden vervolgd) En moesten ooit de Vlaams Blok vzw's worden veroordeeld voor deze citaten -wat mij zeer sterk zou verwonderen!!!- dan zal het niet gaan over die citaten maar dan zal het eerder een politieke afrekening zijn door de druk die de meerderheidspartijen kunnen uitoefenen op het gerecht, zeker nu Onckelinckx minister van Justitie is! Dus als er een democratie bestaat in belgie dat kunnen de vzw's NOOIT worden vervolgd want ze zijn volgens het strafrecht NIET van racisctische aard!!
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij die zondag de leugens van Filip Dewinter hebben gevolgt op A.T.V.weten wel wat ik bedoel. ![]() Geen mandataris,maar wel een spilfiguur binnen uw studiedienst. Een ketting is zo sterk als haar zwakste schakel. Hoogmoed komt voor het proces(val)te Gent. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() is de linkerzijde hysterisch aan het worden ? Wat vandaag beslist werd is het beste wat het Vlaams Blok kan overkomen zonder het zelf maar te vragen ! Let maar op de volgende verkiezingen , dat links zich nu maar een beetje inhoud zodat zij bij de volgende verkiezing nog meer hysterisch kunnen doen, kwestie van wat reserve te hebben
![]() ik dacht dat cassatie diende om procedure fouten recht te zetten ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
U kan uw lasterlijke aantijgingen niet bewijzen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is nu 7729 dagen dat de Bende van Nijvel voor de eerste keer toesloeg in Waver, wat het begin was van hun reeks van 28 moorden! Zij lopen nog steeds vrij rond!
Het is nu 2642 dagen dat de bevolking op het proces van Marc Dutroux wacht! 12 jaar heeft men op het proces Cools moeten wachten! Voor het Vlaams Blok gaat dit blijkbaar toch heel wat sneller! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |