Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 november 2003, 16:15   #21
Klaas
Gouverneur

Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Citaat:
Citaat:
Einde van de democratie.
Het einde van deze ondemocratische partij binnen de democratie.
Een democratie kan geen partijen verbieden want dan is ze geen democratie meer. Wij stevenen af op een dictatoriale particratie met een koning als uithangbordje.
Het ondemocratische Vlaams Blok moet verboden worden in Vlaanderen,omdat deze partij een bedreiging vormt voor de samenleving en de democratie(o.a.vanwege haar inbreuk op de racismewetgeving).
RECHT ZAL GESCHIEDEN,HET VLAAMSBLOK WORDT GESCHIEDENIS.
Ik denk dat jij eerder geschiedenis zal worden dan het Vlaams Nationalisme en het Vlaams Blok als partij. Denk je nu echt dat hier de weg gestopt is? Tsss nog naiever dan ik dacht!
Klaas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2003, 16:16   #22
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Master Yoda
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Citaat:
Als men het proces ten gronde voert kan er maar ÉÉN mogelijke uitspraak zijn : namelijk dat het vb WELDEGELIJK een Racistische partij is ! En dat die 3 vzw's onmiddelijk ontbonden moeten worden !
en dat besluit gij na uw zware studies snit en naad?

Gewoon een kwestie van gezond verstand, meneer Snit en Naad !
Yep, ik denk dat ik de fout in uw redenering al gevonden heb. 8)
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2003, 16:17   #23
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Einde van de democratie.
Het einde van deze ondemocratische partij binnen de democratie.
Een democratie kan geen partijen verbieden want dan is ze geen democratie meer. Wij stevenen af op een dictatoriale particratie met een koning als uithangbordje.
Het ondemocratische Vlaams Blok moet verboden worden in Vlaanderen,omdat deze partij een bedreiging vormt voor de samenleving en de democratie(o.a.vanwege haar inbreuk op de racismewetgeving).
RECHT ZAL GESCHIEDEN,HET VLAAMSBLOK WORDT GESCHIEDENIS.
Het democratische Vlaams Blok zal niet verboden worden in Vlaanderen, omdat deze partij bijdraagt aan de goede werking van de samenleving en de democratie (o.a. vanwege haar moed om wantoestanden aan te klagen). RECHT ZAL GESCHIEDEN, HET VLAAMS BLOK MAG VRIJUIT GAAN.

Mijn mening tegenover de uwe pipo.
Oud 18 november 2003, 16:17   #24
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als men het proces ten gronde voert kan er maar ÉÉN mogelijke uitspraak zijn : namelijk dat het vb WELDEGELIJK een Racistische partij is ! En dat die 3 vzw's onmiddelijk ontbonden moeten worden !

Wanneer het Vlaams Blok gezond verstand in huis had gehad,dan hadden zij in eerste instantie niet hoeven te verschijnen voor een rechtbank.
Welke partij verlaagde zich tot meerdere inbreuken op o.a. onze racismewetgeving
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2003, 16:20   #25
Klaas
Gouverneur

Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Wanneer het Vlaams Blok gezond verstand in huis had gehad,dan hadden zij in eerste instantie niet hoeven te verschijnen voor een rechtbank.
Het is niet het Vlaams Blok dat terecht stond, maar kom dat is een klein detail nietwaar. Dat maar rap 20u is, dan serveren ze AA-drinken in de sporthal
Klaas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2003, 16:21   #26
Master Yoda
Partijlid

Master Yoda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dina
Citaat:
Citaat:
Nu nog een moedige rechter die het proces TEN GRONDE voert en vonnist dat het VB GEEN racistische partij is..... en we zijn van heel diene santeboetiek verlost.

Dan kan Onkelinx achter een andere stok zoeken om het VB uit de weg te ruimen. Misschien wel letterlijk "uit de weg ruimen"....? Die PS-ers schrikken toch voor niks terug.
Oh ja?
Bent u God of zo?
Het is niet omdat dit UW mening is, dat dit de mening van IEDEREEN moet zijn he?

Daarom bestaan er ook rechtbanken in ons land..... tenzij je die misschien ook meteen wilt verbieden wegens overbodig? Want alleen UW mening is de juiste?

Hitler was ook overtuigd van ZIJN gelijk. Ik zie de laatste tijd steeds meer uit welke hoek de écht dictators komen. En het is niet uit rechtse hoek....
1. Het vetgedrukte kan ik evengoed over jou zeggen !

2. Ik beweer nergens maar dan ook nergens dat rechtbbanken overbodig zijn of verboden moeten worden.

3. Enkele dagen terug is er een mandataris uit het blok gestapt. Zijn reden : mandatarissen van het blok mogen niets doen of zeggen zonder de uitdrukkelijke goedkeuring en zegen van De Winter, Annemans en Van Hecke. Wie zijn dan de dictators ???
Oud 18 november 2003, 16:21   #27
De Knut
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Neen, want dan hadden ze idd primaire racisten zoals jij nooit als lid toegelaten.
Oud 18 november 2003, 16:26   #28
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Neen, want dan hadden ze idd primaire racisten zoals jij nooit als lid toegelaten.
In tegenstelling tot veel leden,bestuursleden en mandatarissen van het Vlaams Blok ben ik geen racist,en veroordeel ik de mensen niet aan de hand van hun afkomst en hun huidskleur.
Primaire racisten(leden)zijn inderdaad prioritair voor UW extremistische,racistische,facistische en dictatoriale partij.
Oud 18 november 2003, 16:27   #29
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Weeral gratis reclame voor het Vlaams Blok.
ze zullen het nooit leren
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2003, 16:28   #30
De Knut
Minister

Standaard

Citaat:
3. Enkele dagen terug is er een mandataris uit het blok gestapt. Zijn reden : mandatarissen van het blok mogen niets doen of zeggen zonder de uitdrukkelijke goedkeuring en zegen van De Winter, Annemans en Van Hecke. Wie zijn dan de dictators ???
Ge neemt uw wensen weer voor werkelijkheid jongen.
Er is zeker GEEN mandataris uit het VB gestapt.
Oud 18 november 2003, 16:29   #31
Dina
Lokaal Raadslid

Standaard

Neen! Jij veroordeelt mensen op basis van hun politieke kleur!

Je weet toch dat dat één van de redenen is waarom men asielzoekers in dit land aanvaard he? Omdat ze in hun thuisland achtervolgd worden voor hun politiek ideeëngoed.

België : hét geweten van de wereld!
Dina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2003, 16:29   #32
De Knut
Minister

Standaard

Citaat:
In tegenstelling tot veel leden,bestuursleden en mandatarissen van het Vlaams Blok ben ik geen racist,en veroordeel ik de mensen niet aan de hand van hun afkomst en hun huidskleur.
Primaire racisten(leden)zijn inderdaad prioritair voor UW extremistische,racistische,facistische en dictatoriale partij.
Het VB heeft u nochtans buitengezwierd omwille van uw zwaar racistische activiteiten op internet.
Oud 18 november 2003, 16:30   #33
Cogito
Vreemdeling

Standaard

Ik ben niet voor het Vlaams Blok en zal er ook nooit op stemmen (zeg nooit nooit, maar kom). Maar het ziet er naar uit dat men alles gaat doen om het Vlaams Blok buiten te krijgen. Eerst het cordon en nu die rechtzaak...Is dit niet overdreven?? We zijn toch een democratisch land?
Ik persoonlijk vind zelfs dat het Vlaams Blok er moet zijn omdat ze andere politici met de neus op de feiten drukken, maar ik zie ze liever niet aan de macht komen omdat ze te radicaal zijn, naar mijn mening.
Cogito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2003, 16:30   #34
moon
Lokaal Raadslid

Standaard

dat cassatie het arrest verbreekt, betekent niet dat VB wordt verboden, klees hier toch maar rare dinges joeng
het betekent alleen dat volgens Cassatie het geen politiek misdrijf is en zich dus vasthoudt aan de oude cassatierechtspraak
of dat terecht was, zal zeker betwist worden binnenkort

en tussen haakjes indien het VB veroordeelt wordt dan hebben ze de volgende dag al een nieuwe naam en nieuw logo
en met hun "spaarpotje" kunnen ze nog wel een tijdje voort zonder partijfinanciering en ze kennen genoeg rijke mensen uit de bedrijfswereld die hen financieren
moon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2003, 16:32   #35
William
Provinciaal Statenlid

William's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Nu nog een moedige rechter die het proces TEN GRONDE voert en vonnist dat het VB GEEN racistische partij is..... en we zijn van heel diene santeboetiek verlost.

Dan kan Onkelinx achter een andere stok zoeken om het VB uit de weg te ruimen. Misschien wel letterlijk "uit de weg ruimen"....? Die PS-ers schrikken toch voor niks terug.
Als ik het goed voor heb dan wordt het Vlaams Blok voor de rechtbank gedaagd wegens vermeende, mogelijke racistische uitspraken in het 70-puntenplan van Filip Dewinter.
Wel Master Yoda dan zal ik u moeten teleurstellen want enkele citaten van het puntenplan kunnen misschien hard aankomen voor een bepaalde groep mensen in onze maatschappij maar strafrechterlijk zijn deze uitspraken nergens in strijd mee en kan het Vlaams Blok of haar 3vzw's nooit niet schuldig worden bevonden. (trouwens enkel die vzw's kunnen worden vervolgd want een politieke partij kan strafrechterlijk niet worden vervolgd)
En moesten ooit de Vlaams Blok vzw's worden veroordeeld voor deze citaten -wat mij zeer sterk zou verwonderen!!!- dan zal het niet gaan over die citaten maar dan zal het eerder een politieke afrekening zijn door de druk die de meerderheidspartijen kunnen uitoefenen op het gerecht, zeker nu Onckelinckx minister van Justitie is!

Dus als er een democratie bestaat in belgie dat kunnen de vzw's NOOIT worden vervolgd want ze zijn volgens het strafrecht NIET van racisctische aard!!
Oud 18 november 2003, 16:35   #36
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ge neemt uw wensen weer voor werkelijkheid jongen.
Er is zeker GEEN mandataris uit het VB gestapt.
Heel typerend voor het Vlaams Blok,wanneer bepaalde personen de partij verlaten,en de waarheid naar buiten brengen.
Zij die zondag de leugens van Filip Dewinter hebben gevolgt op A.T.V.weten wel wat ik bedoel.
Geen mandataris,maar wel een spilfiguur binnen uw studiedienst.
Een ketting is zo sterk als haar zwakste schakel.
Hoogmoed komt voor het proces(val)te Gent.
Oud 18 november 2003, 16:36   #37
percloride
Provinciaal Gedeputeerde

percloride's schermafbeelding

Standaard

is de linkerzijde hysterisch aan het worden ? Wat vandaag beslist werd is het beste wat het Vlaams Blok kan overkomen zonder het zelf maar te vragen ! Let maar op de volgende verkiezingen , dat links zich nu maar een beetje inhoud zodat zij bij de volgende verkiezing nog meer hysterisch kunnen doen, kwestie van wat reserve te hebben

ik dacht dat cassatie diende om procedure fouten recht te zetten !
percloride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2003, 16:36   #38
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Het VB heeft u nochtans buitengezwierd omwille van uw zwaar racistische activiteiten op internet.
Ik heb officieel en persoonlijk mijn lidmaatschap opgezegt.
U kan uw lasterlijke aantijgingen niet bewijzen.
Oud 18 november 2003, 16:38   #39
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Het is nu 7729 dagen dat de Bende van Nijvel voor de eerste keer toesloeg in Waver, wat het begin was van hun reeks van 28 moorden! Zij lopen nog steeds vrij rond!
Het is nu 2642 dagen dat de bevolking op het proces van Marc Dutroux wacht!
12 jaar heeft men op het proces Cools moeten wachten!

Voor het Vlaams Blok gaat dit blijkbaar toch heel wat sneller!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2003, 16:38   #40
De Knut
Minister

Standaard

Citaat:
Ik heb officieel en persoonlijk mijn lidmaatschap opgezegt.
Omdat ge moest stoppen met uw racistisch gedoe, maar niet wou.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be