![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() On Sun, 26 Nov 2006 21:40:40 GMT, Dennis VG / WarlocK
<[email protected]> wrote: >On Sun, 26 Nov 2006 18:18:21 GMT, Omar N.B. wrote: > >> "Borked Pseudo Mailed" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] d.net... >>> http://tinyurl.com/yk4szy >>> Spontane uiting van vreugde door turken? Er zijn echter geen gewonden >> gevallen, dus in feite niets aan de hand volgens sommigen op deze ng. >> >> Wie zegt dat? Denkt u nu al in andermans plaats? > >Ik heb via via ook zoiets gelezen. Het was een uitspraak van F16 ofzoiets >(die zit in mijn KF) > In een reply heeft die F16 inderdaad dergelijke uitspraak gedaan, en ik heb dat ook via via moeten lezen want hier zit die ook in de vergeetput. Het verwondert mij dat Omar dat nu net niet gelezen heeft trouwens. >> Er is voor mij wel degelijk iets aan de hand: twee van mijn kinderen wonen >> nl. met hun gezinnen in Gent. >> >> Omar |
![]() |
#22 | |
|
![]() In article <[email protected]>
Gunter Schelfhout <[email protected]> wrote: > > Borked Pseudo Mailed wrote: > > > http://tinyurl.com/yk4szy > > Spontane uiting van vreugde door turken? Er zijn echter geen gewonden > > gevallen, dus in feite niets aan de hand volgens sommigen op deze ng. > > Wat zie ik op be.burgerrechten? > > Citaat:
> Uw anonymizer vergeten? Waarom denkt U dat? |
|
![]() |
#23 |
|
![]() Ghingis Khan schreef op 26-11-2006 18:31:
>> Spontane uiting van vreugde door turken? Er zijn echter geen gewonden >> gevallen, dus in feite niets aan de hand volgens sommigen op deze ng. > > En ik die dacht dat met de nieuwe wapenwet de bevolking > zijn wapens moest afgeven. Dat zou men moeten doen maar ten eerste is dat proces nog niet eens voltooid, zelfs de wet heeft men nog niet in orde gekregen. Wetten kosten nu eenmaal wat tijd, zowel om te maken als ze in werking te laten treden. Nog belangrijker is punt 2 dat er zowel wettelijke uitzonderingen zijn als mensen die niet lief de wet volgen. Wat dat laatste betreft van zijn oorsprong is die wet nooit bedoeld voor misdadigers maar om ongelukken en verkeerd gebruik bij anderen incl iemands kinderen te voorkomen; De reden hiervoor is dat er (op politie na) er meer mensen gedood worden door 'brave, onschuldige' burgers dan door echte criminelen. In Vlaams Bradant was er dit weekend trouwens ook een schietpartij. Wel eigenaardig dat je enkel over Gent hier iets hoort, waar zogoed als niets van geweten is (het zou zelfs nog altijd een Pool ipv Turk kunnen zijn) In Vlaams Brabant heeft men anders al wel de dader en weet men wel wat meer over de omstandigheden. Drank en muziek is al zeker en waarschijnlijk zal er wel een snuifje seks erbij zitten. Gaan we nu dat verbieden in Belgie of willen we toch nog verder leven? geen groeten, Emmanuel -- Racisten, facisten en andere sekteaanhangers hebben geen toestemming om iets van mij te stelen hebben geen toestemming om iets van mij te misbruiken. hebben geen toestemming om mijn familie te doden |
![]() |
#24 |
|
![]() "Olivier" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 26 Nov 2006 21:40:40 GMT, Dennis VG / WarlocK > <[email protected]> wrote: > > >On Sun, 26 Nov 2006 18:18:21 GMT, Omar N.B. wrote: > > > >> "Borked Pseudo Mailed" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected] d.net... > >>> http://tinyurl.com/yk4szy > >>> Spontane uiting van vreugde door turken? Er zijn echter geen gewonden > >> gevallen, dus in feite niets aan de hand volgens sommigen op deze ng. > >> > >> Wie zegt dat? Denkt u nu al in andermans plaats? > > > >Ik heb via via ook zoiets gelezen. Het was een uitspraak van F16 ofzoiets > >(die zit in mijn KF) > > > In een reply heeft die F16 inderdaad dergelijke uitspraak gedaan, en > ik heb dat ook via via moeten lezen want hier zit die ook in de > vergeetput. > Het verwondert mij dat Omar dat nu net niet gelezen heeft trouwens. Ik heb het inderdaad niet gelezen. Onafgezien daarvan was het een domme uitspraak. Omar |
![]() |
#25 |
|
![]() "Olivier" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 26 Nov 2006 20:39:30 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> > wrote: > > > > >"Olivier" <[email protected]> schreef in bericht > >> > > >> >Moord is echter een typisch Belgisch trekje. > >> >U gelooft me niet? > >> >Kijk maar eens naar de Assisenprocessen van de laatste dertig jaar: > >hoeveel > >> >allochtonen? Weinig? Belgen troef, zeg ik maar... > >> > > >> >Omar > >> > > >> Niet moeilijk, als er allochtonen daders zijn is het immers geen moord > >> maar een incident, en dan liefst nog uitgelokt door het slachtoffer. > > > >U zevert. > > > >Omar > > > Tot zover Omar die geen argumenten meer heeft. En u geen antwoorden. Omar |
![]() |
#26 |
|
![]() Emmanuel Paulus schreef op 27-11-2006 7:25:
> In Vlaams Bradant was er dit weekend trouwens ook een schietpartij. Wel > eigenaardig dat je enkel over Gent hier iets hoort, waar zogoed als > niets van geweten is (het zou zelfs nog altijd een Pool ipv Turk kunnen > zijn) En nog een schietpartij van het weekend, de politie heeft zich niet laten kennen en heeft op ongewapende voetbalsupporters cq automobilisten geschoten. Voetbal afschaffen dus ook maar. Over politie en autos gaan we het maar niet hebben dat zou een hartaanval bij sommige kunnen veroorzaken. geen groeten, Emmanuel -- Persvriend! waartoe zijt gij hier! Om een kus te geven aan de vrijheid? |
![]() |
#27 |
|
![]() "Joske Vermeulen" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "MoN" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > > > Hebt u vuurwapens? > > > > Omar > > > Ben jij een inbreker? Nee, ik benijd andermans goed niet. Omar |
![]() |
#28 |
|
![]() "MoN" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "MoN" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> >>> >> >> http://tinyurl.com/yk4szy > >> >>> >> >> Spontane uiting van vreugde door turken? Er zijn echter geen > >> >>gewonden > >> >>> >> >> gevallen, dus in feite niets aan de hand volgens sommigen op > > deze > >> >>ng. > >> >>> >> > > >> >>> >> >En ik die dacht dat met de nieuwe wapenwet de bevolking > >> >>> >> >zijn wapens moest afgeven. > >> >>> >> > >> >>> >> Schijnbaar geldt dat enkel voor echte Belgen. > >> >>> > > >> >>> >U bent een schaamteloze stemmingmaker. > >> >>> > > >> >>> >Omar > >> >>> > > >> >>> Het nochtans de turken die op dergelijke manier stemming maken, > >> >>> onlangs Antwerpen, nu Gent, per toeval de gemeentes waar de sossen > >> >>> erop vooruitgegaan zijn. > >> >> > >> >>Moord is echter een typisch Belgisch trekje. > >> >>U gelooft me niet? > >> >>Kijk maar eens naar de Assisenprocessen van de laatste dertig jaar: > >> >>hoeveel > >> >>allochtonen? Weinig? Belgen troef, zeg ik maar... > >> >> > >> >>Omar > >> >> > >> > Niet moeilijk, als er allochtonen daders zijn is het immers geen moord > >> > maar een incident, en dan liefst nog uitgelokt door het slachtoffer. > >> > >> Waren die paljassen dan vergeten hun niet geregistreerde wapens in te > >> leveren? > >> Volgens Lode den Blanc was dat alleen maar voor de brave burgers en niet > >> voor de bandieten > > > > Hebt u vuurwapens? > > > > Omar > Probeer maar eens bij mij in te breken ,dan zal je het wel weten Er is een theorie die zegt dat wapenliefhebbers klein geschapen zijn. Dat compenseren ze door wapens. Fallussymbolen, nietwaar. Omar |
![]() |
#29 |
|
![]() "Emmanuel Paulus" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Ghingis Khan schreef op 26-11-2006 18:31: > >>> Spontane uiting van vreugde door turken? Er zijn echter geen gewonden >>> gevallen, dus in feite niets aan de hand volgens sommigen op deze ng. >> >> En ik die dacht dat met de nieuwe wapenwet de bevolking >> zijn wapens moest afgeven. > > Dat zou men moeten doen maar ten eerste is dat proces nog niet eens > voltooid, zelfs de wet heeft men nog niet in orde gekregen. Wetten > kosten nu eenmaal wat tijd, zowel om te maken als ze in werking te laten > treden. > > Nog belangrijker is punt 2 dat er zowel wettelijke uitzonderingen zijn > als mensen die niet lief de wet volgen. Wat dat laatste betreft van zijn > oorsprong is die wet nooit bedoeld voor misdadigers maar om ongelukken > en verkeerd gebruik bij anderen incl iemands kinderen te voorkomen; > De reden hiervoor is dat er (op politie na) er meer mensen gedood > worden door 'brave, onschuldige' burgers dan door echte criminelen. > > In Vlaams Bradant was er dit weekend trouwens ook een schietpartij. Wel > eigenaardig dat je enkel over Gent hier iets hoort, waar zogoed als > niets van geweten is (het zou zelfs nog altijd een Pool ipv Turk kunnen > zijn) > In Vlaams Brabant heeft men anders al wel de dader en weet men wel wat > meer over de omstandigheden. Drank en muziek is al zeker en > waarschijnlijk zal er wel een snuifje seks erbij zitten. > Gaan we nu dat verbieden in Belgie of willen we toch nog verder leven? > In Merchtem werd er een zogenaamd ballpoint vuurwapen gebruikt. In Gent weet men zeer duidelijk dat het over Turken gaat, behalve de linkse verzuurde zotten die het niet willen zien natuurlijk. |
![]() |
#30 | |
|
![]() Borked Pseudo Mailed wrote:
>> > http://tinyurl.com/yk4szy >> > Spontane uiting van vreugde door turken? Er zijn echter geen gewonden >> > gevallen, dus in feite niets aan de hand volgens sommigen op deze ng. >> >> Wat zie ik op be.burgerrechten? >> >> Citaat:
>> Uw anonymizer vergeten? > > Waarom denkt U dat? Beide artikels lijken als twee druppels water op elkaar, maar op burgerrechten was het gepost met een Telenet-account, vandaar. NNTP-Posting-Host: 81.164.69.73 X-Complaints-To: [email protected] |
|
![]() |
#31 |
|
![]() On Mon, 27 Nov 2006 06:30:00 GMT, "Omar N.B." <[email protected]>
wrote: > >"Olivier" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Sun, 26 Nov 2006 20:39:30 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> >> wrote: >> >> > >> >"Olivier" <[email protected]> schreef in bericht > >> >> > >> >> >Moord is echter een typisch Belgisch trekje. >> >> >U gelooft me niet? >> >> >Kijk maar eens naar de Assisenprocessen van de laatste dertig jaar: >> >hoeveel >> >> >allochtonen? Weinig? Belgen troef, zeg ik maar... >> >> > >> >> >Omar >> >> > >> >> Niet moeilijk, als er allochtonen daders zijn is het immers geen moord >> >> maar een incident, en dan liefst nog uitgelokt door het slachtoffer. >> > >> >U zevert. >> > >> >Omar >> > >> Tot zover Omar die geen argumenten meer heeft. > >En u geen antwoorden. > >Omar > Op iemand die geen argumenten meer heeft, hoe kan je daar op antwoorden? Van zodra u een antwoord heeft mag u nog eens proberen de slimme komen uit te hangen. |
![]() |
#32 | |
|
Gunter Schelfhout <[email protected]> wrote: > > Borked Pseudo Mailed wrote: > > >> > http://tinyurl.com/yk4szy > >> > Spontane uiting van vreugde door turken? Er zijn echter geen gewonden > >> > gevallen, dus in feite niets aan de hand volgens sommigen op deze ng. > >> > >> Wat zie ik op be.burgerrechten? > >> > >> Citaat:
> >> Uw anonymizer vergeten? > > > > Waarom denkt U dat? > > Beide artikels lijken als twee druppels water op elkaar, maar op > burgerrechten was het gepost met een Telenet-account, vandaar. > > NNTP-Posting-Host: 81.164.69.73 > X-Complaints-To: [email protected] Tja puur toeval dat iemand in burgerrechten een reply post, ik post namelijk niet in burgerrechten. |
|
![]() |
#33 | |
|
Gunter Schelfhout <[email protected]> wrote: > > Borked Pseudo Mailed wrote: > > >> > http://tinyurl.com/yk4szy > >> > Spontane uiting van vreugde door turken? Er zijn echter geen gewonden > >> > gevallen, dus in feite niets aan de hand volgens sommigen op deze ng. > >> > >> Wat zie ik op be.burgerrechten? > >> > >> Citaat:
> >> Uw anonymizer vergeten? > > > > Waarom denkt U dat? > > Beide artikels lijken als twee druppels water op elkaar, maar op > burgerrechten was het gepost met een Telenet-account, vandaar. > > NNTP-Posting-Host: 81.164.69.73 > X-Complaints-To: [email protected] Tja puur toeval dat iemand in burgerrechten een reply post, ik post namelijk niet in burgerrechten. |
|
![]() |
#34 |
|
![]() "Emmanuel Paulus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Emmanuel Paulus schreef op 27-11-2006 7:25: > >> In Vlaams Bradant was er dit weekend trouwens ook een schietpartij. Wel >> eigenaardig dat je enkel over Gent hier iets hoort, waar zogoed als >> niets van geweten is (het zou zelfs nog altijd een Pool ipv Turk kunnen >> zijn) > > En nog een schietpartij van het weekend, de politie heeft zich niet > laten kennen en heeft op ongewapende voetbalsupporters cq automobilisten > geschoten. Ongewapend???? Die kerels reden tot 2x op de agenten in om ze te doden,dat vind jij niet erg! -------------------------------------------------------------------------------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 172 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |
![]() |
#35 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "MoN" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > "MoN" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> >> >>> >> >> http://tinyurl.com/yk4szy >> >> >>> >> >> Spontane uiting van vreugde door turken? Er zijn echter geen >> >> >>gewonden >> >> >>> >> >> gevallen, dus in feite niets aan de hand volgens sommigen op >> > deze >> >> >>ng. >> >> >>> >> > >> >> >>> >> >En ik die dacht dat met de nieuwe wapenwet de bevolking >> >> >>> >> >zijn wapens moest afgeven. >> >> >>> >> >> >> >>> >> Schijnbaar geldt dat enkel voor echte Belgen. >> >> >>> > >> >> >>> >U bent een schaamteloze stemmingmaker. >> >> >>> > >> >> >>> >Omar >> >> >>> > >> >> >>> Het nochtans de turken die op dergelijke manier stemming maken, >> >> >>> onlangs Antwerpen, nu Gent, per toeval de gemeentes waar de sossen >> >> >>> erop vooruitgegaan zijn. >> >> >> >> >> >>Moord is echter een typisch Belgisch trekje. >> >> >>U gelooft me niet? >> >> >>Kijk maar eens naar de Assisenprocessen van de laatste dertig jaar: >> >> >>hoeveel >> >> >>allochtonen? Weinig? Belgen troef, zeg ik maar... >> >> >> >> >> >>Omar >> >> >> >> >> > Niet moeilijk, als er allochtonen daders zijn is het immers geen > moord >> >> > maar een incident, en dan liefst nog uitgelokt door het slachtoffer. >> >> >> >> Waren die paljassen dan vergeten hun niet geregistreerde wapens in te >> >> leveren? >> >> Volgens Lode den Blanc was dat alleen maar voor de brave burgers en > niet >> >> voor de bandieten >> > >> > Hebt u vuurwapens? >> > >> > Omar >> Probeer maar eens bij mij in te breken ,dan zal je het wel weten > > Er is een theorie die zegt dat wapenliefhebbers klein geschapen zijn. > Dat compenseren ze door wapens. Fallussymbolen, nietwaar. Met wat voor zever kom je nu aandraven,grootgeschapene,je loopt zeker met ne ..22 in je onderbroekske -------------------------------------------------------------------------------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 172 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |
![]() |
#36 |
|
![]() "MoN" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "MoN" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>> > >>> > "MoN" <[email protected]> schreef in bericht >>> > news:[email protected]... >>> >> >>> >> >> http://tinyurl.com/yk4szy >>> >> >>> >> >> Spontane uiting van vreugde door turken? Er zijn echter >>> >> >>> >> >> geen >>> >> >>gewonden >>> >> >>> >> >> gevallen, dus in feite niets aan de hand volgens sommigen >>> >> >>> >> >> op >>> > deze >>> >> >>ng. >>> >> >>> >> > >>> >> >>> >> >En ik die dacht dat met de nieuwe wapenwet de bevolking >>> >> >>> >> >zijn wapens moest afgeven. >>> >> >>> >> >>> >> >>> >> Schijnbaar geldt dat enkel voor echte Belgen. >>> >> >>> > >>> >> >>> >U bent een schaamteloze stemmingmaker. >>> >> >>> > >>> >> >>> >Omar >>> >> >>> > >>> >> >>> Het nochtans de turken die op dergelijke manier stemming maken, >>> >> >>> onlangs Antwerpen, nu Gent, per toeval de gemeentes waar de >>> >> >>> sossen >>> >> >>> erop vooruitgegaan zijn. >>> >> >> >>> >> >>Moord is echter een typisch Belgisch trekje. >>> >> >>U gelooft me niet? >>> >> >>Kijk maar eens naar de Assisenprocessen van de laatste dertig jaar: >>> >> >>hoeveel >>> >> >>allochtonen? Weinig? Belgen troef, zeg ik maar... >>> >> >> >>> >> >>Omar >>> >> >> >>> >> > Niet moeilijk, als er allochtonen daders zijn is het immers geen >> moord >>> >> > maar een incident, en dan liefst nog uitgelokt door het >>> >> > slachtoffer. >>> >> >>> >> Waren die paljassen dan vergeten hun niet geregistreerde wapens in te >>> >> leveren? >>> >> Volgens Lode den Blanc was dat alleen maar voor de brave burgers en >> niet >>> >> voor de bandieten >>> > >>> > Hebt u vuurwapens? >>> > >>> > Omar >>> Probeer maar eens bij mij in te breken ,dan zal je het wel weten >> >> Er is een theorie die zegt dat wapenliefhebbers klein geschapen zijn. >> Dat compenseren ze door wapens. Fallussymbolen, nietwaar. > Met wat voor zever kom je nu aandraven,grootgeschapene,je loopt zeker met > ne .22 in je onderbroekske Onderbroekske ? http://www.machineguns.co.nz/products.shtml > -------------------------------------------------------------------------------- > Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter > 172 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. > Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! > |
![]() |
#37 |
|
![]() On Mon, 27 Nov 2006 09:42:33 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > >"MoN" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> >> "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "MoN" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>> > >>>> > "MoN" <[email protected]> schreef in bericht >>>> > news:[email protected]... >>>> >> >>> >> >> http://tinyurl.com/yk4szy >>>> >> >>> >> >> Spontane uiting van vreugde door turken? Er zijn echter >>>> >> >>> >> >> geen >>>> >> >>gewonden >>>> >> >>> >> >> gevallen, dus in feite niets aan de hand volgens sommigen >>>> >> >>> >> >> op >>>> > deze >>>> >> >>ng. >>>> >> >>> >> > >>>> >> >>> >> >En ik die dacht dat met de nieuwe wapenwet de bevolking >>>> >> >>> >> >zijn wapens moest afgeven. >>>> >> >>> >> >>>> >> >>> >> Schijnbaar geldt dat enkel voor echte Belgen. >>>> >> >>> > >>>> >> >>> >U bent een schaamteloze stemmingmaker. >>>> >> >>> > >>>> >> >>> >Omar >>>> >> >>> > >>>> >> >>> Het nochtans de turken die op dergelijke manier stemming maken, >>>> >> >>> onlangs Antwerpen, nu Gent, per toeval de gemeentes waar de >>>> >> >>> sossen >>>> >> >>> erop vooruitgegaan zijn. >>>> >> >> >>>> >> >>Moord is echter een typisch Belgisch trekje. >>>> >> >>U gelooft me niet? >>>> >> >>Kijk maar eens naar de Assisenprocessen van de laatste dertig jaar: >>>> >> >>hoeveel >>>> >> >>allochtonen? Weinig? Belgen troef, zeg ik maar... >>>> >> >> >>>> >> >>Omar >>>> >> >> >>>> >> > Niet moeilijk, als er allochtonen daders zijn is het immers geen >>> moord >>>> >> > maar een incident, en dan liefst nog uitgelokt door het >>>> >> > slachtoffer. >>>> >> >>>> >> Waren die paljassen dan vergeten hun niet geregistreerde wapens in te >>>> >> leveren? >>>> >> Volgens Lode den Blanc was dat alleen maar voor de brave burgers en >>> niet >>>> >> voor de bandieten >>>> > >>>> > Hebt u vuurwapens? >>>> > >>>> > Omar >>>> Probeer maar eens bij mij in te breken ,dan zal je het wel weten >>> >>> Er is een theorie die zegt dat wapenliefhebbers klein geschapen zijn. >>> Dat compenseren ze door wapens. Fallussymbolen, nietwaar. >> Met wat voor zever kom je nu aandraven,grootgeschapene,je loopt zeker met >> ne .22 in je onderbroekske > >Onderbroekske ? >http://www.machineguns.co.nz/products.shtml > >> -------------------------------------------------------------------------------- >> Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter >> 172 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. >> Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! >> > Zou het niet eerder een string zijn waar Omar mee rondloopt? |
![]() |
#38 |
|
![]() "Olivier" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 27 Nov 2006 09:42:33 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > >> >>"MoN" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]... >>> >>> "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "MoN" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>> > >>>>> > "MoN" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> > news:[email protected]... >>>>> >> >>> >> >> http://tinyurl.com/yk4szy >>>>> >> >>> >> >> Spontane uiting van vreugde door turken? Er zijn echter >>>>> >> >>> >> >> geen >>>>> >> >>gewonden >>>>> >> >>> >> >> gevallen, dus in feite niets aan de hand volgens sommigen >>>>> >> >>> >> >> op >>>>> > deze >>>>> >> >>ng. >>>>> >> >>> >> > >>>>> >> >>> >> >En ik die dacht dat met de nieuwe wapenwet de bevolking >>>>> >> >>> >> >zijn wapens moest afgeven. >>>>> >> >>> >> >>>>> >> >>> >> Schijnbaar geldt dat enkel voor echte Belgen. >>>>> >> >>> > >>>>> >> >>> >U bent een schaamteloze stemmingmaker. >>>>> >> >>> > >>>>> >> >>> >Omar >>>>> >> >>> > >>>>> >> >>> Het nochtans de turken die op dergelijke manier stemming maken, >>>>> >> >>> onlangs Antwerpen, nu Gent, per toeval de gemeentes waar de >>>>> >> >>> sossen >>>>> >> >>> erop vooruitgegaan zijn. >>>>> >> >> >>>>> >> >>Moord is echter een typisch Belgisch trekje. >>>>> >> >>U gelooft me niet? >>>>> >> >>Kijk maar eens naar de Assisenprocessen van de laatste dertig >>>>> >> >>jaar: >>>>> >> >>hoeveel >>>>> >> >>allochtonen? Weinig? Belgen troef, zeg ik maar... >>>>> >> >> >>>>> >> >>Omar >>>>> >> >> >>>>> >> > Niet moeilijk, als er allochtonen daders zijn is het immers geen >>>> moord >>>>> >> > maar een incident, en dan liefst nog uitgelokt door het >>>>> >> > slachtoffer. >>>>> >> >>>>> >> Waren die paljassen dan vergeten hun niet geregistreerde wapens in >>>>> >> te >>>>> >> leveren? >>>>> >> Volgens Lode den Blanc was dat alleen maar voor de brave burgers en >>>> niet >>>>> >> voor de bandieten >>>>> > >>>>> > Hebt u vuurwapens? >>>>> > >>>>> > Omar >>>>> Probeer maar eens bij mij in te breken ,dan zal je het wel weten >>>> >>>> Er is een theorie die zegt dat wapenliefhebbers klein geschapen zijn. >>>> Dat compenseren ze door wapens. Fallussymbolen, nietwaar. >>> Met wat voor zever kom je nu aandraven,grootgeschapene,je loopt zeker >>> met >>> ne .22 in je onderbroekske >> >>Onderbroekske ? >>http://www.machineguns.co.nz/products.shtml >> >>> -------------------------------------------------------------------------------- >>> Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter >>> 172 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. >>> Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! >>> >> > Zou het niet eerder een string zijn waar Omar mee rondloopt? Ik denk dat omarr met kak in zijn onderbroek rondloopt, hoeveel maal hij zich hier neerzet om te kakken zou er het bewijs voor kunnen zijn. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#39 |
|
![]() On Mon, 27 Nov 2006 10:09:14 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > >"Olivier" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Mon, 27 Nov 2006 09:42:33 GMT, "Ghingis Khan" >> <[email protected]> wrote: >> >>> >>>"MoN" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected]... >>>> >>>> "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "MoN" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>> > >>>>>> > "MoN" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> > news:[email protected]... >>>>>> >> >>> >> >> http://tinyurl.com/yk4szy >>>>>> >> >>> >> >> Spontane uiting van vreugde door turken? Er zijn echter >>>>>> >> >>> >> >> geen >>>>>> >> >>gewonden >>>>>> >> >>> >> >> gevallen, dus in feite niets aan de hand volgens sommigen >>>>>> >> >>> >> >> op >>>>>> > deze >>>>>> >> >>ng. >>>>>> >> >>> >> > >>>>>> >> >>> >> >En ik die dacht dat met de nieuwe wapenwet de bevolking >>>>>> >> >>> >> >zijn wapens moest afgeven. >>>>>> >> >>> >> >>>>>> >> >>> >> Schijnbaar geldt dat enkel voor echte Belgen. >>>>>> >> >>> > >>>>>> >> >>> >U bent een schaamteloze stemmingmaker. >>>>>> >> >>> > >>>>>> >> >>> >Omar >>>>>> >> >>> > >>>>>> >> >>> Het nochtans de turken die op dergelijke manier stemming maken, >>>>>> >> >>> onlangs Antwerpen, nu Gent, per toeval de gemeentes waar de >>>>>> >> >>> sossen >>>>>> >> >>> erop vooruitgegaan zijn. >>>>>> >> >> >>>>>> >> >>Moord is echter een typisch Belgisch trekje. >>>>>> >> >>U gelooft me niet? >>>>>> >> >>Kijk maar eens naar de Assisenprocessen van de laatste dertig >>>>>> >> >>jaar: >>>>>> >> >>hoeveel >>>>>> >> >>allochtonen? Weinig? Belgen troef, zeg ik maar... >>>>>> >> >> >>>>>> >> >>Omar >>>>>> >> >> >>>>>> >> > Niet moeilijk, als er allochtonen daders zijn is het immers geen >>>>> moord >>>>>> >> > maar een incident, en dan liefst nog uitgelokt door het >>>>>> >> > slachtoffer. >>>>>> >> >>>>>> >> Waren die paljassen dan vergeten hun niet geregistreerde wapens in >>>>>> >> te >>>>>> >> leveren? >>>>>> >> Volgens Lode den Blanc was dat alleen maar voor de brave burgers en >>>>> niet >>>>>> >> voor de bandieten >>>>>> > >>>>>> > Hebt u vuurwapens? >>>>>> > >>>>>> > Omar >>>>>> Probeer maar eens bij mij in te breken ,dan zal je het wel weten >>>>> >>>>> Er is een theorie die zegt dat wapenliefhebbers klein geschapen zijn. >>>>> Dat compenseren ze door wapens. Fallussymbolen, nietwaar. >>>> Met wat voor zever kom je nu aandraven,grootgeschapene,je loopt zeker >>>> met >>>> ne .22 in je onderbroekske >>> >>>Onderbroekske ? >>>http://www.machineguns.co.nz/products.shtml >>> >>>> -------------------------------------------------------------------------------- >>>> Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter >>>> 172 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. >>>> Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! >>>> >>> >> Zou het niet eerder een string zijn waar Omar mee rondloopt? > >Ik denk dat omarr met kak in zijn onderbroek rondloopt, hoeveel >maal hij zich hier neerzet om te kakken zou er het bewijs voor >kunnen zijn. Zolang hij dan maar niet in andermans broek kakt is dat niet erg. |
![]() |
#40 |
|
![]() >>>>> > Hebt u vuurwapens?
>>>>> > >>>>> > Omar >>>>> Probeer maar eens bij mij in te breken ,dan zal je het wel weten >>>> >>>> Er is een theorie die zegt dat wapenliefhebbers klein geschapen zijn. >>>> Dat compenseren ze door wapens. Fallussymbolen, nietwaar. >>> Met wat voor zever kom je nu aandraven,grootgeschapene,je loopt zeker >>> met >>> ne .22 in je onderbroekske >> >>Onderbroekske ? >>http://www.machineguns.co.nz/products.shtml >> >>> -------------------------------------------------------------------------------- >>> Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter >>> 172 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. >>> Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! >>> >> > Zou het niet eerder een string zijn waar Omar mee rondloopt? Zeker ne string met een bruine streep en ne slappe zak ervoor -------------------------------------------------------------------------------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 172 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |