![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u daar ons een aanwijzing of bewijs voor geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jean ik kan en wil de modellen die we hadden in dejaren 30 niet vergelijken met de huidige democratien. De verkiezingen waarin Hitler zijn grote sprong vooruit deed werden voorafgegaan door een orgie van geweld en politieke moorden. allez orgie bij wijze van spreken natuurlijk.
Duitsland stond op de rand van een burgeroorlog, de bevolking crepeerde onder de honger en de Duitse staat ging ten onder aan de herstelbetalingen, neem daar nog de beurscrisis, de muntonwaarding tegen een ongekend tempo, enz, enz. Men kan die situatie dus moeilijk vergelijken met de huidige Belgsiche situatie. 'k zijn er nogal gerust is dat ge nie te veel steenkool moet gaan scheppen met uw handen. Het grote probleem is dus niet dat het Vlaams Blok (of de PVDA eventueel) de democratie zou afschaffen wel dat de huidige leiders de situatie zo laten verrotten en verzieken dat de mensen de democratie beu worden. Maar dat is niet de schuld van het Vlaams Blok. Dat is eerder de schuld van partijen die zich democratisch noemen, van alles beloven VOOR de verkiezingen en nadien niets uitvoeren. Of ja ze voeren wel wat uit. Ze geven stemrecht aan vreemdelingen en verdoen hunnen tijd met het uitdokteren van wetten die andere partijen het bestaan onmogelijk moeten maken. 'k hem het ook al genoeg gezegd deze dagen : de regering(en) zouden zich beter nu dadelijk bezig houden met dingen waar ze voor de verkiezingen wel over klapten en die ze nu vergeten zijn (werkgelegenheid, sociale zekerheid, pensioenen, veiligheid, verkeer en mobiliteit) En met bezig houden bedoel ik beslissingen nemen en het zullen pijnlijke beslissingen worden (vrees en denk ik) maar noodzakelijke. Als we tenminste onze kinderen nog iets willen bieden. Het is door zulke verrottingsstrategie door de regeringspartijen dat men de democratie in gevaar brengt, veel meer dan het Vlaams Blo en de PVDA samen ooit kunnen doen. Das toch mijn tegendraads gedacht.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Het enig |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() Mooie woorden tegendradigaard, misschien kunnen we die schimmige wet die zogenaamd dient om de democratie te "redden" (welke democratie?) ook wel gebruiken tegen de klassieke machtspartijen. De 5% kiesdrempel is volgens mij een ondemocratische maatregel. Subsidies inhouden dan maar?
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Alleen moet ik wel even opmerken dat het huwelijk tussen de ael en de pvda ontbonden is. Als Pats' voorstel nu ook het partijprogramma haalt, weet ik nu al aan welke partij ik in 2004 mijn stem zal geven. (Waarschuwing voor tegendradigaard: je partij wordt absoluut niet meer als tegendraads beschouwd op het forum. Voor je het weet heb je de zoveelste mainstream-centrumpartij.) [size=1]Wederom een goede daad van mezelf: de enige zinnige binnenlandse topic komt weer eventjes waar hij hoort: aan de top van dit forum![/size] |
|
![]() |
![]() |