![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het Arbitragehof daarentegen wel! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() U bent niet realistisch,en u zweeft Mijnheer Van Nespen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw Echtgenote is NU BELG. Dus bij het Belgisch staatsburgerschap zitten zo wie zo de wetten van den belziek ingeschreven. Bij het aanvaarden van haars Staatsburgerschap ![]() Of kent ge alleen maar de artikels van rasisme in de stGrontwet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals politici en zelf de koning trouw moet zweren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Klein, maar belangrijk nuanceverschil! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Waarom al die trammelant?
Gewoon al die allochtonen die de Belgische nationaliteit niet bezitten en preutelen over het navolgen van onze wetten ONMIDDELLIJK manu militari het land uitzetten. De rest daar zien we later wel wat we ermee doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() De ingevoerden willen onze wetten NIET respecteren dat is toch duidelijk zelfs een politiek correcte moet dat kunnen zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Don Quichote vecht tegen het onrecht(windmolens). ![]() Denkt u nu echt dat men rekening houd met die Belg ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De [size=6]Federatie van Marokkaanse Verenigingen [/size] zegt dat er weinig Marokkanen gebruik zullen maken van het hen geboden stemrecht omdat de ondertekening van het respecteren van ONZE wetten er teveel aan is. Waar wijst dat op? Worden de vreemdelingen echter niet MINSTENS verplicht onze wetten te zullen respecteren dan kan je er zeker van zijn dat ze enkel zullen meestemmen om HUN wetten aan ONS te kunnen opleggen! Veel beter is dus dat deze wet en NOOIT doorkomt! Omdat ze elders zo naiëf zijn hoeft dat hier voor één keer niet! Eens Belg moeten de vreemdelingen zich ook zonder dergelijke ondertekening aan het BELGISCHE wetboek houden en daarin zal nooit plaats zijn voor de wetten van de sharia!
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het aan mij ligt komt ze er ook niet, voilla nu is het nog eens gezegd, ! Het is gewoon fundamenteel onjuist en totaal onlogisch, ! Het is al totaal onlogisch dat iemand in dit pokkeland na 5 jaar automatisch belg kan worden, zelf dat is onlogisch, ! en daar bovenop, moet men zonder belg te zijn ook nog eens kunnen stemmen, ! Dat kan er bij mij echt niet, in, ! ik probeer nochtans om er een logische reden voor te zoeken, maar ik begrijp het echt niet, zelf een aantal buitenlanders die ik ken vragen zich af of we nog wel goed bij ons hoofd zijn, ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onrecht waar, OOK volgens jou, geen rekening mee zal gehouden worden! Speel dus niet langer de democraat die jij hier overduidelijk BEWIJST NIET TE ZIJN! ![]()
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
En besides, ik kan me, als geboren Belg, niet herinneren dat in 1970, toen ik 18 jaar oud werd en voor de eerste keer moest gaan stemmen, ooit een eed heb afgelegd dat ik de grondwet zou respecteren. Iedereen die op ons grondgebied verblijft, valt automatisch onder de wetten van dit land. Ik zie dan ook niet in, waarom daar nog een bijkomende eed voor nodig is. Erg betuttelend vind ik dat allemaal.
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ja, men houdt rekening met die Belg, wanneer die kan aantonen dat zijn grondwettelijke rechten geschonden zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
EN het gaat hier niet om U, maar om de allochtonen!!
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat nu echt zoveel te veel gevraagd, dat je om te mogen stemmen, gewoon even een krabeltje moet zetten dat je akkoord gaat met wat er in onze wetten staat, ... je te mag dan immers meestemmen over die wetten, ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |