![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Veel sterkte....
Idd... het kan zo snel gaan... we zouden meer moeten genieten maar we leven met z'n allen een beetje te snel om daarbij stil te staan, prioriteiten liggen niet altijd in de juiste volgorde |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sterkte!
|
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Christelijke deelneming.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Mijn oprechte deelneming. Dit zijn de vreselijkste dingen uit het leven.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel sterkte,....
Maar vergeet niet het leven gaat verder en we zijn er allemaal, ondanks onze meningsverschillen, om elkaar te helpen en steunen. Hoe moeilijk het nu ook lijkt, behoud de goede momenten en vergeet de slechte. |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Innige Deelneming, Zeno. Veel sterkte bij het verwerken van dit groot verlies.
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sterkte
|
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Mijn innigste deelneming
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel sterkte en mijn innige deelneming, ik weet hoe het voelt. Ben mijn beste vriendin op 17-jarige leeftijd verloren, op een avondje samen uit. Ik was langere tijd in shock, en heb het nog steeds moeilijk met het feit dat ik niets kon voorkomen. Heb me jaren schuldig gevoeld erover dat ik haar misschien had kunnen redden van die rotzakken. Had ik maar, was ik maar mee gegaan met haar.
Haar moeder zei me later, dat ik blij moest zijn dat ik niet bij haar was, of ik had hetzelfde lot ondergaan. Ik heb ook geen afscheid kunnen nemen, ik was met haar aan het dansen, lachen, plezier maken, een half uur later was ze er niet meer dankzij enkele zieke geesten. Een mens staat machteloos tegenover zulke feiten. Ik kon jaren niet over haar en die rotte situatie praten zonder te huilen. Nu, 16 jaar later, herinner ik me haar nog steeds als die gekke, blonde meid, altijd vriendelijk en hulpvaardig, en kan ik met een warm hart aan haar terugdenken. Ik heb mezelf wijsgemaakt, dat ze wel volgt wat ik doe, en dat ik haar ooit zal terugzien in the 'afterlife', hoe gek dat voor de meesten ook klinkt. |
![]() |
![]() |
#30 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Sterkte Zeno, 'k begrijp je gevoelens voor een stuk.
Dit gemis zul je op termijn proberen vervangen door iets, iemand....maar 't zal je gedachten nooit verdringen... |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook mijn innige deelneming
|
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mensen, bedankt voor de steun en getuigenissen. Ik apprecieer het echt. Er zijn veel mensen die zeggen "denk aan de mooie momenten", maar dat is momenteel heel moeilijk en maakt het alleen nog maar erger. Het besef dat die leuke momenten er nooit meer gaan komen (met hem dan) is hard.
Ik weet dat het leven doorgaat en dat de tijd de wonden heelt. Ik mag het hopen... Toch zal er mijn hele leven iets zijn dat mist. Ik ken het gevoel. Alhoewel ik niet geloof in een God of in een 'afterlife' hoop ik toch stiekem dat ik 'm zal weerzien, ooit, ergens. Al zegt mijn verstand dat dat nooit zal gebeuren. |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is hier idd de plaats niet om uit te wijden, maar ik wens je van harte sterkte! Citaat:
Je bent nog jong om al tot deze conclusie te komen, maar ze is zo juist. Mag ik er aan toevoegen: koester de mensen in je directe omgeving, zie ze graag, zeg ze elke morgen goeiedag, je weet niet of ze 's avonds ongeschonden terugkomen. |
||
![]() |
![]() |
#34 |
Burgemeester
|
![]() Afscheid
Zul je voorzichtig zijn? Ik weet wel dat je maar een boodschap doet hier om de hoek en dat je niet gekleed bent voor een lange reis. Je kus is licht, je blik gerust en vredig zijn je hand en je voet. Maar achter deze hoek een werelddeel, achter dit ogenblik een zee van tijd. Zul je voorzichtig zijn? Adriaan Morriën |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vanavond moest ik ineens weer aan dit topic denken. Vandaag is het precies 5 jaar geleden dat ik m'n vader verloren ben. Ik loop al de hele dag met zo'n vreemd gevoel rond. Aan de ene kant is het, hoe banaal het ook klinkt, maar een datum en zegt een datum me niet zoveel, maar toch... Het verdriet gaat op den duur wel weg, het gemis blijft echter. Zeker ook omdat ook ik nooit afscheid heb kunnen nemen. Hij overleed nl. volkomen onverwacht aan een hartstilstand, 53 jaar oud....
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sterkte, Weezer. 53... zo oud is m'n vader ook. Zo plots met de dood geconfronteerd worden van iemand die dicht bij je staat, het is en blijft raar.
Het gemis zal idd altijd blijven... ps: mods, hier mag een slotje op. Tijd om dit topic te laten zakken... |
![]() |