![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Welke partij is erfgenaam VU? | |||
NVA |
![]() ![]() ![]() |
28 | 52,83% |
SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
5 | 9,43% |
Belang |
![]() ![]() ![]() |
10 | 18,87% |
andere/geen idee/geen mening |
![]() ![]() ![]() |
10 | 18,87% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft votre Wallonie ooit een taalwet gerespecteerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() noch vlaanderen noch wallonië waren vragende partij voor het huidige federalisme. Zij wilden enkel een tweeledig federalisme vlaanderen-wallonië, zonder opdeling in gewesten en gemeenschappen en al die zever. Brussel derde gewest is een creatie van het Belze establishment om de staat te redden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, niet echt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Even op de manier van Hans ![]() Eén oplossing: Volledig splitsen die boel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb liever een partij met hersens: vreemd hé? Laatst gewijzigd door filosoof : 1 december 2006 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() och arme, Cor, zie je nog altijd nazi's, sukkel; ik heb met u te doen
en ik weet dat redeneren toch niet helpt, |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bah, ik heb geen banden met nva, noch voel ik mij geplaatst om deze partij te verdedigen. maar objectief kun je de nva niet veel verwijten. nva zegt: regering ok als dit en dit gebeurt andere partijen zeggen: deal nva zegt: okido andere partijen zeggen: pech, geen bhv nva zegt: ok nu moeten we kiezen of in regering blijven (met andere maatregelen, die nergens op slaan, dat geef ik toe) of eruit, het kan perfect zonder nva gij zou eruit gaan? ik noem u dan achterlijk. want eruit stappen betekent breuk kartel breuk kartel betekent partij = dood want geen inkomsten meer. nva stond toen met rug tegen muur. eruit stappen is wel het domste dat je kon doen. ze hebben het juiste gedaan, volgens mij. bovendien is het leugenachtig te zeggen dat de NVA haar woord niet houdt. Het zijn net de ANDERE partijen die geen woord hielden (voornamelijk vld, in mindere mate spa). Als kleine partij heeft de NVA NADIEN geen keuze. De NVA hiervoor kwalijk nemen is dan ook onjuist mij dunkt of zie ik het verkeerd? verlicht mij aub |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |