![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat ze in het vervolg wel hun verantwoordelijkheid zullen opnemen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() [/quote]
Inderdaad, de rellen zijn gepleegd door Belgen. Naar welk land ga je ze terugsturen?[/quote] Da meende nu ni hé! Nu zouden het nog Belgen zijn ook, komaan seg! Het was duidelijk te zien dat die rellen wél degelijk door allochtonen werden gevoerd! Waarom zou een Belg rellen om twee dode allochtonen en om het feit dat er geen AEL straatfeest mag gehouden worden? Dit gaat mij echt wel mijn petje te boven! Waarom die allochtone relschoppers altij het handje boven het hoofdje krijgen, begrijp ik niet! Als wij fouten maken, moeten we er ook voor boeten!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel weet ik dat: - relschoppers meestal jong zijn - België al lang een immigratiestop heeft - de eerste-lijnsimmigranten (die da naar hier gekomen zijn) meestal zeer dankbaar zijn voor het leven en de kansen die ze in België krijgen, en dus niet bij rellen te zien zijn Het lijkt me dus niet ver gezocht om te denken dat ze de Belgische nationaliteit hebben, of op zijn minst in België geboren en opgegroeid zijn. Tot slot hou ik de hand boven niemands hoofd. Ze moeten gestraft worden voor hun daden. In hun eigen land. En dat is België.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marokkanen die Belg zijn hebben steeds een dubbele nationaliteit.
Bij zware of recidive criminaliteit in het land van hun éne nationaliteit kan men ze evengoed terugsturen naar het land van hun andere nationaliteit. Mogen WIJ misschien ook een voordeeltje halen uit deze discriminatie ten opzichte van autochtone belgen die er géén tweede nationaliteit op na kunnen houden? Bovendien wordt het hoogtijd om acties te ondernemen tegen de overmatige spijbelaars. Na x-aantal keren spijbelen --> kindergeld intrekken en aan de school uitbetalen vb. Er moeten toch oplossingen gevonden worden? Blijkbaar begrijpen de ouders heel goed waarover het gaat als men beknibbelt op financiele bijstand. Misschien zal dat helpen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Zolang links hier de plak zwaait zal er juist niks veranderen. Het vreemdelingenbeleid is een rotte plek, een kankergezwel dat moet aangepakt worden.
|
![]() |
![]() |