![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik daag iedereen op dit forum uit om aan VTM deze nieuwsuitzending op te vragen,waar u duidelijk op herkenbaar bent.
U staat tussen de allochtone jongeren tijdens deze rellen. Ik geef deze informatie door aan de bevoegde instantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je moet dan ook nog bewijzen dat kweethetwelenkweethetni danny verkindt is he eikel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() De politie van Borgerhout heeft mij inmiddels aangeraden,om deze informatie door te geven aan de info van het hoofdkantoor van de politie in Antwerpen(eerste werk maandag).
Ik vervul bij deze gewoon mijn burgerplicht. Dany Verkindt is duidelijk herkenbaar op deze beelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() REL BESTELLEN! AEL BELLEN!
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Quote : Die mensen zijn net als jij en ik hier geboren, en trachten hun bestaan hier in België - hun land - op te bouwen..
"Hun land" : dat is niet correct. Dat is een belediging in hun ogen. En in de mijne ook ![]() "Een bestaan opbouwen " : d'as wel een heel verbloemende manier om te zeggen dat ze een graantje proberen mee te pikken van de welvaart die hun land hen zeker niet biedt : sociale zekerheid, werkloosheidsuitkering, kindergeld, sociale woningen, etc. Van constructief bijdragen op opbouwen kan men niet spreken. In Vlaanderen alleen al zijn er 35.000 niet-werkende werkzoekenden van niet-Europese etnische afkomst. Die mensen beschouwen België niet als hun land. Ze blijven zich in eerste plaats Marokkaan voelen. Zelfs 2de en 3de generatie-Marokkanen (hier dus geboren) worden begraven in Marokko. Of is het vandaag de mode dat Belgen zich in Marokko laten begraven? : ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ach jongens,
Het is toch maar een onveiligheidsGEVOEL... Geef die gasten stemrecht, dan integreren ze wel vanzelf... Politiek Correct noemt men dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dat verzet tegen onrecht betreft; er is een enorme discriminatie wat scholing en arbeid betreft bij allochtone jongeren. Uitzichtloosheid is het toekomstbeeld van vele jongeren van Marokkaanse afkomst. Dat die jongeren (vooral in Antwerpen) tussen de vuren van Vlaams Blok en AEL komen te zitten maakt de cocktail explosief. Ik keur dergelijk gedrag niet goed natuurlijk. Ik keur dat zelfs volmondig af. En ook ik vraag me af waar die ouders zitten. Maar die vraag stel ik me ook over de ouders van Vlaamse hooligans. Niemand begint zomaar te rellen. Daar is steeds een aanleiding toe. Afkomst heeft daar niets mee te maken zoals sommige ons nu weer willen doen geloven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom hebben wij dan nog migranten nodig als er toch geen werk is? De linksen spreken zichzelf voortdurend tegen. Enerzijds beweren ze dat Europa migranten nodig heeft, maar anderzijds horen we steeds hetzelfde verhaaltje dat de reeds aanwezige migranten geen werk hebben. Een ding is zeker: we geloven dergelijke jammerende gebedsmolentjes niet meer. De migranten hebben alle kansen gekregen; worden voortdurend positief gediscrimineerd en dan nog horen we dat ze onvoldoende kansen krijgen. Wat willen ze eigenlijk? Geld op een bankrekening? Gratis dit en gratis dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Meneer de Metser,
Ik woon in Nederland en ken de situatie in België niet tot in de puntjes. Maar kan het niet zijn dat de AEL deze jongeren heeft lopen opstoken met hun juridische adviezen en patrouilles? En wie verspreidde gisterenavond die pamfletten onder die jongeren met oproepen tot geweld? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() "Wat dat verzet tegen onrecht betreft; er is een enorme discriminatie wat scholing en arbeid betreft bij allochtone jongeren. Uitzichtloosheid is het toekomstbeeld van vele jongeren van Marokkaanse afkomst. "
Er bestaat GEEN discrimatie wat scholing en arbeid betreft. Die discriminatie bestaat enkel in jouw en in hun hoofd. Allochtonen hebben net dezelfde rechten kwa scholing als autochtonen. Het komt er op aan die rechten en mogelijkheden te BENUTTEN ipv van rond te slenteren, te niksen en te blijven hangen in een slachtoffer-klager-macho rol. Als allochtonen er niks van bakken op het gebied van scholing, dat ze dan eerst een beschuldigend vingertje naar zichzelf steken, en naar hun ouders, die wel goed kunnen kweken, maar zich daarna niet meer om hun kroost bekommeren, laat staan hun scholing. En als allochtonen het niet goed op de arbeidsmarkt doen, dan hebben ze dat volledig aan zichzelf verdiend. Het beeld dat de werkgevers van de magrebeinse allochtoon hebben (relschopper - onopgeleid - religieus fanatiek en vooral afgestompt), dat beeld creëren die allochtonen zelf ! Met zo'n nietsnutten kan men niets aanvangen op de arbeidsmarkt. After all, werkgevers zijn geen OCMW's. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ze willen gewoon dat wij ons aanpassen aan hen,maar ga morgen in marokko of turkye maar is rellen maken omdat er een vlaming is neergestoken door hen ( dagelijkse kost ) Ze hebben gewoon geen respekt ,wat hebben die mensen hun misdaan die er liepen te wandelen of die aan het winkelen waren .En die jongen is neergeschoten in mechelen waarom moeten de antwerpenaren het weer vergelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() Het is belachelijk te zeggen dat migranten geen kansen krijgen in ons onderwijs. Niet alleen MOETEN de scholen een bepaald aantal migranten aannemen. Verkwanselen ze hun kansen
Ik heb het genoeg gezien, buitenlanders die de school en klas opstelten zetten. Het is ook duidelijk te zien dat ze in een afvallingskoers zitten en langzaam aan in bso terecht komen. Hoe hoger het jaar in ASO en ook al in TSO hoe minder vreemdelingen. Ze krijgen de kansen maar ze benutten ze niet! Ze gaan s'avonds liever op straat hangen dan achter hun boeken. ALS ze al naar school komen in de eerste plaats. Nu over de rellen, deze waren in 1 woord schandalig, ik zou er niet tussen willen wonen, laatstaan een winkel hebben die uw broodwinning is. Stel u voor, telkens als Abou zin heeft om de boel op stelten te zetten, je een nieuwe ruit moet steken...en ruiten zijn duur... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Op de AEL-site :
Ook gisteren kwamen we te weten dat Burgemeester Janssens bij het consulaat van Marokko is geweest. Doel van het bezoek is de Consul vragen om Druk uit te oefenen op Moskeen in Antwerpen om niet te bidden op het lichaam van Mohammed Riani.Argument is dat indien het lichaam aanwezig is in een moskee zoals het hoort, rellen zouden kunnen volgen. En inderdaad de tandem Janssens -consulaat heeft effect gehad en de moskeen zijn geïntimideerd. De familie van Riani is voor de tweede keer getroffen en komt er geen gebed met de aanwezigheid van het lijk. Behalve als een Moskee zal durven rebelleren tegen de Jannssens-Consulaat dictaat wat tot nu toe niet het geval is gebleken. Gestapo streek nummer twee van Janssens: De mensen intimideren met wat een onderdrukkende dictatoriale bewind hun kan aandoen indien ze weigeren. Hebben die AEL-idioten echt niets anders te doen dan te bidden? Studeren, bij voorbeeld. ![]() Het lijk van die goede Belg Mahammed Riani werd naar goede Belgische gewoonte al naar een Marokkaanse kerkhof verscheept ![]() De familie Riani is getroffen omdat er geen gebed komt mét lijk in de Moskee. Hier moet ik echt verschrikkelijk om lachen ![]() ![]() ![]() ![]() De familie Riani zou in de eerste plaats niet getroffen zijn indien ze hun kinderen zouden opgevoed hebben. Maar goed, om het leed wat te verzachten kan de AEL hen misschien duidelijk maken dat het Allah's wil was dat hun zoon tegen een politiekogel aanliep ![]() "Maar de AEL is er, en de AEL zal dit niet tolereren. De AEL zal zorgen dat de Islam aanwezig zal zijn in het straatbeeld deze zondag, en de AEL zal zorgen dat Mohammed Riani niet twee keer uit deze wereld zal worden geveegd door mensen die geen respect hebben voor de waarden die ze beweren te verdedigen. " Die idioten schijnen niet te willen begrijpen dat men er totaal geen behoefte aan heeft de islam in het straatbeeld te zien. gewoon een kwestie van ... vervelende overkill. De AEL zou beter scoren indien ze ervoor zorgen dat de islam volledig uit het straatbeeld verdwijnt ![]() De AEL zou ook blij moeten zijn nu Mohammed Riani op dit eigenste moment besprongen wordt door 70 maagden en zich te pletter mag zuipen in het hiernamaals, precies in overeenstemming met de waarden die ze verdedigt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Bedenking:
Indien morgen rellen uitbreken in Borgerhout, dan heeft men het bewijs dat de AEL aanzet tot geweldpleging. Dus kan men ze buiten de wet laten stellen. Nu alleen nog rechters vinden, met kloten aan hun lijf... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Laten we hopen dat de relschoppers hard aangepakt worden. Harder dan de gemiddelde hooligan, die vaak niet aangepakt worden. Kleur/taal/afkomt/... doet er niet toe.
En dit keer wordt het wel érg moeilijk voor de AEL om te zeggen dat ze er niks mee te maken hebben.
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Over discriminatie op de arbeidsmarkt: ik denk dat je oorzaak en gevolg niet mag verwarren. Er bestaat ongetwijfeld discriminatie op de arbeidsmarkt en er zijn ongetwijfeld racistische werkgevers, zonder enige twijfel, maar ik ben ervan overtuigd dat indien een allochtoon evenveel wil en talenten heeft, hij evenveel kan bereiken als ons, ik ken hier ook talloze voorbeelden van. Vele allochtone jongerenechter verkiezen de straat boven studies, de ouders kijken njiet meer om, ze worden crimineel etc. etc, maar dan komt de AEL daar aandraven om hen wijs te maken dat indien een allochtonn gearresteerd wordt het waarschijnlijk racistisch is van de politie. En dit is volgens mij de kern van het probleem: allochtonen zouden zelf-kritischer moeten worden, ze moeten niet telkens de schuld blijven schuiven in andermans schoenen, maar moeten begrijpen dat ze hun eigen toekomst vooral in eigen handen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel, ik vind dat heel erg. Je zal maar opgroeien in een milieu waar vader, oom en neef werkloos zijn ondanks hun diploma en je toch aanmoedigen om je best te doen in school en je diploma te halen. Elke revolterende puber zal dan zeggen: Pfhh, waarom? Dat ‘kringetje’ moet doorbroken worden! En dan heeft de AEL -de Arabische tegenhanger van het Vlaams Blok - geen poot om op te staan. |
||
![]() |
![]() |